Inderdaad, lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:46 schreef PLAE@ het volgende:
Sterf met je ops.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:56 schreef Luco het volgende:
Dat eerste heeft geen zak met Ajax te maken, eerder met HVJ Sm44tjuhs petjesvolk...
quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:11 schreef sjimz het volgende:
Maak gewoon voor iedere op een nieuwe tekening
Vind het wel sexy, iedere keer een ander plaatje. Eerlijk gezegd boeit het me helemaal niets wat daar allemaal staat, kijk er toch nooit echt naar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:09 schreef toma het volgende:
Rustig maar hoor. Ik had vandaag niks te doen, en ik vind de huidige OP bagger.
Maar als jullie geen andere willen, vind ik het allemaal best hoor.
graag een ander!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:09 schreef toma het volgende:
Rustig maar hoor. Ik had vandaag niks te doen, en ik vind de huidige OP bagger.
Maar als jullie geen andere willen, vind ik het allemaal best hoor.
Naar Arnhem?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:23 schreef Noshiba het volgende:
[..]
graag een ander!
zaterdag naar arnhem?
Zou fantastisch zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:03 schreef Chadi het volgende:
Blatter wil 6+5-regel doordrukken
Uitgegeven: 5 februari 2008 20:37
Laatst gewijzigd: 5 februari 2008 20:41
ZURICH - Sepp Blatter, voorzitter van de wereldbond FIFA, wil de invoering van de zogenaamde 6+5-regel doordrukken. Dit houdt in dat de clubs tijdens de wedstrijden ten minste zes spelers uit eigen land moeten opstellen.
ANP
Het congres van de FIFA neemt eind mei in Sydney een besluit over deze regel. Blatter sprak dinsdag hiervoor alvast zijn voorkeur uit.
Identiteit
"De afgelopen jaren hebben de clubs met de toename van buitenlanders in hun team hun nationale identiteit verloren", stelt Blatter.
"Voor de ontwikkeling van jonge spelers is het zeer demotiverend dat ze bijna geen kans meer hebben op een plek in het eerste elftal."
jah whot the fock ouwee,quote:
Hoezo naar Arnhem?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
jah whot the fock ouwee,![]()
Ik moet met hun meerije, ze willen in de auto slapen![]()
dacht t niet he
En zo is het begin van het einde van Cruijff begonnen.. (hoop ik)quote:VI: "Keizer op een zijspoor gezet"
De nieuwe uitgave van Voetbal International komt met een interview met Piet Keizer. De technisch adviseur gaat daarin voor het eerst in de media in op zijn situatie bij Ajax. Na de maand bedenktijd heeft hij van de directie te horen gekregen dat hij niet meer bij de A-selectie betrokken mag zijn en ook niet bij de scouting. Tot het einde van het seizoen mag hij zich bezighouden met zijn derde taak, de jeugdopleiding. Daarna moet hij waarschijnlijk met pensioen, maar dat wil hij nog niet. Zijn rol is extra gevoelig bij Ajax omdat Cruijff een groot voorstander was om hem op die rol te plaatsen
quote:VI: Adriaanse en Rijkaard de andere twee namen
Volgens Voetbal International zijn Adriaanse en Rijkaard de andere twee kandidaten op het lijstje van Ajax naast Marco van Basten. Met alledrie de kandidaten zou al een ori๋nterend gesprek zijn geweest. Ajax zou daarbij nog geen voorkeur hebben bepaald voor een van de drie kandidaten
Rijkaard!quote:Ajax sprak met Rijkaard en Adriaanse
Volgens Voetbal International zou Ajax al een ori๋nterend gesprek hebben gehad met beide coaches. Eerder wel al bekend dat de club met Marco van Basten had gesproken. Ajax zou nog geen voorkeur hebben voor ้้n van de drie kandidaten.
Dat beide namen rondzingen bij Ajax is niet zo vreemd. Co Adriaanse vertrok onlangs uit Qatar en de positie van Frank Rijkaard staat ook al enige tijd ter discussie in Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |