Spannend. Veel plezier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Over 2,5 uur ben ik Drs., dus ik denk dat ik voor die tijd maar heel veel domme dingen ga zeggen hier.
Ik heb even lopen twijfelen of ik puberaal genoeg was om geen pak aan te doen. En ja hoor, dat ben ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spannend. Veel plezier.
Ik weet nog dat ik een nieuwe blouse had gekocht voor mijn buluitreiking. Daarna verpest in de was. Maar ik sta wel knap op de foto's.
Bedankt, maar aangezien er vandaag alleen hrr familie hrr aanwezig is zal dat zwaar worden. Zaterdag vindt het Walgelijk Grote Afstudeerfeest plaats, en dan wordt het natuurlijk wel KNALLUH.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef Z het volgende:
Veel plezier gewenst IR.
Die tijden zijn dus voorgoed voorbijquote:<<IR|leren> nou kan ik weer ovreniwue bweihvbweohwe[wgj9srl
<plunk> .quote brak
<IR|leren> joajkpsdojhdphikl;p
Tof man!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Over 2,5 uur ben ik Drs., dus ik denk dat ik voor die tijd maar heel veel domme dingen ga zeggen hier.
Haha, hoe kom je daaraan? En zoja, heb je nog meer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:07 schreef Gellius het volgende:
Gefeliciteerd, IR.
[..]
Die tijden zijn dus voorgoed voorbij.
Popequote:[20:56] <IR> Pope, je bent een meeloper.
[20:57] <POPE|HIERNIET> fuck you
[20:57] <POPE|HIERNIET> dikkop
[20:57] <Wolfje> slaan, Pope! Slaan!
[20:58] <POPE|HIERNIET> nee
[20:58] <IR> .quote 782
[20:58] <POPE|HIERNIET> ga weg man
[20:58] <Kameel> (#782) <IR|HIER> Maar ik heb al wel tegen Pope gezegd dat ie
z'n TYFUSKANKERHOMOFLIKKERNICHTENEBOLAMALARIARODEHONDMILTVUURBOFMAZELENPOKKENKOP
moest houden
[20:58] <IR> wel practisch als ik die zo bij de hand heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |