quote:
Ik kende de hele achtergrond reeds én het filmpjequote:Op woensdag 6 februari 2008 02:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan vind je dit vast geen leuk filmpje, maar dat is het stiekem wel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Rab5FU7UnWA
De cabaretière maakt een muziekvideo en deze is een regelrechte Youtube-hit.
De Amerikaanse grappenmaakster Sarah Silverman is het bed in gedoken met acteur Matt Damon. Dit bezingt ze in de muziekclip 'I am F*cking Matt Damon' die vorige week werd uitgezonden bij de talkshow van Jimmy Kimmel. Sarah heeft al vijf jaar een relatie met de talkshowhost en ze moest hem maar eens de waarheid vertellen over haar 'bezigheden': Naar bed met de acteur!
En Matt Damon omdat vriendlief hem vaak belachelijk in zijn eigen show
edit - Ow nu lees ik pas de reactie van TimMaar misschien vind je het nu grappiger vanwege de achtergrondinfo.
Je bedoelt: http://www.youtube.com/watch?v=inzhCJ8hZW4quote:
Welke film dan? Die je eerder deze week al had willen zien?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond alleen naar de bios. Heb ik net besloten.
Ja, ik twijfel nog. Atonement of Away from her.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke film dan? Die je eerder deze week al had willen zien?
Dat snap ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
Alleen het stukje: 'het regent zonnestralen'.
"Away from her" ga ik even de trailer van opzoeken. Atonement is Coert heengeweest en die zei dat het wel een zware film was en dat het einde belangrijk was a la The 6th Sense. Zo'n verrassing.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel nog. Atonement of Away from her.
Lekker rustig dagje dus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Nee ik zie 'm er nog niet bijstaan op Belbios.
Net even de trailer gekeken van Away from her. Ik weet het niet
Nou, eerst nog even ontbijten eigenlijk. Verder denk ik dat het wat Photoshoppen wordt.
Ik ben er nog niet over uit
Vooralsnog wel maar dat zijn dan meestal van die dagen die heel hectisch uitvallenquote:
Atonement is zo'n film waaraan je kunt merken dat het een goed boek van een goede schrijver wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Away from her" ga ik even de trailer van opzoeken. Atonement is Coert heengeweest en die zei dat het wel een zware film was en dat het einde belangrijk was a la The 6th Sense. Zo'n verrassing.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag een mail gekregen van een studiegenootje, dat ze niet zeker weet of ze door gaat met de opleiding omdat ze niet helemaal achter de keuze staat. Op zich niet vreemd, kan gebeuren en zo... wat ik wel vreemd vind is dat ze de opleiding pas sinds afgelopen maandag doet
In twee dagen kan veel gebeuren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:10 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat jullie in twee dagen tijd al een zodanige band hebben opgebouwd dat ze jou daarover mailt.![]()
Ik heb het boek niet gelezen, dus ik kan niet vergelijken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:Goeiedag!
[..]
Atonement is zo'n film waaraan je kunt merken dat het een goed boek van een goede schrijver was
Niks verdachts, het was een mail naar de groep waar ze in zit. En daar zit ik ook inquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
In twee dagen kan veel gebeuren.Tim?
Ik heb van McEwan ooit Cement Garden gelezen, dat vond ik heel erg mooi. Atonement moet ik nog (uit)lezen. En de film Comfort of Strangers (met Christopher Walken) naar zijn boek is een prachtig.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:Goeiedag!
Atonement is zo'n film waaraan je kunt merken dat het een goed boek van een goede schrijver was
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niks verdachts, het was een mail naar de groep waar ze in zit. En daar zit ik ook in
Wat het nog vreemder maakt is dat we gisteren een vrije dag hadden. Ze heeft dus eigenlijk maandag meegemaakt en een deel van het huiswerk opgekregen, misschien wat studieboeken ingekeken maar dat is het wel
Cement Garden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb van McEwan ooit Cement Garden gelezen, dat vond ik heel erg mooi. Atonement moet ik nog (uit)lezen. En de film Comfort of Strangers (met Christopher Walken) naar zijn boek is een prachtig.
Jullie zien het niet, maar ik heb zojuist een heleboel fouten uit bovenstaand stukje moeten halen. Ik voel me best fit, maar blijkbaar ís dat niet zo. Ik heb 4,5 uur geslapen. Morgen wordt het pas echt leuk.![]()
Eigenlijk best netjes. Ik heb ook vakken gehad waarbij ik me wel aangemeld had, maar waar ik niet heen ben geweest. Ook met werkgroepen, waarbij de docent me later belde of hij me nog in moest delen in een groepje.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niks verdachts, het was een mail naar de groep waar ze in zit. En daar zit ik ook in
Wat het nog vreemder maakt is dat we gisteren een vrije dag hadden. Ze heeft dus eigenlijk maandag meegemaakt en een deel van het huiswerk opgekregen, misschien wat studieboeken ingekeken maar dat is het wel
Ik ook niet, ik bedoelde ook meer dat het niet het doorsnee filmplot is, maar een goed plot van een goed boek van een goede schrijverquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, dus ik kan niet vergelijken.
Gelukkig maar. Ik heb je zo ontzettend gemist. Ik dacht dat ik doodging!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
Zuruck!
En nu ga jij weg.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een broodje halen en daarna een schooliets volgen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb je zo ontzettend gemist. Ik dacht dat ik doodging!
Er is gewoon niemand met tijd vanavond. Morgenavond wel, maar dan moet ik werken. En ik wil ze alletwee wel heel graag zien.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik bedoelde ook meer dat het niet het doorsnee filmplot is, maar een goed plot van een goed boek van een goede schrijver
Het lijken me allebei niet echt films om alleen heen te gaan trouwens
Ik blijf nog even, risico is wat te groot dat ik erg lang moet wachten als ik nu al weg gaquote:
Je mag nu wel weg, want ik ga ook weg.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik blijf nog even, risico is wat te groot dat ik erg lang moet wachten als ik nu al weg ga
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ben ik toch een bofkont
Ik ben speciaal geselecteerd door de lokale beautysalon voor een leuke aanbieding
Ik zou het niet weten, ik heb opgehangenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]een massage, of een grote mand smeerseltjes?
Nou zeg..........quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb opgehangen
Inderdaad. En ik ben een man. Zoek de verschillenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou zeg..........![]()
ik zou eerst willen weten wat ik dan kon krijgen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik ben een man. Zoek de verschillen
Ik ben geband op het Amerikaanse forum inzake de Natte Alie-zaak.quote:An Error Has Occurred!
Sorry MadMaster, you are banned from using this forum!
You said you made your last post
Voor een schandalig lekkere restauratiehap?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik vanavond mijn vader uit eten neem naar het station
Goeiedagquote:
Gras is nat, redelijk wat regen over me heen gehad. Nu is het vrij onbewolkt maar zonnig kan ik het niet echt noemenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeiedag
Hoe smaakt het gras vandaag? Het zonnetje schijnt zo lekker dat het wel lenteachtig moet zijn
Ik heb iig net mn ramen allemaal gelapt omdat de zon er zo mooi op scheen(en nu komt die zon dus ook daadwerkelijk in mn kamer, ipv door het vuil gefilterd te worden
)
In elk geval niet vaak genoegquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gras is nat, redelijk wat regen over me heen gehad. Nu is het vrij onbewolkt maar zonnig kan ik het niet echt noemen
En jij wast normaal je ramen nooit?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor een schandalig lekkere restauratiehap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |