Misschien wel een beetje vergelijkbaar ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:38 schreef abcoude het volgende:
was zijn probleem vergelijkbaar met die van die duitse voetballer Deisler?
Hij staat er nog onder contract, dit jaar en loopt stage als trainer bij FC Groningen B1. Hij bekijkt nu de opties en denkt aan een nieuwe start in de Jupiler League.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Traint ie nou nog bij PSV?
Deze club misschien de uitkomst voor hem?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:26 schreef methodmich het volgende:
Het zou leuk zijn voor de jongen, maar ik zie het er niet echt meer van komen. Bij Emmen was er geen druk en liep hij steeds weer tegen zware blessures aan, waardoor het volgens mij psychisch alleen maar lastiger is geworden. Hij kan zich misschien beter op het trainen richten?
stabiel? mijn god, die jongen stond stijf van de zenuwen en had een tick met z'n ogen. dat kanuiteraard cameravrees zijn, maar ik vond hem zeker geen voorbeeld van iemand die na een identiteitscrisis alles weer prima op de rit heeftquote:Op maandag 4 februari 2008 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kwam bij Holland Sport wel vrij stabiel over, ik hoop voor hem dat het lukt in het profcircuit.
Volgens mij maar 1 keer.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Knap dat ie nog terug wilt keren. Drie keer een kruisbandblessure gehad toch?
quote:Hoogstrate alleen met wonder nog langer PSV'er
13/02/2008 15:00
Jordi Hoogstrate is bezig aan zijn laatste maanden in dienst van PSV. 'PSV verlengt mijn contract niet', vertelde de 24-jarige middenvelder aan PSV TV. 'Dat is duidelijk en realistisch.'
De kans dat de koploper van de Eredivisie alsnog besluit met hem verder te gaan, acht de Groninger vrijwel uitgesloten. 'Alleen als er een wonder gebeurt, ik binnen een week fit ben en gelijk de sterren van de hemel speel, zou dat kunnen. Maar dat gaat niet gebeuren.'
Hoogstrate kampte sinds zijn komst naar PSV in de zomer van 2003 met een lange reeks mentale en fysieke problemen en kwam in de afgelopen vier seizoenen maar elf competitieduels in actie, waarvan zes op huurbasis voor FC Emmen.
Inmiddels is Hoogstrate volledig hersteld van de zware knieblessure die hij in april 2007 opliep. 'Medisch ben ik fit verklaard. Nu moet ik aankijken hoeveel belasting ik op het veld kan hebben. Ik heb het gevoel dat ik het wel weer aankan, mentaal en fysiek.'
Toch is de jonge prof al bezig met zijn toekomst na zijn actieve voetballoopbaan. Hoogstrate wil coach worden en traint al de jeugd van FC Groningen, de club waar hij begon. 'Voetbal is geen doel meer, maar een middel om plezierig te leven.'
Zou leuk zijn voor die jongen als hij alsnog een redelijke carrière op kan bouwen. Ik denk dat iedereen het hem wel gunt.quote:FC Groningen contracteert Jordi Hoogstrate
FC Groningen helpt Jordi Hoogstrate op weg naar een rentree in het betaalde voetbal. De 24-jarige middenvelder, wiens carrière door tal van blessures in het slop is geraakt, heeft een contract gekregen voor één jaar.
Hoogstrate mag speeltijd opdoen in het Groningse belofteteam. 'Het wordt nu weer tijd me volledig op het voetballen te richten', laat Hoogstrate weten op de website van FC Groningen. 'Ik heb ongelooflijk veel zin om weer wedstrijden te spelen.'
'Ik train sinds een tijdje weer mee met de selectie van Jong FC Groningen. Ik ben voor negentig procent wedstrijdfit. Ik vind het fantastisch dat FC Groningen me deze kans biedt. Ik zie dit weer als een volgende stap. We zullen wel zien waartoe het leidt.'
Hoogstrate stond onder contract bij PSV, maar kwam bij de Eindhovenaren niet in aanmerking voor een verlenging van zijn dienstverband.
De loopbaan van Hoogstrate begon veelbelovend, toen hij in 2001 als zeventienjarige debuteerde bij FC Groningen en in de zomer van 2002 tekende bij PSV. Maar door blessures en mentale problemen brak hij nimmer door.
Bron.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |