Alleen met de steun van Huub en Jaap, anders niet. Huub irriteert zich inmiddels behoorlijk aan Claire.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub ziet potentie in Claire als speler .... dan is hij wel de enige
Misschien mag Claire het wel en Huub niet. Het is duidelijk dat ze Claire tv willen laten maken, de makkelijkste manier is via Amanda. Als ze tegen Amanda ingaat maakt ze een statement, de rest boeit niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet wat Huub aan het lullen is over Claire.Hoezo moet Claire Amanda de mond snoeren.Doet Huub toch ook niet.
Hans Hondenkop en de FEBO hitst Brian nog even lekker op.quote:
Huub wil haar de mogelijkheid geven,maar zal voor Huub weer een hoop minpunten opleveren.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien mag Claire het wel en Huub niet. Het is duidelijk dat ze Claire tv willen laten maken, de makkelijkste manier is via Amanda. Als ze tegen Amanda ingaat maakt ze een statement, de rest boeit niet.
Ook door mij, die stem nassaal en knauwend en die vreselijk langgerekte eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!quote:
Ja, het is even wennen. Hij komt trouwens uit jouw buurt, begreep ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook door mij, die stem nassaal en knauwend en die vreselijk langgerekte eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Dat komt omdat er nog maar zo weinig mensen in zitten en omdat de febo zijn lievelingetjes heeft, bovendien is de keuze van gastspelers om te huilen, zet er in 's hemelsnaam toch een paar gezelligerds in met een scherpe tong en een zonnig humeur oid.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou !!! Er wordt GEKOOKT !!! Wooowwwwww !!!!
(Niet persoonlijk bedoeld hoormaar ik vind er geen reet meer aan
de laatste maanden)
ja, maar ik mag toch hopen dat ik minder knauw?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is even wennen. Hij komt trouwens uit jouw buurt, begreep ik.
Nou...quote:Op maandag 4 februari 2008 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, maar ik mag toch hopen dat ik minder knauw?
Nee, als hij dat doet dan wordt Brian para op hem en komt er een SL gevolgd door een boete voor hem, het zou echt het beste zijn als Claire een keertje van leer trekt tegen Dellie, als Brian haar aan zou vallen is het toch niet meer te voorkomen dat hij er uit moet.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet wat Huub aan het lullen is over Claire.Hoezo moet Claire Amanda de mond snoeren.Doet Huub toch ook niet.
Jammer voor hem geeft de Georgier daar niet zo veel om, zijn CV of zijn status aparte binnen de kooi.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Brian is ook kok, nou ja, assistent kok.
Mèn, het CV van Brian wordt langer en langer.
Bezoekje van Lieke misschien ??quote:Op maandag 4 februari 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af waarom de fontijn aanstaat. Is het echt toevallig dat Amanda
zich zo netjes heeft aangekleed?
Zelfs die 'wijn-mevrouw' uit de laatste (?) Big Brother is BIJNA nogquote:Op maandag 4 februari 2008 19:06 schreef kahaarin het volgende:
Nu zitten er een gefrustreerde beauty en een projectje voor St.Brian.
Als jij niet Amsterdamse Hilde bedoeltquote:Op maandag 4 februari 2008 19:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zelfs die 'wijn-mevrouw' uit de laatste (?) Big Brother is BIJNA nog
leuker om te kijken![]()
![]()
(Ben d'r naam effe kwijt. Chantal ofzo ?)
Ik snap wel waarom JIJ er wel gek op bent.......je kan van dat haarquote:Op maandag 4 februari 2008 19:03 schreef Disana het volgende:
Afgekeurd door PeterNB.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, bijna.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zelfs die 'wijn-mevrouw' uit de laatste (?) Big Brother is BIJNA nog
leuker om te kijken![]()
![]()
(Ben d'r naam effe kwijt. Chantal ofzo ?)
Al maak je van die hele knul één grote paardestaart, dan nog kan hij mij niet bekoren (die koele stem ook)quote:Op maandag 4 februari 2008 19:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom JIJ er wel gek op bent.......je kan van dat haar
een leuke paardenstaart maken !
Huub is echt weer chagerijnig.Geef hem groot gelijk,gewoon niks meer doen Huub.Je word toch door achter gebruikt.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:39 schreef Dark het volgende:
Huub - Oh, Huub, je mag weer drinken, er moet wat gebeuren en dan gebeurt er wat en dan zeggen ze.....ja Huub, dat was iets te ver, hier heb je een boete en weer een alcoholverbod!
Zullen we dan samen een kaartje naar De Redaktie sturen ??????quote:Op maandag 4 februari 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Al maak je van die hele knul één grote paardestaart, dan nog kan hij mij niet bekoren (die koele stem ook)
Ach ja, Hilde met een of andere spierziekte en het medicijn was alcohol.quote:
Ik zal erover denken.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zullen we dan samen een kaartje naar De Redaktie sturen ??????
" WIJ WILLEN SERGEO TERUG !!!!! EN ANDERS THOMAS BERGE IN DE KOOI ALS
GASTSPELER !!!!!"
Mogen we nog van mazzel spreken dat er niet zoiets in De Kooi zit. Alhoewel ik Amanda over 20 jaar wel eens wil zien.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, Hilde met een of andere spierziekte en het medicijn was alcohol.
Nieuwe regelboek.Knap dik zo te zien.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
Wat las Jaap nou voor? 'Overigens mogen jullie altijd een medemiljonair uitdagen voor contactpunten'? Volgens mij verstond ik dat laatste verkeerd.
Je verstond het goed - Brian zei - alleen niet tijdens stemmingen, hilariteit alomquote:Op maandag 4 februari 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
Wat las Jaap nou voor? 'Overigens mogen jullie altijd een medemiljonair uitdagen voor contactpunten'? Volgens mij verstond ik dat laatste verkeerd.
Dankjewel. Dan stelt het dus niet zoveel voor. Ik had gehoopt dat er iets zou staan waardoor ze ook eens op Brian en Amanda los zouden mogen gaan.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Je verstond het goed - Brian zei - alleen niet tijdens stemmingen, hilariteit alom
OMG, Greet ten voeten uit.quote:
dan zit ze vast in BB26quote:Op maandag 4 februari 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
. Alhoewel ik Amanda over 20 jaar wel eens wil zien.
7 gangen toch??quote:Op maandag 4 februari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was de 3e gang, hoe lang gaat dit diner duren?
Toch hoop ik wel voor Amanda dat ze op dr jaardag komt. Tis zo sneu anders!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ziet ze er ongeveer zo uit!
[ afbeelding ]
Alleen op Maandag?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
7 gangen toch??
Doe ik ook altijd op een doordeweekse maandagavond joh
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ziet ze er ongeveer zo uit!
[ afbeelding ]
Waar gaan ze heen?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:55 schreef Dark het volgende:
Morgen gaat iedereen weg!
Ze zijn allemaal blij!
*duikt nu in de kookboeken*quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
7 gangen toch??
Doe ik ook altijd op een doordeweekse maandagavond joh
Dat is een ver(r)assing....spannend hè? Heerlijk, morgen een streamloze dag.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op maandag komt er bij mij een kok langs![]()
Saaie bende op de streams
Wou net zeggen!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als ik zelf niet kook natuurlijk
Nou moe, ik heb dagen geen tijd gehad om te streamen, gaan ze morgen weg!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een ver(r)assing....spannend hè? Heerlijk, morgen een streamloze dag.
Ruudjequote:Op maandag 4 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar de klootzak komt hier nooit naar binnen![]()
OT. Heb je teruggelezen Ruudje? Meer dan 7 miljoen kijkers gisteravond.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bij mij ook, maar de klootzak komt hier nooit naar binnen![]()
Hedda als gastspelerquote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
Amanda: zullen we Hedda als butler aannemen
Huub: dat zal Hedda nooit doen; als ik haar dan wat vraag, krijg ik drie draaien om mijn oren (lachenderwijs)
Nou, die kok die bij mij altijd langskomt natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
RuudjeWelke klootzak?
Ze fantaseren er op los wie er als butler kan fungeren; Sylvia, Hedda etc.
Nu oppert Jaap zelfs om Mike als butler stage te laten lopen
Gelukkigquote:Op maandag 4 februari 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, die kok die bij mij altijd langskomt natuurlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT. Heb je teruggelezen Ruudje? Meer dan 7 miljoen kijkers gisteravond.
Dat is zieligquote:Op maandag 4 februari 2008 20:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Huub pakt Mike even aan op zijn schijnheiligheid
echt niet...... het werd tijdquote:
Dat was tegen de hond, toevallig.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:43 schreef riri het volgende:
daar gaan weer aantal procenten van Huub bij de volgende popupoll
Huub tegen Mikey:...ga uit mijn buurt hond
dat was tegen dilanaquote:Op maandag 4 februari 2008 20:43 schreef riri het volgende:
daar gaan weer aantal procenten van Huub bij de volgende popupoll
Huub tegen Mikey:...ga uit mijn buurt hond
Brian zegt het wel goed (dat ik dat nog zou zeggen)...Huub zegt het even iets anders..quote:Op maandag 4 februari 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
Mikey is niet zielig, punt. Hij begint nu ook al te dreigen richting Huub, fijne gast.
[ afbeelding ]
Joran van der Sloot heeft niet bekendquote:Op maandag 4 februari 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, als Brian met Mikey praat is het een constructief gesprek dit itt Huub.
Brian ging zo tegen Mikey tekeer dat hij het hok uit wilde lopen, duh.
Wat zei Brian dan om Mikey te steunen? Dat is me even ontgaan.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:45 schreef coldstar het volgende:
Eindeijk Brain die het eens op neemt voor Mickey....
Wat gaat jou dat nou aan wat iemand al dan niet doet.....we reageren hier op de streams en niet op de man toch?quote:
toch heeft Brian daar wel een puntquote:Op maandag 4 februari 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, als Brian met Mikey praat is het een constructief gesprek dit itt Huub.
Brian ging zo tegen Mikey tekeer dat hij het hok uit wilde lopen, duh.
Is dat zo?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:50 schreef tipsch het volgende:
Joran van der Sloot heeft niet bekend
Is het nog even ruk op de streams?
Jawel, daar kick ik op.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat nou aan wat iemand al dan niet doet.....we reageren hier op de streams en niet op de man toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |