M'n rugtas, wat doe je.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
410 morgen op de koffie bij Ajax.
Dat zal een hard gesprek wordenquote:Op maandag 4 februari 2008 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
410 morgen op de koffie bij Ajax.
Carnaval gehad?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:18 schreef PastoorPeter het volgende:
HET ZIJN MAAR KUUUUUT KAKKERLAKKE
Leuke wedstrijd gisteren. ze pwnde die noobs wel ff![]()
![]()
Vuurwerkhond hoelang van tevoren was die daar?quote:VAK410 morgen ‘op gesprek’
Morgen heeft een kleine delegatie van VAK410 tegen het einde van de middag een gesprek met Ajax. Aanleiding van dit gesprek is de wedstrijd van gisteren. Hier vlogen helaas tot twee keer toe een aantal stoelen in de brand. Het spijt VAK410 dat er op het vak een aantal stoelen in brand stonden. VAK410 hoopt morgen in het gesprek met Ajax tot een samenwerking te kunnen komen hoe we de brandjes in de toekomst kunnen voorkomen.
Voorafgaande aan de wedstrijd Ajax – kakkerlakken is het vak door een vuurwerkhond geïnspecteerd, deze heeft hier niets gevonden. Ook zijn alle spandoeken van te voren gecontroleerd. Toch doken er enkele spandoeken op tijdens de wedstrijd die mogelijk nog een staartje zullen krijgen. Dit naar aanleiding van een klacht die onze vrienden uit 010 hebben ingediend.
Vorig jaar heeft VAK410 ook veel problemen gekend na de klassieker van dat seizoen. Ajax heeft toen – in tegenstelling tot nu - zonder overleg sancties aangekondigd tegen VAK410
Oh gezellig de zaakwaarnemer heeft hem aanbevolenquote:Kuffour tekent in de zomer voor 2 jaar
maandag 04 februari, door jousterhooligan, amsterdam, 20:26u, n.a.p
Samuel Kuffour zal zich in de zomer definitief aan Ajax binden. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Giuseppe Dello Russo tegen Sportweek. "Daarvan ben ik overtuigd."
Momenteel huurt Ajax Kuffour (31) van AS Roma. Bij de Italiaanse club loopt zijn contract deze zomer af. "Dat Ajax hem eerst een halfjaar huurt is geen probleem", laat Dello Russo optekenen. "In de zomer tekent hij een tweejarig contract. Daarvan ben ik overtuigd. We hebben niks te verbergen."
Dello Russo tipte Ajax direct na het stoppen van Jaap Stam al over Kuffour. "Ik kende Martin van Geel nog uit zijn Willem II-tijd. Toen Stam stopte heb ik hem gebeld en hem verteld over Sammy. Zonder mij was de transfer nooit tot stand gekomen."
Kuffour staat sinds medio 2005 onder contract bij Roma. In zijn eerste seizoen kwam de Ghanees tot 21 duels. De jaargang daarna werd hij verhuurd aan Livorno, dat hem achttien keer inzette. Eerder speelde Kuffour in Duitsland voor FC Bayern München.
Het zal zeker een vurig gesprek zijn waar de koffie heet geschonken zal worden en de vlammen er vanaf zullen spatten in het heetst van de strijd.quote:
quote:Naam Koster circuleert ook bij PSV
PSV-directeur Jan Reker reist vandaag naar Hamburg voor een onderhoud met Huub Stevens, volgend jaar trainer in Eindhoven. De twee zullen onder meer praten over de invulling van de technische staf voor komend seizoen. PSV zoekt naast een opvolger voor keeperstrainer Joop Hiele ook nog een assistent-trainer.
Jan Wouters blijft normaal gesproken in Eindhoven actief. Bij PSV circuleert de naam van Ajax-trainer Adrie Koster als mogelijke aanvullende partner van Stevens. Dat meldt althans het Algemeen Dagblad. Koster is tot aan het eind van het seizoen coach van Ajax, daarna zal hij terugkeren naar het beloftenelftal. Eerder werd de Zeeuwse oefenmeester al gelinkt aan NAC Breda als opvolger van trainer Ernie Brandts. Bron: AOL
quote:Samuel Kuffour gaat na dit seizoen twee jaar verder met Ajax
Samuel Kuffour blijft ook na de zomer bij Ajax. Daar is zijn zaakwaarnemer Giuseppe Dello Russo zeker van. De Amsterdammers huren de verdediger voor de rest van dit seizoen van AS Roma en hebben een optie tot koop bedwongen op de verdediger. “De transfer is eigenlijk door mij tot stand gekomen. Toen Stam stopte, heb ik Van Geel gebeld en hem verteld over Sammy. We hebben een DVD bekeken van een oefenwedstrijd uit augustus tegen West Ham United. Hij heeft dus zijn laatste wedstrijd in augustus gespeeld en niet in april, zoals overal wordt gezegd!”
Euh Rollerbal?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:05 schreef w00h00 het volgende:
Nu op RTL 7, jouw vrouw, mijn vrouw. Ajacied versus de kakkerlak
Blijft mooi
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:05 schreef w00h00 het volgende:
Nu op RTL 8, jouw vrouw, mijn vrouw. Ajacied versus de kakkerlak
Blijft mooi
Er wordt dit jaar in ieder geval gesproken. Dat is al een verbetering ten opzichte van vorig seizoen.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
m.a.w. zal wel weer een of andere kutsanctie komen.
Ah zoquote:Op maandag 4 februari 2008 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
@ Cyberia: shirtjes mogen heel soms in het publiek worden gegooid. Bij speciale gelegenheden (zoals gister dus) bijvoorbeeld.
Het vak is gecontroleerd door die hond, niet de mensen.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:44 schreef Jasza het volgende:
Mensen kunnen gewoon 1 minuut voor de wedstrijd naar binnen gaan of ff in 411 of 412 gaan staan tot dat beest weg is, hoe debiel
Klopt. Ajax had verwacht dat er zaterdag met voorbereiden al vuurwerk op het vak gelegd zou worden. Hadden ze weer mooi misquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het vak is gecontroleerd door die hond, niet de mensen.
Achja misschien moeten ze maar is goede fouilleerders bestellenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het vak is gecontroleerd door die hond, niet de mensen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Is die pisnicht van een Gio al geschorst?
Altijd lachen met die kakkerlakkenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom? was toch gewoon een duel om de bal?
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:35 schreef Blight het volgende:
Mooi van zondag, jammer van die belachelijke acht punten achterstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |