Vind ik juist mooi heeft iets mystieks.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:44 schreef sjimz het volgende:
Ik vind die lichtgevende strepen maar lelijk rond het logo.
Voor de rest ziet hij er puik uit!
Al vind ik de huidige OP ook gewoon nog mooi.
Dan word ajax europees ook weer fucking goedquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:04 schreef Rumille het volgende:
Dan wordt Ajax weer kampioen
Want PSV moet dan al die Zuid-Amerikanen verkopen, terwijl wij nog genoeg Nederlanders wegkopen bij de subtoppers (ok de laatste paar waren buitenlands, maar goed).
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou makaay en goals, geert den ouden scoort nog meer
ik dacht aan real madridquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef jna het volgende:
Ik moest meteen aan Arsenal denken toen ik dat bericht las over die buitenlandse spelers
Andere Litmanen plaatje aubquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:36 schreef toma het volgende:
De OP is af heren:
[ afbeelding ]
graag een mening!
vind em erg gaaf.. maar de huidige op circuleert qua foto's.. en dat is wel erg tofquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:36 schreef toma het volgende:
De OP is af heren:
[ afbeelding ]
graag een mening!
Ook die is prachtig jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:06 schreef Luco het volgende:
Waarom niet dat plaatje van Heitinga, waar hij in de Kuip voor dat Ajax vak staat te juichen met die bekerwedstrijd (meen ik?) Immens mooie foto hoe hij daarop staat!
Dan kopen wij Geert Den Oudenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:04 schreef Rumille het volgende:
Dan wordt Ajax weer kampioen
Want PSV moet dan al die Zuid-Amerikanen verkopen, terwijl wij nog genoeg Nederlanders wegkopen bij de subtoppers (ok de laatste paar waren buitenlands, maar goed).
En wij Doedelzakquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kopen wij Geert Den Ouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |