Normale mensenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat hebben ze daar wat ze in Fryslân niet hebben?
Behalve hoge temperaturen?
Veel in geknipt jammer genoeg. Maarja.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh goed dat je het zegt!
oh je was er bij he?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Veel in geknipt jammer genoeg. Maarja.
verknipte herhaling?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dit was een herhaling. Ik had alleen het begin nog niet gezien.
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmorgen toch weer wat meegemaakt![]()
Een nieuwe verkoper zou aan de slag gaan. Heeft 1 verkoper heel de ochtend uit zitten leggen en met andere mensen kennis laten maken.
Belt z'n vriend op ( homo enzo) Ja je hebt een betere baan aangeboden gekregen!
Toen vertrok die vent alEcht een record gewoon, na een halve dag pleite
Is dat niet kogels ontwijkenquote:
Zie je wel dat Homo's onbetrouwbaar zijn!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmorgen toch weer wat meegemaakt![]()
Een nieuwe verkoper zou aan de slag gaan. Heeft 1 verkoper heel de ochtend uit zitten leggen en met andere mensen kennis laten maken.
Belt z'n vriend op ( homo enzo) Ja je hebt een betere baan aangeboden gekregen!
Toen vertrok die vent alEcht een record gewoon, na een halve dag pleite
Staat het aantal schietpartijen gelijk aan de gaafheid?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:34 schreef Paladijn het volgende:
%$^$&^%& doehetzelvers aan hun auto.
Net eindelijk schroefjes van de middenconsole losgekregen, mijn elektrische ramen dradenboel is custom en een grote warboel...
En wie zei dat Leeuwarden saai was?Man doodgeschoten in Leeuwarden
Lekker arbeidsethos ookquote:Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef vlad het volgende:
[..]
Zie je wel dat Homo's onbetrouwbaar zijn!
behalve als kerels hun ruggegraat verliezenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef Dangel het volgende:
vrouwen snuffelen is ok
Dus jij bent weer aan de vrouw? Deze keer zonder kind?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef vlad het volgende:
[..]
behalve als kerels hun ruggegraat verliezen
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef Dangel het volgende:
heb je die krassende minderjarige huishoudster nu nog geneukt of wat?
ik ken geen minderjarige krassertjesquote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef Dangel het volgende:
heb je die krassende minderjarige huishoudster nu nog geneukt of wat?
net legale gothic danquote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ken geen minderjarige krassertjes
maar ze heeft wel je zitten blowenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ken geen minderjarige krassertjes
btw zit jij extra geld te verdienen, of ben je op vrouwenjacht?quote:
sluit het een het ander uit dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
btw zit jij extra geld te verdienen, of ben je op vrouwenjacht?
welke alleenstaande man is dat niet?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Dangel het volgende:
ik ben een hoer ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |