Wat vind je er nou van Liene, dat klaarblijkelijk niemand gelooft dat het Gerucht waar is? Wat moeten we daaruit concluderen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef Lienekien het volgende:
De liefde, Frollo.
Nee. Maar ik heb het best leuk hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:57 schreef Gellius het volgende:
't Is niet meer goedgekomen begrijp ik, IR?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb het best leuk hoor.
Daar moet ik op terug komen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:15 schreef Gellius het volgende:
In ieder geval: proleterig. Hoe is z'n zang?
Zo klinkt het hier ook. Maar er is dan ook daadwerkelijk iemand aan het boren bij de buren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:45 schreef thaleia het volgende:
Nee op Pope dus. Het klinkt alsof er hier iemand dag en nacht met tussenpozen van twee seconden aan het boren is.
Dat zegt ie net!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Lienekien het volgende:
En hoe is het met Z-je haar vocabulaire?
Dat vind ik typisch zo'n Donald Duck-iets hè. Zoiets wat je in het echt nooit ziet, alleen in Amerikaanse tekenfilms. Net als schoolboeken met een riem samenbinden om ze zo over de schouder te kunnen dragen.quote:
Mama, papa, ja, oooooo (zo van 'dat is mooi'). Bij mama en papa weet ze ook wel wat ze zegt denk ik, en bij 'oooo' ook.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Lienekien het volgende:
En hoe is het met Z-je haar vocabulaire?
Zonnebloempitten light dan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:32 schreef Gellius het volgende:
Het is een meisje, frollo.
Ja, flauw. Ik weet het.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Ooooooo, Gellius.
Voeg daar iets wat lijkt op tjoeketjoeketjoeke aan toe.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef Z het volgende:
[..]
Mama, papa, ja, oooooo (zo van 'dat is mooi'). Bij mama en papa weet ze ook wel wat ze zegt denk ik, en bij 'oooo' ook.
Spannend. Veel plezier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Over 2,5 uur ben ik Drs., dus ik denk dat ik voor die tijd maar heel veel domme dingen ga zeggen hier.
Ik heb even lopen twijfelen of ik puberaal genoeg was om geen pak aan te doen. En ja hoor, dat ben ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spannend. Veel plezier.
Ik weet nog dat ik een nieuwe blouse had gekocht voor mijn buluitreiking. Daarna verpest in de was. Maar ik sta wel knap op de foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |