die trabant vind ik dan wel weer wat hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:03 schreef junkiesietze het volgende:
Hier maar weer verder!
paar van de laatst geposte auto's uit het vorige topic![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
keep m comming!
quote:
Dat is mijn wagen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:12 schreef NED het volgende:
Die tweede auto uit de OP is toch helemaal standaard of vergis ik me nu?
En vast vergeten te laten herkeuren?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:16 schreef garnage-patrick het volgende:
die blerpijp is er ondertussen alweer onderuit, en dat motorblok is ook vervangen voor wat zwaardersen hij ligt nog IETS lager dan daar.. 1 a 2 cm..
Waar heb je die moondiscs vandaan ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is mijn wagen...
Het enige wat niet meer standaard is zijn de wieldoppen, die zijn Amerikaans (uit de hot-rod scene)
Oh en de voorbumper is vervangen voor de 3 deurs versie voorbumper (komt iets sportiever over)...
En de achterkant is beplakt met een amerikaans nummerbord en nog een Chevrolet bord...(vanwege m'n andere auto, een Chevy)
Mooneyes (zoek maar ff op google naar hun homepage)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:40 schreef PitcheR het volgende:
[..]
Waar heb je die moondiscs vandaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |