als je je om dit soort dingen zorgen gaat maken?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:53 schreef skyrebel het volgende:
Nog even en je kan en mag niets meer zonder je zorgen te maken over kanker. De wetenschappers met hun ellendige onderzoeken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:53 schreef skyrebel het volgende:
Nog even en je kan en mag niets meer zonder je zorgen te maken over kanker. De wetenschappers met hun ellendige onderzoeken.
Ik bef gewoon vrolijk doorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
als je je om dit soort dingen zorgen gaat maken?
.....als je het goed doet......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:01 schreef -SL- het volgende:
[..]
Een schrale keel, en kramp in hun kaken
* Magic-IRC beft niet meer en steekt een peuk opquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon altijd al zo geweest, roken is niet ongezond, al die mannen hebben altijd al gebeft!
Ervaring mee??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:08 schreef OreoAddict het volgende:
[..]
.....als je het goed doet......
Dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:08 schreef OreoAddict het volgende:
[..]
.....als je het goed doet......
Neger als vriend?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:45 schreef Candaasje het volgende:
<offtopic mode>
Mijn vriend heeft nog geen mondkankermaar ik ben al wel twee keer m'n stem kwijt geweest nadat ik hem juist verwend had
Ik doe iets niet goed denk ik
) < /Offtopic mode >
quote:
al was het 100%quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:53 schreef Lucille het volgende:
Er staat nergens bij hoe groot de kans is, dus wat heb je aan zo'n onderzoek?
Cijfers wil ik graag zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |