Geeke, Gerda, Gonny, Goise (dyslectische ouders), Gucci (brandwhore ouders), Glamydia, Gonorroe, Golera, Gerrie... keus genoeg!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk alleen maar in venijnigs over de kleur lipstick van een ander
[..]
Shit! En met een G kan ik niet bedenken wat de naam nou echt was![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit nergens op maar ik kijk net even op relatieplanet en ik zie al gelijk ééntje met eisen:
"Ben jij lief… lekker… betrouwbaar en sportief… ?"
Ja, wat is dan LEKKER?
Van dezelfe meid:
"Je bent minimaal 1.90… of bereid hoge hakken te dragen…"
Ja hoor
Van een ander:
"Wie breekt het muurtje om mij heen?"
Maar ik ben nu ook al een stuk of 7 tegengekomen waarbij de profielfoto een baby/kleuter bevat.
Dat is toch wel de grootste afknapper
Het was een gozer. Dus Gerrie zou kunnenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geeke, Gerda, Gonny, Goise (dyslectische ouders), Gucci (brandwhore ouders), Glamydia, Gonorroe, Golera, Gerrie... keus genoeg!
Woops dat wist ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was een gozer. Dus Gerrie zou kunnen
Het boeit verder ook niet natuurlijk
Het stond er ook niet bijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woops dat wist ik niet. Ben er maar van uitgegaan dat het een vrouw zou zijn
Nou, dan pasten jullie dus wel bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:08 schreef Soempie het volgende:
Ik had me een paar maanden geleden aangemeld op relatieplanet.En dan krijg je je matches te zien. De eerste was m'n ex met wie ik 5 jaar heb samengewoond.
!
Daarna heb ik me maar weer uitgeschreven.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:08 schreef Soempie het volgende:
Ik had me een paar maanden geleden aangemeld op relatieplanet.En dan krijg je je matches te zien. De eerste was m'n ex met wie ik 5 jaar heb samengewoond.
!
Daarna heb ik me maar weer uitgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |