Echt het blijft gezwam van de koude grond. De hele avond heb ik alleen maar vermoedens gehoord en analyses van wat je in een normale situatie zou doen als normaal mens. Daar zitten als heel erg veel aannames is die niet onderbouwd zijn, leg je er nou bij neer, de uitzending van vanavond heeft geen hard bewijs opgeleverd en is dus volstrekt onvoldoende om conclusies te kunnen trekken.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:59 schreef spooky1234 het volgende:
Dat is heel erg denkbaar inderdaad! En als hij dat gedaan heeft dan was dat met een reden. Je schoenen gooi je niet zomaar weg! En dat bewijst dus zijn betrokkenheid!
Het heeft niet veel nieuw bewijs naar voren gebracht maar nu twijfelt in ieder geval niemand aan dat joran een lieve jongen is. Ook wordt pijnlijk zichtbaar bij een breed publiek hoe machteloos zo een OM is en dat ze eigenljk zo iemand niets kunnen maken als hij zn mond maar houdt.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Echt het blijft gezwam van de koude grond. De hele avond heb ik alleen maar vermoedens gehoord en analyses van wat je in een normale situatie zou doen als normaal mens. Daar zitten als heel erg veel aannames is die niet onderbouwd zijn, leg je er nou bij neer, de uitzending van vanavond heeft geen hard bewijs opgeleverd en is dus volstrekt onvoldoende om conclusies te kunnen trekken.
Grote jongen, gelukkig werkt de rechter niet op die manier, dat zou willekeur in de hand werken. Dat moet ten alle tijden voorkomen worden in het strafrecht. Iedereen zit hier te discussieren op basis van informatie van een of andere mediageile journalist, laten we daar nou niet meer waarde aan hechten dan nodig. Dat zou het zicht op de werkelijkheid alleen maar vertroebelen.quote:Op maandag 4 februari 2008 05:34 schreef spooky1234 het volgende:
Ik had als rechter die gast net zolang vastgehouden totdat hij mij zou vertellen hoe hij is thuisgekomen.
Juistquote:Op maandag 4 februari 2008 05:52 schreef Poit- het volgende:
Ik vind de hele discussie heel interessant en en erg leuk om te volgen, snap alleen 1 ding niet van die Joram. Als je een wijfie(ookal was ze een opdringerige slet) aan het bevredigen bent op het strand en dat wijffie krijgt ineens een aanval oid daarna en niks meer doet... 1e ding wat bij mij in me koppie zou komen, hoe erg ik ook van de wereld zou zijn, is alarmcentrale bellen en bij haar blijven...
Tenzij ik zou weten dat haar dood (mede) door mijn toedoen veroorzaakt is..quote:Op maandag 4 februari 2008 05:52 schreef Poit- het volgende:
Ik vind de hele discussie heel interessant en en erg leuk om te volgen, snap alleen 1 ding niet van die Joram. Als je een wijfie(ookal was ze een opdringerige slet) aan het bevredigen bent op het strand en dat wijffie krijgt ineens een aanval oid daarna en niks meer doet... 1e ding wat bij mij in me koppie zou komen, hoe erg ik ook van de wereld zou zijn, is alarmcentrale bellen en bij haar blijven...
Tja, als iedereen altijd de meest logische keuzes zou maken in het leven dan was het leven lekker makkelijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 05:52 schreef Poit- het volgende:
Nee daarna ging ie bellen op een payphone die er toen niet was.quote:Op maandag 4 februari 2008 06:18 schreef Latz het volgende:
Grote kans ook dat het meisje gewoon nog leefde, joran gaf al aan dat ze enorm veel gedronken had.
Mischien alcoholvergiftiging? Daarna in coma geraakt? ademstilstand? epiliptische aanval daarna KO gegaan?
Niet eens checken of ze echt dood is en daarna deponeren in zee, ziek mannetje die joran.
Het klopt gewoon niet.... Net wat ik al zei een vriend of kennis zou eisen dat Joran er bij zou blijven.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die andere persoon een puber was.
Ik kan maar 1 persoon bedenken die zo'n klus zonder later uit de school te klappen regelt, da's de vader.quote:Op maandag 4 februari 2008 07:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.... Net wat ik al zei een vriend of kennis zou eisen dat Joran er bij zou blijven.
En zelfs die begint nu wat tegen te sputteren, gezien de ontkenning van het smokkelen van een mobiele telefoon aan Joran (tenzij dat ook al gelogen is). Er kan dus nog van alles gebeurenquote:Op maandag 4 februari 2008 07:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 persoon bedenken die zo'n klus zonder later uit de school te klappen regelt, da's de vader.
Die gozert maakt 't wel erg bont natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 07:56 schreef Polleeder het volgende:
[..]
En zelfs die begint nu wat tegen te sputteren, gezien de ontkenning van het smokkelen van een mobiele telefoon aan Joran (tenzij dat ook al gelogen is). Er kan dus nog van alles gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |