En deed onmin zo:quote:Ik hoor het nu OVERAL. Iedereen moet het gebruiken, het is gewoon niet normaal.
Zelfs leraren die boos zijn die het gebruiken, wtf
Ok, ik was 1 van de eersten die het gebruikten en daarom gaat mijn klacht daar ook niet over, maar ik vind het ZO vervelend dat als je vaak Conjo zegt (of woord in TT) je zo'n enorm droge mond krijgt.
2: Blijkt het spaans voor kut te zijn
Samenvatting: Lezen krijg je een grotere lul van. DOEN DUS ^ ^ ^ ^
bo mamaquote:Op maandag 4 februari 2008 18:59 schreef knnth het volgende:
eeeeeeejjjjjjj swa hopi konjo el a birami
Nee!! Pom!!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:36 schreef kabelhaspel het volgende:
2 roti graag
Bo mama.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:34 schreef knnth het volgende:
[..]
hey, kiko bo ta papia tof? awo bo hanjaaaaa ..... bai den konjo di bo mes mama ju
Jumjum (dat beetje van mij dan hea..)quote:Op maandag 4 februari 2008 19:58 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje van jezelf, en een beetje van Joran
quote:
Juizes, ik heb knappere Afrikaanse maskers gezien...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:33 schreef GasTurbine het volgende:
I'm sorry just passing by.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:51 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
het was een waterscooter jeweets
Dan snap ik zijn zin nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:16 schreef koffiegast het volgende:
[..]
japans voor 'is'
(zeer kort gezegd)
Dats jwz.quote:
internet/4chan inside joke. Voegt nix echt toequote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan snap ik zijn zin niet
iig:
[ afbeelding ]
Ja dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:43 schreef koffiegast het volgende:
[..]
internet/4chan inside joke. Voegt nix echt toe
Ik moest hard lachen, geweldig die!quote:
In Japanese, it is commonly pronounced "dess", or "des-sue" when emphasized.) is a Japanese linking verb used in keigo, or polite language. zoals ik zei (zover dat nodig was)quote:Op zondag 10 februari 2008 13:08 schreef EvilMarc het volgende:
Het spijt me dat het nodig is maar hier:
http://www.encyclopediadramatica.com/Desu
Kan die kleiner voor op MSNquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[ afbeelding ]
is hier ook een langere versie ofzo van?
Ik vind hem wel vrij nep eigenlijk.....quote:
Nep maar leukquote:Op zondag 10 februari 2008 19:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vrij nep eigenlijk.....
Die is vies!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 18:00 schreef GasTurbine het volgende:
Omdat ik het fijn vnid om in zo'n hechte community te zitten vol met WoW'ers.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:51 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
het was een waterscooter jeweets
Die Midget....quote:Op maandag 4 februari 2008 18:00 schreef GasTurbine het volgende:
Omdat ik het fijn vnid om in zo'n hechte community te zitten vol met WoW'ers.
[ afbeelding ]
ze zijn toch al gekapt?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:39 schreef jovink het volgende:
god ik ben ook n keer in onzin
sinds wanneer dan?
Jammer dat je z'n masker aan de onderkant nog kan zien.quote:
technisch gezien is het een kutwoord ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:14 schreef Jimbo het volgende:
ik woon in spanje en daar hoor je zelfs van die 80+ers t zeggen
kut woord...
nopequote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben jij dan niet juist de neger? Want negers zijn altijd dom en snappen het nooit enzo
goed dat je het erbij zegt want ik zie er de lol niet van in, spotten met je moeder hoe smakeloos is datquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |