quote:
Ik kende de hele achtergrond reeds én het filmpjequote:Op woensdag 6 februari 2008 02:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan vind je dit vast geen leuk filmpje, maar dat is het stiekem wel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Rab5FU7UnWA
De cabaretière maakt een muziekvideo en deze is een regelrechte Youtube-hit.
De Amerikaanse grappenmaakster Sarah Silverman is het bed in gedoken met acteur Matt Damon. Dit bezingt ze in de muziekclip 'I am F*cking Matt Damon' die vorige week werd uitgezonden bij de talkshow van Jimmy Kimmel. Sarah heeft al vijf jaar een relatie met de talkshowhost en ze moest hem maar eens de waarheid vertellen over haar 'bezigheden': Naar bed met de acteur!
En Matt Damon omdat vriendlief hem vaak belachelijk in zijn eigen show
edit - Ow nu lees ik pas de reactie van TimMaar misschien vind je het nu grappiger vanwege de achtergrondinfo.
Je bedoelt: http://www.youtube.com/watch?v=inzhCJ8hZW4quote:
Welke film dan? Die je eerder deze week al had willen zien?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond alleen naar de bios. Heb ik net besloten.
Ja, ik twijfel nog. Atonement of Away from her.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke film dan? Die je eerder deze week al had willen zien?
Dat snap ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
Alleen het stukje: 'het regent zonnestralen'.
"Away from her" ga ik even de trailer van opzoeken. Atonement is Coert heengeweest en die zei dat het wel een zware film was en dat het einde belangrijk was a la The 6th Sense. Zo'n verrassing.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel nog. Atonement of Away from her.
Lekker rustig dagje dus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Nee ik zie 'm er nog niet bijstaan op Belbios.
Net even de trailer gekeken van Away from her. Ik weet het niet
Nou, eerst nog even ontbijten eigenlijk. Verder denk ik dat het wat Photoshoppen wordt.
Ik ben er nog niet over uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |