Ik kijk niet zovaak trailers, as a matter of fact, ik heb de trailer van superbad nog nooit gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker tof, maar te vaak in een trailer gezien though
Joooquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kijk niet zovaak trailers, as a matter of fact, ik heb de trailer van superbad nog nooit gezien
Anyway, ik ga de mand in, moet morgen skerp zijn
Tjee
quote:
Nog wat geleerdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:39 schreef DaMart het volgende:
De oud-Grieken zouden nu zeggen dat Eoos klaarstaat om haar waaier van roze uit te spreiden, wat betekent dat er een nieuwe dag is aangebroken. Goedemorgen dus.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:39 schreef DaMart het volgende:
De oud-Grieken zouden nu zeggen dat Eoos klaarstaat om haar waaier van roze uit te spreiden, wat betekent dat er een nieuwe dag is aangebroken. Goedemorgen dus.
Ik denk dat de kans op een roze waaier minimaal is. De regen komt her met bakken uit de hemel.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:39 schreef DaMart het volgende:
Van mij hoor je niks meer hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:05 schreef ScarFace- het volgende:
Dit topic gaat lang mee.
Maarja ik moet er weer vandoor.
Het lijkt hier ook droog eer-ik maar ik moet er zo doorheen fietsen dan merk ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |