Daar moet ik op terug komen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:15 schreef Gellius het volgende:
In ieder geval: proleterig. Hoe is z'n zang?
Zo klinkt het hier ook. Maar er is dan ook daadwerkelijk iemand aan het boren bij de buren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:45 schreef thaleia het volgende:
Nee op Pope dus. Het klinkt alsof er hier iemand dag en nacht met tussenpozen van twee seconden aan het boren is.
Dat zegt ie net!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Lienekien het volgende:
En hoe is het met Z-je haar vocabulaire?
Dat vind ik typisch zo'n Donald Duck-iets hè. Zoiets wat je in het echt nooit ziet, alleen in Amerikaanse tekenfilms. Net als schoolboeken met een riem samenbinden om ze zo over de schouder te kunnen dragen.quote:
Mama, papa, ja, oooooo (zo van 'dat is mooi'). Bij mama en papa weet ze ook wel wat ze zegt denk ik, en bij 'oooo' ook.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Lienekien het volgende:
En hoe is het met Z-je haar vocabulaire?
Zonnebloempitten light dan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:32 schreef Gellius het volgende:
Het is een meisje, frollo.
Ja, flauw. Ik weet het.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Ooooooo, Gellius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |