die trabant vind ik dan wel weer wat hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:03 schreef junkiesietze het volgende:
Hier maar weer verder!
paar van de laatst geposte auto's uit het vorige topic![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
keep m comming!
quote:
Dat is mijn wagen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:12 schreef NED het volgende:
Die tweede auto uit de OP is toch helemaal standaard of vergis ik me nu?
En vast vergeten te laten herkeuren?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:16 schreef garnage-patrick het volgende:
die blerpijp is er ondertussen alweer onderuit, en dat motorblok is ook vervangen voor wat zwaardersen hij ligt nog IETS lager dan daar.. 1 a 2 cm..
Waar heb je die moondiscs vandaan ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is mijn wagen...
Het enige wat niet meer standaard is zijn de wieldoppen, die zijn Amerikaans (uit de hot-rod scene)
Oh en de voorbumper is vervangen voor de 3 deurs versie voorbumper (komt iets sportiever over)...
En de achterkant is beplakt met een amerikaans nummerbord en nog een Chevrolet bord...(vanwege m'n andere auto, een Chevy)
Mooneyes (zoek maar ff op google naar hun homepage)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:40 schreef PitcheR het volgende:
[..]
Waar heb je die moondiscs vandaan ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:50 schreef Neluhz het volgende:
Valt wel op dat stratenmakers ferrari topics altijd geopend worden door de grootste stratenmakers
want? hoe zie je dat?quote:
De kleur komt nogal onrealistisch over, net als de schaduw van de wielkast op het voorwiel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
want? hoe zie je dat?
kijk maar eens in duitse tuning bladen... die zijn wel zo waus om een trabant zo te bouwen hoor
verklaar de kuipstoelen en de refelectie in de auto. Naar mijn inziens is dit totaal geen photoshop maar gewoon de manier van de foto nemen wat het zo onrealistisch mag lijken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
De kleur komt nogal onrealistisch over, net als de schaduw van de wielkast op het voorwiel.
Die zijn ook shopbaar, maar het is idd wel verdraaid netjes gedaan mocht het gepaint zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:01 schreef invine het volgende:
[..]
verklaar de kuipstoelen en de refelectie in de auto.
Dat zal het wel zijn dan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk wel dat'ie gefotoshopped is om het contrast beter te maken, maar de wagen zelf is zeker niet gefotoshopped...
Ja dat is echt tof. Zo'n enorm verragde Trabant met een dikke motor erin. En dan al die golfjes en crxjes zoekrijden bij het stoplichtquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:09 schreef garnage-patrick het volgende:
op de camping was een grote trabant meeting, ook onder de kap helemaal strak en mooi gemaakt!
was 1 die een motor van een mercedes ofzo erin had, auto was voor de rest een grafbak!
Wel een stratenmaker en niet tof.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef kokos het volgende:
Geen stratenmaker wel tof:
http://nl.youtube.com/watch?v=HMs8V-3T3v8
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wel een stratenmaker en niet tof.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
niet zo heel bijzonder idd..quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef kokos het volgende:
Geen stratenmaker wel tof:
http://nl.youtube.com/watch?v=HMs8V-3T3v8
Amerikaquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan die 205? Een kleine oude gare bak waar ze een voor Nederlandse begrippen 'grote motor' in hangen. Big deal. Stratenmaker wat mij betreft.
Eensquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan die 205? Een kleine oude gare bak waar ze een voor Nederlandse begrippen 'grote motor' in hangen. Big deal. Stratenmaker wat mij betreft.
Eenschquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, om er nu een 7.69 liter V37 in te pleuren die evenveel vermogen geeft als zo een motortje, dat is een kunst!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:47 schreef Lightning_NL het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zegt meneer de autokennerquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |