Hij heeft op training een stamp voor zijn neus gehad, dat uit zich na verloop van tijd in 2 blauwe ogen.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:51 schreef Taurus het volgende:
Wat ziet Brian er uit!Spuit 11 hoor, maar wat is er met hem gebeurd?
ik vind het ook 3x niks............oersaaiquote:Op maandag 4 februari 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee en verhoog met 50 ceepees.
BTW: Ik begin me te ergeren aan Claire, ligt dat aan mij?![]()
Nou !!! Er wordt GEKOOKT !!! Wooowwwwww !!!!quote:
Ik vind Claire top... leuke gesprekken... misschien iets minder zichtbaar maar er zijn dan ook nog maar 4 medespelers.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom laten ze Claire alleen met de nieuwe kok, dat kind weet nog net een vork te vinden?
Of is het de bedoeling dat Claire nu tv maakt?
En toch kom je even om de hoek kijken of er alweer een leuke kok isquote:Op maandag 4 februari 2008 18:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou !!! Er wordt GEKOOKT !!! Wooowwwwww !!!!
(Niet persoonlijk bedoeld hoormaar ik vind er geen reet meer aan
de laatste maanden)
Neen, goed juist. Jullie erkennen het fantastische JOR subforum.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
sorry noekje
Geef die luie donders 'ns een kookcurcus ipv een kok.
Inderdaad, beetje makkelijk je tijd uitzitten zo op die manier... AKTIE willen we zien! Een snufje para en zo..quote:Op maandag 4 februari 2008 18:07 schreef mootie het volgende:
Brian ligt op bed met de psp...... waarom pakken ze dat ding niet af.... dit slaat echt helemaal nergens meer op.
+1quote:Op maandag 4 februari 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee en verhoog met 50 ceepees.
BTW: Ik begin me te ergeren aan Claire, ligt dat aan mij?![]()
Ze doet me echt denken aan Dennix, alles herhalen wat ze zegt.
Al zou ik 5 jaar droog staan............als tie aanbelt gaat de deur gelijk weer dicht !!!quote:Op maandag 4 februari 2008 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch kom je even om de hoek kijken of er alweer een leuke kok isKan deze ermee door?
Okee okee, ik vroeg het alleen maarquote:Op maandag 4 februari 2008 18:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Al zou ik 5 jaar droog staan............als tie aanbelt gaat de deur gelijk weer dicht !!!
(Geef me dan Joran maar...........ook niet echt 'helemaal goed' maar wel
een leuk bekkie)
En weer geen commentaar op Brian en Amanda.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Huub en Jaap gaan overleg 'zwaar in code' plegen. Het gaat over iemand 2 dagen uitnodigen.
Verder worden Claire en Mikey besproken. Huub irriteert zich aan Claire. Mike zegt domme dingen, slappe hap is het.
Tuurlijk er moet weer in Huub Jaap kamp actie komen.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub hebben respect voor Amanda omdat ze als "vrouw" het langst in dat hok zit......![]()
Het is wel duidelijk dat ze niks slechts over Amanda mogen zeggen, de siliconesnol met haar grote schjmoel.
Huub irriteert zich aan Claire, was een kwestie van tijd.
Ik heb vette hoop op Paradayquote:Op maandag 4 februari 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
Jaap: En Brian is de lachende derde, zo gaat het altijd.
Get used to it Jaap, St. Brian komt overal mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |