http://www.voetbalprimeur(...)n_in_zaak_Alves.htmlquote:KNVB hoort getuigen in zaak Alves
De KNVB roept getuigen op om het geschil tussen Afonso en Alves op te lossen. Dat maakte de voetbalbond maandag aan het ANP bekend. Daarmee lijkt er eindelijk een einde te komen aan de zaak, die al maanden speelt.
Volgens AZ tekende Alves eind december een contract in Alkmaar. De Braziliaan wil middels getuigenverhoor aantonen dat die verbintenis niet rechtsgeldig is. In de ogen van de speler, die momenteel bij Middlesbrough onder contract staat, bevatte het contract ontbindende voorwaarden.
Eerder beklaagde AZ zich ook al bij de FIFA. De Alkmaarders eisen een schadevergoeding van Alves, wegens contractbreuk. Naar alle waarschijnlijkheid doet de wereldvoetbalbond daar pas uitspraak over, als de zaak bij de KNVB is afgerond.
quote:
een nipte zege, misschienquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat Standard heeft gedaan?
Tsssssquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:29 schreef RayMania het volgende:
Ik snap de blunder ook niet.
Zelfs ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:58 schreef RayMania het volgende:
Die sites worden gerund door vrijwilligers. Daar staat kwaliteit niet hoog in het vaandel. Jij en ik kunnen daar schrijven als wij dat willen, als onprofessionele schrijvers. Net zoiets als FOK!sport bijvoorbeeld, of Voetbalzone.
borisz heeft al eens voor FOK!sport geschrevenquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
borisz heeft al eens voor FOK!sport geschreven.
Verschillende sites pretenderen wel professioneel te zijn, primeurs te hebben etc. Dan moeten ze daar ook naar handelen en mogen ze wat mij betreft daar ook op afgerekend worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:58 schreef RayMania het volgende:
Die sites worden gerund door vrijwilligers. Daar staat kwaliteit niet hoog in het vaandel. Jij en ik kunnen daar schrijven als wij dat willen, als onprofessionele schrijvers. Net zoiets als FOK!sport bijvoorbeeld, of Voetbalzone.
tja, voetbalzone en voetbalprimeur ook geloof ik. zijn zeker geen amateurs. die eigenaren krijgen dik geld per maand, maar die mensen die er schrijven krijgen niksquote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verschillende sites pretenderen wel professioneel te zijn, primeurs te hebben etc. Dan moeten ze daar ook naar handelen en mogen ze wat mij betreft daar ook op afgerekend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |