abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56534939

Net als Robben een enorm talent bij Groningen. Debuteerde op zijn 17de in het eerste van Groningen en speelde bij Jong Oranje. In 2002 werd hij voor 3 miljoen euro gekocht door PSV, en sindsdien is er weinig meer van hem vernomen. De druk op zijn eigen persoon werd hem te veel en hij zat met zichzelf in de knoop.

Tegenwoordig traint hij de B1 van Groningen, doet de cursus voor Oefenmeester 2 en wil komende zomer weer actief terug keren in de voetballerij. Zijn contract bij PSV loopt dan af en hij kan dus transfervrij ergens heen.

Al bijna een heel leven achter zich en nog een heel leven voor zich. Zullen we hem volgend jaar al ergens in de eredivisie zien? Het zou een beloning zijn voor zijn comeback na psychologische problemen en na seizoenen vol met blessures.
pi_56535047
Weinig van hem gezien, wat voor type voetballer?
  maandag 4 februari 2008 @ 21:45:46 #3
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56535184
Knap dat ie nog terug wilt keren. Drie keer een kruisbandblessure gehad toch?
pi_56535266
Achteraf had hij misschien niet de overstap moeten maken naar PSV.

Ik gun het hem om alsnog bij een middenmoter te eindigen en toch nog een leuke carrière op te bouwen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56535387
Het voetballen zal hij niet verleerd zijn. Als zijn lichaam (en geest) het nu maar houdt.
pi_56535534
Overigens zeer netjes van PSV om het contract niet te laten ontbinden oid, dat zal hem zeker gesteund hebben.
pi_56535988
Hij kwam bij Holland Sport wel vrij stabiel over, ik hoop voor hem dat het lukt in het profcircuit.
That's all folks!
  maandag 4 februari 2008 @ 22:27:02 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56536206
Traint ie nou nog bij PSV?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56536575
was zijn probleem vergelijkbaar met die van die duitse voetballer Deisler?
pi_56536830
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:38 schreef abcoude het volgende:
was zijn probleem vergelijkbaar met die van die duitse voetballer Deisler?
Misschien wel een beetje vergelijkbaar ja.

Torren in de kop.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56537044
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Traint ie nou nog bij PSV?
Hij staat er nog onder contract, dit jaar en loopt stage als trainer bij FC Groningen B1. Hij bekijkt nu de opties en denkt aan een nieuwe start in de Jupiler League.
That's all folks!
pi_56547847
Het zou leuk zijn voor de jongen, maar ik zie het er niet echt meer van komen. Bij Emmen was er geen druk en liep hij steeds weer tegen zware blessures aan, waardoor het volgens mij psychisch alleen maar lastiger is geworden. Hij kan zich misschien beter op het trainen richten?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56548131
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:26 schreef methodmich het volgende:
Het zou leuk zijn voor de jongen, maar ik zie het er niet echt meer van komen. Bij Emmen was er geen druk en liep hij steeds weer tegen zware blessures aan, waardoor het volgens mij psychisch alleen maar lastiger is geworden. Hij kan zich misschien beter op het trainen richten?
Deze club misschien de uitkomst voor hem?

dinsdag 5 februari 2008 @ 23:41:53 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_56552337
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kwam bij Holland Sport wel vrij stabiel over, ik hoop voor hem dat het lukt in het profcircuit.
stabiel? mijn god, die jongen stond stijf van de zenuwen en had een tick met z'n ogen. dat kanuiteraard cameravrees zijn, maar ik vond hem zeker geen voorbeeld van iemand die na een identiteitscrisis alles weer prima op de rit heeft

denk dan ook niet dat ie nog op topniveau aan de bak komt, ook de druk als trainer is m.i. te groot voor 'm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56552497
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Knap dat ie nog terug wilt keren. Drie keer een kruisbandblessure gehad toch?
Volgens mij maar 1 keer.

Het waren meer de mentale problemen.
pi_56663956
Hoe was het interview bij HS?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56664518
Valt terug te kijken dacht ik.
That's all folks!
pi_56664544
Weet ik, maar ik wil weten of het de moeite is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56664604
Ik vond van wel, hij was erg open, maar ik weet niet in hoeverre je z'n verhaal al kent.
That's all folks!
pi_56706359
Van VI:
quote:
Hoogstrate alleen met wonder nog langer PSV'er
13/02/2008 15:00

Jordi Hoogstrate is bezig aan zijn laatste maanden in dienst van PSV. 'PSV verlengt mijn contract niet', vertelde de 24-jarige middenvelder aan PSV TV. 'Dat is duidelijk en realistisch.'

De kans dat de koploper van de Eredivisie alsnog besluit met hem verder te gaan, acht de Groninger vrijwel uitgesloten. 'Alleen als er een wonder gebeurt, ik binnen een week fit ben en gelijk de sterren van de hemel speel, zou dat kunnen. Maar dat gaat niet gebeuren.'

Hoogstrate kampte sinds zijn komst naar PSV in de zomer van 2003 met een lange reeks mentale en fysieke problemen en kwam in de afgelopen vier seizoenen maar elf competitieduels in actie, waarvan zes op huurbasis voor FC Emmen.

Inmiddels is Hoogstrate volledig hersteld van de zware knieblessure die hij in april 2007 opliep. 'Medisch ben ik fit verklaard. Nu moet ik aankijken hoeveel belasting ik op het veld kan hebben. Ik heb het gevoel dat ik het wel weer aankan, mentaal en fysiek.'

Toch is de jonge prof al bezig met zijn toekomst na zijn actieve voetballoopbaan. Hoogstrate wil coach worden en traint al de jeugd van FC Groningen, de club waar hij begon. 'Voetbal is geen doel meer, maar een middel om plezierig te leven.'
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58365167
quote:
FC Groningen contracteert Jordi Hoogstrate

FC Groningen helpt Jordi Hoogstrate op weg naar een rentree in het betaalde voetbal. De 24-jarige middenvelder, wiens carrière door tal van blessures in het slop is geraakt, heeft een contract gekregen voor één jaar.

Hoogstrate mag speeltijd opdoen in het Groningse belofteteam. 'Het wordt nu weer tijd me volledig op het voetballen te richten', laat Hoogstrate weten op de website van FC Groningen. 'Ik heb ongelooflijk veel zin om weer wedstrijden te spelen.'

'Ik train sinds een tijdje weer mee met de selectie van Jong FC Groningen. Ik ben voor negentig procent wedstrijdfit. Ik vind het fantastisch dat FC Groningen me deze kans biedt. Ik zie dit weer als een volgende stap. We zullen wel zien waartoe het leidt.'

Hoogstrate stond onder contract bij PSV, maar kwam bij de Eindhovenaren niet in aanmerking voor een verlenging van zijn dienstverband.

De loopbaan van Hoogstrate begon veelbelovend, toen hij in 2001 als zeventienjarige debuteerde bij FC Groningen en in de zomer van 2002 tekende bij PSV. Maar door blessures en mentale problemen brak hij nimmer door.

Bron.
Zou leuk zijn voor die jongen als hij alsnog een redelijke carrière op kan bouwen. Ik denk dat iedereen het hem wel gunt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58365581
Wat leuk. Ik hoop dat hij het aankan. Las laatst een indrukwekkend interview met hem in een psychiatrisch tijdschrift, over zijn angsten en psychoses.

Jordi in Oranje
pi_58365953
Ik hoop dat hij weer kan genieten, fijn dat Groningen hem zo goed helpt.
That's all folks!
pi_58366245
Goed van FC Groningen

ook leuk voor die jongen idd , het zou eigenlijk nog leuker zijn als ie zijn conditie en wedstrijdritme weer heeft opgebouwd weer in het 1ste van de FC gaat spelen
pi_58366937
Ik hoop van harte voor 'm dat ie weer lekker op 't veld kan ballen en z'n carriere 'n flinke impuls kan geven. 't Is hem gegund, mooi ook dat Groningen hieraan wil meewerken.
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')