i know, en weet ook dat ik er gewoon mee zal moeten leven (en wennen) maar blijft toch kut als je gewend was om rond 8:30 je nest uit te komenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:28 schreef phluphy het volgende:
Part of life, mschol.En doorgaans een eenmalig iets, zo'n periode, dus ik zou zeggen: enjoy!
Altijd toch hierquote:Op maandag 4 februari 2008 20:23 schreef BlueCurl het volgende:lekker gezellig hier weer hoor sjonge
2 nieuw mods ook sinds ik hier voor het laatste ben geweest ook
pwnquote:Op maandag 4 februari 2008 21:41 schreef slakkie het volgende:
Nog 2,5 uur en dan moet ik gaan werken...
Ga jij je brakke arrays maar eens fixen, jongeman!quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ga jij je brakke arrays maar eens fixen, jongeman!
Whehe terrug gepwnd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:40 schreef c0nd0r het volgende:
He Sjoel!
Waar is dat pimp met je computer topique nou?!
O in dat geval moet ik nog even wachten tot het eind van de week dan komen foto's en fanfares en alles erbij jeweetsch!quote:
Ah ok. Mja, ik houd je in de gaten hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O in dat geval moet ik nog even wachten tot het eind van de week dan komen foto's en fanfares en alles erbij jeweetsch!
Is dat een goed of een slecht ietsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok. Mja, ik houd je in de gaten hoor..
HELP HELP HELPquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je van plan bent![]()
Don;t piss me offquote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van slagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whehe terrug gepwnd.
Je was wel erg van slag gisteren hè Jort.
Goedemorgen!
Goeiemoggel!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Don;t piss me off
[..]
Ik ben nog steeds van slag
Verder:
Whehehehehe, ik zou je arrays echt aanpassen als ik jou was.quote:
Doe eens een voorstel danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Whehehehehe, ik zou je arrays echt aanpassen als ik jou was.
Rustig maar hoor.quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Rustig maar hoor..
Het was een goed iets. Als je stout doet, krijg je Wyri op je dak..
Hehe, het komt wel goed hoor. Na regen komt zonneschijnquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Don;t piss me off
[..]
Ik ben nog steeds van slag
Verder:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |