Zelfs die 'wijn-mevrouw' uit de laatste (?) Big Brother is BIJNA nogquote:Op maandag 4 februari 2008 19:06 schreef kahaarin het volgende:
Nu zitten er een gefrustreerde beauty en een projectje voor St.Brian.
Als jij niet Amsterdamse Hilde bedoeltquote:Op maandag 4 februari 2008 19:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zelfs die 'wijn-mevrouw' uit de laatste (?) Big Brother is BIJNA nog
leuker om te kijken![]()
![]()
(Ben d'r naam effe kwijt. Chantal ofzo ?)
Ik snap wel waarom JIJ er wel gek op bent.......je kan van dat haarquote:Op maandag 4 februari 2008 19:03 schreef Disana het volgende:
Afgekeurd door PeterNB.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, bijna.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zelfs die 'wijn-mevrouw' uit de laatste (?) Big Brother is BIJNA nog
leuker om te kijken![]()
![]()
(Ben d'r naam effe kwijt. Chantal ofzo ?)
Al maak je van die hele knul één grote paardestaart, dan nog kan hij mij niet bekoren (die koele stem ook)quote:Op maandag 4 februari 2008 19:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom JIJ er wel gek op bent.......je kan van dat haar
een leuke paardenstaart maken !
Huub is echt weer chagerijnig.Geef hem groot gelijk,gewoon niks meer doen Huub.Je word toch door achter gebruikt.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:39 schreef Dark het volgende:
Huub - Oh, Huub, je mag weer drinken, er moet wat gebeuren en dan gebeurt er wat en dan zeggen ze.....ja Huub, dat was iets te ver, hier heb je een boete en weer een alcoholverbod!
Zullen we dan samen een kaartje naar De Redaktie sturen ??????quote:Op maandag 4 februari 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Al maak je van die hele knul één grote paardestaart, dan nog kan hij mij niet bekoren (die koele stem ook)
Ach ja, Hilde met een of andere spierziekte en het medicijn was alcohol.quote:
Ik zal erover denken.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zullen we dan samen een kaartje naar De Redaktie sturen ??????
" WIJ WILLEN SERGEO TERUG !!!!! EN ANDERS THOMAS BERGE IN DE KOOI ALS
GASTSPELER !!!!!"
Mogen we nog van mazzel spreken dat er niet zoiets in De Kooi zit. Alhoewel ik Amanda over 20 jaar wel eens wil zien.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, Hilde met een of andere spierziekte en het medicijn was alcohol.
Nieuwe regelboek.Knap dik zo te zien.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
Wat las Jaap nou voor? 'Overigens mogen jullie altijd een medemiljonair uitdagen voor contactpunten'? Volgens mij verstond ik dat laatste verkeerd.
Je verstond het goed - Brian zei - alleen niet tijdens stemmingen, hilariteit alomquote:Op maandag 4 februari 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
Wat las Jaap nou voor? 'Overigens mogen jullie altijd een medemiljonair uitdagen voor contactpunten'? Volgens mij verstond ik dat laatste verkeerd.
Dankjewel. Dan stelt het dus niet zoveel voor. Ik had gehoopt dat er iets zou staan waardoor ze ook eens op Brian en Amanda los zouden mogen gaan.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Je verstond het goed - Brian zei - alleen niet tijdens stemmingen, hilariteit alom
OMG, Greet ten voeten uit.quote:
dan zit ze vast in BB26quote:Op maandag 4 februari 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
. Alhoewel ik Amanda over 20 jaar wel eens wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |