11.000 euro voor een gaar blikquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Een echte Londsdale Ferrari. Bouwjaar 1944, inclusief hakenkruizen.
zeldzaam misschien.. lijkt wel op zo'n woestijn versie.. als die daar al die tijd heeft gestaan zit er hooguit wat zand overal in.. roest zal wel meevallen dan!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:12 schreef Geqxon het volgende:
Voor 11k excl. BPM mag je wel verwachten dat het nog rondrijdt.
Echt iets om in gezien te willen wordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:47 schreef RoodWitBlauw het volgende:![]()
Mijn eerste auto
[ afbeelding ]
Dat was de eerste rit, koud blok, slechte benzine etc. Het is een echte wolf in schaapskleren, wat juist het tegenovergestelde is van een stratenmakers Ferrari.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef NED het volgende:
[..]
En dan nemen ze de moeite om er een filmpje van te maken en dan komen ze niet boven de 3000 toeren uit.
Ik zeg stampen die knakenbak en laat die V6 maar lekker brullen!!
It is probably one of the most representative hatchback vehicles of the 1980s. It was declared 'Car of the Decade' by CAR magazine in 1990.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat KAN de 205 dan, en wat heeft de 205 allemaal wel niet betekend voor de autowereld? Waarom niet meteen een V8 in gehangen, als je voor het mooie geluid en power gaat?
Hehe, iemand die snapt waarom die 205 zo veel allure heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:40 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat was de eerste rit, koud blok, slechte benzine etc. Het is een echte wolf in schaapskleren, wat juist het tegenovergestelde is van een stratenmakers Ferrari.
De auto is zo goed als nieuw en is dus geen roesthok of barrel van 20 jaar oud. Het formaat van een auto doet er niet toe, de leeftijd ook niet, maar wat de auto KAN en betekend heeft voor de autowereld. Als je dat niet snapt dan is deze discussie bij deze over.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:45 schreef Goochie het volgende:
[..]
It is probably one of the most representative hatchback vehicles of the 1980s. It was declared 'Car of the Decade' by CAR magazine in 1990.
In de top 3 staan van de 'The 100 fastest cars' bij Topgear
http://www.topgear.com/co(...)/100_fastestcars/99/
1 van de coolste reclame fimpje gemaakt voor de GTi..unberhaupt voor een auto.
http://nl.youtube.com/watch?v=AaaTejju5zs
En nog een mooie overview van de 205 GTi en de T16 door Jeremy Clarkson zelf...
http://nl.youtube.com/watch?v=MjM8Y6fsVAM
Nou jij weer...
Het is jou mening dat een V8 mooi klinkt. Als je een V8 in een 205 zou leggen houd je geen wegligging meer over, je haalt gewoon het hele idee en karakter van de auto om zeep. Het is voor mij nu heel makkelijk te zeggen "typisch Amerikaans, zo'n opmerking" maar dat doe ik maar niet. oh kijk nou... doe ik het tochquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat KAN de 205 dan, en wat heeft de 205 allemaal wel niet betekend voor de autowereld? Waarom niet meteen een V8 in gehangen, als je voor het mooie geluid en power gaat?
mooi verlaagdquote:Op zondag 10 februari 2008 02:36 schreef tevebe het volgende:
http://link.marktplaats.nl/146554067
4x4 celica met 'mooi' spoilerwerk
En waarom filmt diegene dan niet gewoon een ritje met wel een warme motor en fatsoenlijke benzine? Dat is voor de kijkers thuis toch veel mooier om te zien of ben ik nou gek!?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:40 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat was de eerste rit, koud blok, slechte benzine etc. Het is een echte wolf in schaapskleren, wat juist het tegenovergestelde is van een stratenmakers Ferrari.
De auto is zo goed als nieuw en is dus geen roesthok of barrel van 20 jaar oud. Het formaat van een auto doet er niet toe, de leeftijd ook niet, maar wat de auto KAN en betekend heeft voor de autowereld. Als je dat niet snapt dan is deze discussie bij deze over.
Omdat niet alle youtube filmpjes direct gericht zijn op de kijkers. Ook handig voor binnen de club, om even te laten zien dat het beest leeft. (waar deze voor bedoeld was)quote:Op zondag 10 februari 2008 12:26 schreef NED het volgende:
[..]
En waarom filmt diegene dan niet gewoon een ritje met wel een warme motor en fatsoenlijke benzine? Dat is voor de kijkers thuis toch veel mooier om te zien of ben ik nou gek!?
Als ik al een filmpje zou maken van mn Delta turbo dan zou ik toch ook niet filmen als ik een koude motor heb? Daar is toch geen flikker aan? Of denk ik nu zo krom?!
Juist, maar heb dan op zijn minst respect voor andermans smaak.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:04 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe dan ook...
Van mijn part gaat die Peugeot in een halve seconde naar de 100...Een auto moet er mooi uitzien! En een Peugeot 205 is alles behalve een mooi model
Maar smaken verschillen...
Ferrari is ook van fiat dus zal er vast een V 12 in liggenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Die panda is echt listig....
als daar nog een pittig motortje inzit, en niet een 1000cc Fire... dan echt dikke respect!!
Die Panda is afkomstig van Pimp My Ride UK.quote:
Zeg dat wel ja, met die fop-negerquote:Op maandag 11 februari 2008 08:49 schreef eer-ik het volgende:
Pimp My Ride UK.
Wat overigens een enorm slecht programmma is.
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:06 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, met die fop-neger
Dat is de enige auto die hier hoort, de ander enietquote:
Weet je wel dat dit type auto geleverd is ook met een 2.0 V6 en dat je daaar heeeeeel makkelijk een 2,5i V6 in kan hangen met 200PK? Aangezien de motorkap dicht is kan jij niet weten wat er in hangt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:23 schreef NED het volgende:
Leuke auto. Alleen jammer dattie niet vooruit te branden is.
Het ziet eruit of het heel wat is, maar in de praktijk valt dat vies tegen dunkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |