Het JDM 2.5 V6 blok (motorcode KLZE) heeft 200pk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:59 schreef NED het volgende:
klikkerdeklik!
167pk
Daarna is Mazda overgestapt op een 2,3 en die levert 166pk.
Dus de vraag is, waar haal JIJ vanaf dat de 2,5V6 van Mazda 200pk levert?
idd, ik bedoelde het KLZE blokquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:39 schreef NED het volgende:
Ja wist ik veel destijds.
Ik had het op internet gelezen dat die in japan geleverd werd en ik moest snel een blok hebben want ik kon mn auto eik helemaal niet missen.
Bij de sloop waar ik toen dat ander blok gehaald heb hadden ze die maar heel erg zelden zeiden ze. Ik kon er wel op wachten en ze konden wel vragen in japan bij hun leverancier zegmaar, maar dat duurde me allemaal te lang.
Jeetje, dat ik dat helemaal vergeten was zeg
heel verleidelijk, en als er een V6 in deze kleur te vinden is ben ik de eerste die 'm koopt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:07 schreef NED het volgende:
Jaja, duidelijk ja, maar ik kan er met mn verstand nog steeds niet bij dat ik dat glad vergeten was!!
Nouja, dan zou ik zeggen koop een V6 en lepel er een KLZE blok in en zet je bumpers en skirts over. Dan ziet ie er niet alleen "snel" uit, dan issie het ook nog![]()
Maar das heul geen stratenmakers Ferrariquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:34 schreef Yoda87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijne, Moeten nog mistlampen in en een paar recaro's.
Het is rood en Italiaans.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar das heul geen stratenmakers Ferrari
323Fquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:54 schreef shameete het volgende:
en mijn eigen stratenmakers ferrari![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:30 schreef Yoda87 het volgende:
Mis is de evo verzie wat meer stratenmakers ferrari, standaard dikkere bumper en verder verlaagt (dees is al 7 cm verlaagt). Ken iemand met een evo en die krijgt regelmatig vragen waarom z'n achterlichten nog niet wit zijn en zo.
En bedankt NED
Mooie wagen, setje ronal's zou hem zeker niet misstaan, maar daar zijn andere topics voor..(o.a. het Alfisti-topic)quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:34 schreef Yoda87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gok een ford (scorpio?)quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:02 schreef Malle_beer het volgende:
Wat voor auto was dat in een ver verleden?
U gaat door voor de wasmachine!quote:
Tofquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:37 schreef casejunkie het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine!
Wat een ontzettend mooie foto's! Hoe heb je die zo eruit laten zien?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:34 schreef Yoda87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou zeggen, als je er aan toe bent check dan even het 323F forum, daar willen regelmatig Fjes te koop staan. en niet alleen omgebouwde blikjes, aangezien het een autoclub is en geen tuningsclubquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:44 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
323F![]()
![]()
![]()
![]()
Ben op zoek naar een vervanger voor mn 323 Coupe, en ben er bijna zeker van dat het een 323F 1.8 wordt
quote:
Ben ik al lid vanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 06:36 schreef shameete het volgende:
[..]
ik zou zeggen, als je er aan toe bent check dan even het 323F forum, daar willen regelmatig Fjes te koop staan. en niet alleen omgebouwde blikjes, aangezien het een autoclub is en geen tuningsclub
Maar stel nou, dat dat't niet wasquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar stel nou, dat dat't niet was
Nee hoor...Er zijn wel mooie BMW's:
[ afbeelding ]
Die auto die links achter op de foto staatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
Mooie vorm van humor...Sarcasme
OT:
[ afbeelding ]
Mooie kleur ook
Dank je wel! impotentiewoord is nu duidelijk Daihatsu.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:46 schreef the_RAVEN het volgende:
oftewel Daihatsu Materia in Nederland
Goed dat je het zegt, ik dacht dat het een Citroën Berlingo wasquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een Peugeot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |