Das niet opbouwend, wat is er niet leuk aan (behalve dat je zegt: scootersquote:Op maandag 4 februari 2008 22:32 schreef MouzurX het volgende:
Kutforum als je het mij vraagt
Er lopen wat topics als brommers enz en een sc die de helft van de tijd nergens over gaat, maar voor de rest is er niks 'leuks' eigenlijk
precies dat was de vraagquote:Op maandag 4 februari 2008 22:33 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Das niet opbouwend, wat is er niet leuk aan (behalve dat je zegt: scooters), en wat moet er gedaan worden om het leuker te maken?
-Teveel langlopende (opsom)topicsquote:
Mja, ik ben het wel met je eens; alles is al een keer gedaan. Dat hoeft opzich niet erg te zijn, aangezien er steeds nieuwe aanwas komt, maar voor de 'langdurige user' wordt het bij het 2e topic met dezelfde inhoud, saai en niet boeiend meer om te lezen en er in te posten.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hoor het gaarne, ik denk zelf dat PUB een beetje op een dood spoor zit.
Alles is al wel een keer gedaan, we kunnen dingen blijven herhalen, we kunnen dingen bij andere subs vandaan halen maar echt origineel is het allemaal niet.
We hebben een aantal pogingen gedaan maar die zijn niet even succesvol geweest, Wat vind jij van..? Is nog wel goed gelezen en goed in gepost maar eigen inbreng is er amper. Ik vind ook dat de users meer mogen openen en posten, i.p.v. de gebruikelijke bagger.
Maar zoals ik al eerder zei: "Komt u maar!"
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 4 februari 2008 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hoor het gaarne, ik denk zelf dat PUB een beetje op een dood spoor zit.
Alles is al wel een keer gedaan, we kunnen dingen blijven herhalen, we kunnen dingen bij andere subs vandaan halen maar echt origineel is het allemaal niet.
We hebben een aantal pogingen gedaan maar die zijn niet even succesvol geweest, Wat vind jij van..? Is nog wel goed gelezen en goed in gepost maar eigen inbreng is er amper. Ik vind ook dat de users meer mogen openen en posten, i.p.v. de gebruikelijke bagger.
Maar zoals ik al eerder zei: "Komt u maar!"
Nou volgens mij is dat gezeik, hoofdzakelijk in de SC al bijna een jaar aan de gang, dus in die winterdepressie geloof ik niet zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
De wereld verandert, er komen constant nieuwe dingen, nieuwe problemen, nieuwe discussieonderwerpen, echt onzin dat alles al gedaan is.
Ik denk dat PUB in één grote winterdepressie zit. Iedereen zeikt elkaar af in de SC, er is alleen maar gezeik dat het slecht gaat met PUB. Ook dit weer. Ik denk dat als straks het zonnetje gaat schijnen en iedereen weer vrolijk wordt de helft van de problemen zijn opgelost
Tevens is het tijd voor een meet.
Toen ik PUB binnen wandelde was de hele sfeer anders.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
De wereld verandert, er komen constant nieuwe dingen, nieuwe problemen, nieuwe discussieonderwerpen, echt onzin dat alles al gedaan is.
Ik denk dat PUB in één grote winterdepressie zit. Iedereen zeikt elkaar af in de SC, er is alleen maar gezeik dat het slecht gaat met PUB. Ook dit weer. Ik denk dat als straks het zonnetje gaat schijnen en iedereen weer vrolijk wordt de helft van de problemen zijn opgelost
Tevens is het tijd voor een meet.
Waarom een aparte subforum speciaal voor jongeren als heel FOK voor en door jongeren is verzorgd?quote:Geheel verzorgd voor en door jongeren met computernieuws, film/tv/pop nieuws, columns, coole links, reviews en gaming.
Maar voor 'de kliek' zelf is het altijd heel leuk geweest, vind ik dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:41 schreef Messenga het volgende:
Hm, nja, als exmodje van PUB mag ik wel denk ik.
Meets zijn gezellig, maar het is te veel een kliekje. Dit weet FC natuurlijk ook heel goed. Door het kliekgedrag is PUB een erg gesloten forum geworden, waar weinig te ontplooien valt. Er zijn weinig nieuwe topics, wat ervoor zorgt dat PUB ook niets aantrekt.
ja, en de ehele simpele vraag die ik stel is: hoe gaan we dat doorbreken?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:41 schreef Messenga het volgende:
Hm, nja, als exmodje van PUB mag ik wel denk ik.
Meets zijn gezellig, maar het is te veel een kliekje. Dit weet FC natuurlijk ook heel goed. Door het kliekgedrag is PUB een erg gesloten forum geworden, waar weinig te ontplooien valt. Er zijn weinig nieuwe topics, wat ervoor zorgt dat PUB ook niets aantrekt.
ik heb anders ideeën zat hoor, en ik zit echt vol met mijn bek open dat hier helemaal niets vandaan komt.. Ik weet dat de hedendaagse jeugd meer van het consumeren van hapklare en voorgekauwde brokken, maar sjezus, dit vind ik serieus erg... (overigens is dit niet persoonlijk bedoeld hoor)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:47 schreef booo het volgende:
[..]
Maar voor 'de kliek' zelf is het altijd heel leuk geweest, vind ik dan.
Voor mijn gevoel is het sinds het veranderen van de SC hard bergafwaards gegaan. Maar hier is niks meer aan te veranderen, en ik zou dan ook niet weten wat er verder nog aan te doen is.. Jammerwel.
De kliek uit elkaar halen? Jullie weten in FC ook wel wie er verantwoordelijk is voor het kliekgedrag. het nadeel is gewoon dat PUB te veel overlappingen heeft met andere fora van FOK!, waardoor echte ideeën vaak niet eens van tafel komen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, en de ehele simpele vraag die ik stel is: hoe gaan we dat doorbreken?
Ik heb nu wel gelezen dat het kut is (maar dat wist ik al, anders was dit topic er niet) dus: hoe gaan we PUB uit de stront trekken, de deur wagenwijd openzetten en de azijnpissers op een ander spoor zetten?
GAME ON
So true.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik doel niet op dat het over het hele forum hier is, maar gewoon over het algemeen, ook zo'n meet bijvoorbeeld, als het een vast groepje is is het als buitenstaander toch die drempel om erbij te komen. In de slowchat worden "vreemden" dan vaak genegeerd en praten ze lekker met die mensen door. Maarja je snapt vast wat ik wil.
Die zullen niet zeggen wie er wel en niet mogen komen, maar ze hebben dusdanig de invloed dat ze dat in feite wel bepalen....
je slaat de plank zo volledig misquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:30 schreef Shadowcat het volgende:
Verkapt "dit forum gaat dicht maar we doen net alsof we de users nog een kans geven om het te redden zodat ze later niet kunnen zeiken dat we ze geen stem gegeven hebben" topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |