quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
* ThaFreak beroept zich op het zwijgrecht
druk druk druk druk druk en nog meer van hetzelfdequote:Op woensdag 6 februari 2008 13:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik verklap niks
Hoe is het verder daar in het oostblok?!
Duidelijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
druk druk druk druk druk en nog meer van hetzelfde
luilakken de hele dag is ook niets imoquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Duidelijk
Tijd om een collega van Tjabbo te worden zou ik zeggen... Lekker van 9 tot 4 uit je neus eten
Het eeuwige studeren gaat primaquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
luilakken de hele dag is ook niets imo![]()
en met het eeuwige studeren ook alles goed![]()
wordt dus geen tjabbo-jaartjequote:Op woensdag 6 februari 2008 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het eeuwige studeren gaat prima![]()
Ben nu weer 2 weken bezig, en ik ben er al wel achter dat het dit jaar wat harder werken wordt dan vorige jaren...
Neequote:
Wie wat waar? Ben je nog een jaartje gaan studeren? Welke studie? Welke universiteit? Of ben je AIO gaan doen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Aan de andere kant.... ik denk dat ik nu wel heel wat meer slaap krijg dan hij
3uur in de nacht tjabbo's huis:quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Aan de andere kant.... ik denk dat ik nu wel heel wat meer slaap krijg dan hij
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie wat waar? Ben je nog een jaartje gaan studeren? Welke studie? Welke universiteit? Of ben je AIO gaan doen?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
3uur in de nacht tjabbo's huis:
baby![]()
tjabbo![]()
tijdje later:
baby![]()
tjabbo's wekker gaat![]()
tjabbo op werk![]()
Hoe kan ik die kutkikker omtoveren naar het bedoelde plaatje ? Die link werkt n.l. ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:50 schreef PNG het volgende:
Kwam dit tegen op de teknilist Alexxx
Geweldige Lada niva
russisch offroad voertuig, opknapper met belgisch kenteken, 600 eu
defect aan remmen
[ afbeelding ]
Whehehe dat gaat een nacht pleezitten wordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Er achter komen dat er schimmel op je eten zat net nadat je de laatste hap door hebt geslikt is nooit grappig
lekker eten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:23 schreef 2cv het volgende:
Wat voor eten was het ?
Bahquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Er achter komen dat er schimmel op je eten zat net nadat je de laatste hap door hebt geslikt is nooit grappig
Oeh nog een positieve quote voor in mn FoBoquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij wel, smerige schimmelfretende fries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |