quote:Als je te lui bent om een serial te zoeken en / of een programma aan te schaffen en je wilt toch Bootcamp gebruiken , moet je je Installatie DVD's in je Mac doen . Dan kun je Leopard weer opnieuw installeren. Kies dan wel 'wis & installeer' dat staat als je de schijf moet kiezen onder de knop 'opties' of 'speciaal'. Dan ben je dus alles weer kwijt , en dan kun je wel bootcamp installeren.
Ik heb voor de gein Paralells even geprobeerd, maar echt veel gebruikte ik het niet. Voor gamen heb ik inmiddels een 360 gekocht, dus hier idem: geen Windows op mijn Mac.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:01 schreef broer het volgende:
Als ik al dat gedoe lees, ben ik toch wel erg blij dat ik mijn MacBook gewoon Windows-vrij heb gehouden.
Ik heb het dan ook nergens voor nodig, maar dat lijkt anderen ook niet tegen te houden.
Graag gedaanquote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef JoMo0 het volgende:
Een verschrikkelijke fout . Moet natuurlijk nummer 220 zijn.
Wat voor mac heb je?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:17 schreef appelsientje het volgende:
Pff zaterdag naar de Mac store geweest... mijn DVD speler doet het niet meer
Als ik het wil laten repareren kost met dat ¤ 400,-!!! Damm
Mooi Spamkip , ik heb hem gelijk gebruikt . We leven in 2008 dus Tiger kan natuurlijk niet meer. Alleen mis ik wel de Cinema displaysquote:
Merci.quote:
FEBRUARI..quote:Op maandag 4 februari 2008 11:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb jij al wel een verzenddatum...?
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
1. Windows cd eruit halen.
2. Alt indrukken terwijl je reboot.
3. Booten naar OSX
4. De bootcamp handleiding uitprinten.
Vraagje: bij het menu waarbij je moet kiezen tussen de partities (tijdens de Windows installatie dus), kies je natuurlijk de C: schijf. Daarna moet je een bestandssysteem kiezen. Je kiest toch niet toevallig "Leave the current filesystem intact"? Je moet de partitie namelijk nog een keer opnieuw formatteren.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:19 schreef attieboy het volgende:
HD netjes geformatteerd, Tiger erop, upgrade naar Leopard en weer geprobeerd om Boot Camp te starten.
Het is gelukt, er werd gevraagd naar een Windows installatieschijf, dus die heb ik erin gestopt en het systeem herstartte zichzelf. De Windows installatie begon, alles was in orde.
Systeem reboot zichzelf weer, maar geeft daarna een Schijffout aan.
Press Any Key to Continue wordt er gezegd, maar de toetsenbord is disabled (werkt niet) Dus ik een aantal keer geprobeerd om het opnieuw te doen, wat blijkt, als je nog NET een toets kan indrukken voordat die error verschijnt begint de normale Windows installatie weer opnieuw. Dan doe ik alles weer opnieuw: Kiezen welke partitie ik neem etc etc. maar je beland uiteindelijk telkens op hetzelfde scherm, waar staat dat er een schijffout is opgetreden en ik "Any Key" moet drukken om het systeem te herstarten.
Iemand tips?
Heb je wel XP SP2?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:19 schreef attieboy het volgende:
HD netjes geformatteerd, Tiger erop, upgrade naar Leopard en weer geprobeerd om Boot Camp te starten.
Het is gelukt, er werd gevraagd naar een Windows installatieschijf, dus die heb ik erin gestopt en het systeem herstartte zichzelf. De Windows installatie begon, alles was in orde.
Systeem reboot zichzelf weer, maar geeft daarna een Schijffout aan.
Press Any Key to Continue wordt er gezegd, maar de toetsenbord is disabled (werkt niet) Dus ik een aantal keer geprobeerd om het opnieuw te doen, wat blijkt, als je nog NET een toets kan indrukken voordat die error verschijnt begint de normale Windows installatie weer opnieuw. Dan doe ik alles weer opnieuw: Kiezen welke partitie ik neem etc etc. maar je beland uiteindelijk telkens op hetzelfde scherm, waar staat dat er een schijffout is opgetreden en ik "Any Key" moet drukken om het systeem te herstarten.
Iemand tips?
En koffie drink je uit een iMokquote:Op maandag 4 februari 2008 16:28 schreef JoMo0 het volgende:
Ach ik snap niet wat je ermee doet . Gamen doe je op een console. Andere programma's kun je gebruiken dmv VMWare of Parallels .
Aaah! Dat zou het zomaar kunnen zijn. Formatteren naar NTFS neem ik aan, he?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:53 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Vraagje: bij het menu waarbij je moet kiezen tussen de partities (tijdens de Windows installatie dus), kies je natuurlijk de C: schijf. Daarna moet je een bestandssysteem kiezen. Je kiest toch niet toevallig "Leave the current filesystem intact"? Je moet de partitie namelijk nog een keer opnieuw formatteren.
Voor het formatteren had ik de installation discs nodig, en daar zit standaard Tiger op.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb je wel XP SP2?
En waarom eerst Tiger installeren en dan upgrade naar Leopard? Beetje dubbel werk dunkt mij...
Ja, FAT32 kan ook natuurlijk. Als je het maar opnieuw formatteert tijdens de installatie. Toen ik Boot Camp nog gebruikte stuitte ik op precies dezelfde problemen (ook die foutmelding bij de assistant). Ik heb toen gekeken in de Boot Camp handleiding en daar staat inderdaad alles stap voor stap beschreven. Maar ja, ik was toen net zo eigenwijs als jij en dacht het wel zonder manual te kunnen.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:41 schreef attieboy het volgende:
[..]
Aaah! Dat zou het zomaar kunnen zijn. Formatteren naar NTFS neem ik aan, he?
Het toverwoord. Voor de 30e keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |