levernaciers die tijdens carnaval dicht zijn waarvan je onderdelen nodig hebt voor een auto die morgen afgelverd moet worden isook niet allesquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef BaraCuda het volgende:![]()
Ik ga naar bedje toe![]()
2 dagen vrij zijn sucks als de rest van het land gewoon door werkt![]()
Vandaag echt tifus veel zooi in dat magazijn binnen gekregen![]()
Bye bye
Dat doe je goed. AIO lijkt mij ook helemaal niets neequote:Op woensdag 6 februari 2008 15:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MSc Financial Management, gewoon in Tilburg...En nee, geen promotie voor mij... Ik vond 6 maanden aan 1 onderzoek al lang, laat staan 4 jaar
![]()
Als het goed is ben ik in december alweer klaar. Ben ik dan nog klaar voor jou, of is dit jouw laatste jaar!?
Ruim....ruim..... een half jaartje.. Jouw planning is dus zomer 09, mijne december 08. Da's niet zo heul erg ruim...quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doe je goed. AIO lijkt mij ook helemaal niets nee
En dan ben je ruim voor mij klaarDit is pas mijn eerste masterjaar hè. TU is altijd twee jaar master...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:43 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen. Bijna weekend
. Nog maar twee daagjes werken
.
Nog iets meer dan 4 maanden en dan is het weer zomerquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:19 schreef M5 het volgende:
Nog iets meer dan 3 dagen en het is weer maandag
Mijne is officieel zomer 09 inderdaad. Maar ik ben nog niemand tegengekomen die in 9 maanden is afgestudeerd. En dan moet ik dus ook als ik in het buitenland zit al beginnen... Wordt hem dus niet helemaal. Maar ik wil het inderdaad proberen voor 2010 te halen jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ruim....ruim..... een half jaartje.. Jouw planning is dus zomer 09, mijne december 08. Da's niet zo heul erg ruim...
Loopt het bij jou nog een beetje? En bevalt E'hoven nog?
1 vriend van me studeert aan de TU/e, strak op schema, geweldige cijfers, maar had inderdaad ook 12 a 14 maanden nodig voor z'n afstuderen... Maar goed, die paar maandjes moet kunnen. Weet je al waar je heen gaat? en ga je daar afstuderen of studeren?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijne is officieel zomer 09 inderdaad. Maar ik ben nog niemand tegengekomen die in 9 maanden is afgestudeerd. En dan moet ik dus ook als ik in het buitenland zit al beginnen... Wordt hem dus niet helemaal. Maar ik wil het inderdaad proberen voor 2010 te halen ja. Master loopt soepel, alleen is er 1 fijn bachelor-vakje wat blijft hinderen... Maar dat komt wel goed... E'hv bevalt steeds beter
Hoe is het om weer in Tilburg te zijn na zo'n tijd buitenland? En heb je je oude studio weer eigenlijk...?
Inderdaad, ongekend is dat... Ik wil gewoon naar Australie, dus dat gaat ook gebeurenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1 vriend van me studeert aan de TU/e, strak op schema, geweldige cijfers, maar had inderdaad ook 12 a 14 maanden nodig voor z'n afstuderen... Maar goed, die paar maandjes moet kunnen. Weet je al waar je heen gaat? en ga je daar afstuderen of studeren?
Nu is Tilburg ook wel extreem lelijkquote:Tilburg is vreemd. HEEL vreemd. Koud, georganiseerd, lelijk (hoewel, deze drie gelden voor bijna heel NL) maar tegelijkertijd ook wel weer thuisIk heb inderdaad (gelukkig) m'n oude studio weer terug. Een vriendin van me is net terug van 6 maanden Thailand en is tijdelijk bij haar ouders in getrokken. Nou, daar moet ik nog even niet aan denken...
Het is me alleen wel duidelijk geworden dat ik na m'n studie naar Amsterdam 'moet'... Tilburg is gewoon een dorp.
Dat is het betere werkquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, ongekend is dat... Ik wil gewoon naar Australie, dus dat gaat ook gebeurenGa binnenkort eens wat rondmailen/bellen enzo...
[..]
Ik zou R'dam mijden (zelfs als je toch voor de bootjes gaat...) aangezien je dat 1,5 jaar van je leven kostquote:Nu is Tilburg ook wel extreem lelijkTijdelijk bij m'n ouders is ook niet mijn ding nee
Ik hoop mijn kamer dan ook onder te verhuren. En waar ik terecht kom zie ik nog wel, zolang het maar in de randstad is...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Tilburg is een stuk mooier over een maandje in elk geval
Nu je ex nog de straat uitquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat was ik blij toen ik vorig jaar na een paa weken al weer bij mn ouders weg kon ja
Vorige week bij haar langs gweest om wat spulletjes te brengen, gister een maltje doorgestuurd en vandaag haar nummer gegeven aan iemand die me op mn mobiel belde die haar moest hebben. Heb niet echt problemen meer met haar aanwezigheid.quote:
Wanneer is de housewarming?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
nog 6 uurtjes werkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 06:43 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen. Bijna weekend
. Nog maar twee daagjes werken
.
zachte rquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
boefje...quote:
Die is al geweest, maar blijkbaar was jij niet uitgenodigd.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die is al geweest, maar blijkbaar was jij niet uitgenodigd.
Dus wanneer is de jouwe?
er staat een TI-interieur te koopquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:14 schreef Alfisti het volgende:
Ik wil een lederen interieur in de 156
Die is niet helemaal fris in de bovenkamerquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
er staat een TI-interieur te koop
slechts 1300 euri![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die is niet helemaal fris in de bovenkamer
Ik vind he setje van ClaSSic nog steeds mooi![]()
Overigens een fijne rel van gisteren en vandaag
eentje met stukjes kaas & worst en eentje met XTC, coke en speed?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:49 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik een housewarming party moet houden doe ik er twee. Eentje voor de family. En eentje voor vrienden.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
eentje met stukjes kaas & worst en eentje met XTC, coke en speed?
ich muss arbeiten jawohlquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef Paladijn het volgende:
het jeukt.
Samstag, 09.02.08 08:30 bis 17:00 Uhr Touristenfahrten, 09.02.2008 (Nordschleife) (7 graden, droog)
Sonntag, 10.02.08 08:30 bis 17:00 Uhr Touristenfahrten, 10.02.2008 (Nordschleife) (6 graden, droog)
Zit te overwegen er zaterdag heen te gaan, zondag te rijden... zal morgen de MX eens nalopen en dan beslissen of ik frau Koch belZijn er nog meer mensen die eventueel meewillen?
Nope met mijn blauwe word niet geracet, en bij de rooie gaat morgen (ja later dan ik eerder zei) de motor eruit. Ik ga dan ff kijken, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef Paladijn het volgende:
het jeukt.
Samstag, 09.02.08 08:30 bis 17:00 Uhr Touristenfahrten, 09.02.2008 (Nordschleife) (7 graden, droog)
Sonntag, 10.02.08 08:30 bis 17:00 Uhr Touristenfahrten, 10.02.2008 (Nordschleife) (6 graden, droog)
Zit te overwegen er zaterdag heen te gaan, zondag te rijden... zal morgen de MX eens nalopen en dan beslissen of ik frau Koch belZijn er nog meer mensen die eventueel meewillen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |