Ja, de Joran-therapie.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou wel een major breakthrough zijn in de behandeling van comateuze patiënten.
Dat is het meest onbegrijpelijke van het verhaal. Waarom geen dokter, politie, etc.quote:
Toen zijn pik achter in haar keel zat bedoel je?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:51 schreef Xith het volgende:
Hij zal heus wel haar ademhaling hebben gevoeld.
Inderdaad, ze heeft te veel alcohol/coke gehad, kan hij niks aan doen. Gewoon even een dokter bellen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is het meest onbegrijpelijke van het verhaal. Waarom geen dokter, politie, etc.
Dat maakt het hele 'onwel geworden'-verhaal ongeloofwaardig. Je dumpt alleen een lijk (of je laat 't dumpen) als jij ervoor verantwoordelijk bent geweest dat ze onwel is geworden. Of je hebt haar gewoon vermoord.
Wellicht iets in haar drankje gegooid waar ze een slechte reactie op kreeg...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is het meest onbegrijpelijke van het verhaal. Waarom geen dokter, politie, etc.
Dat maakt het hele 'onwel geworden'-verhaal ongeloofwaardig. Je dumpt alleen een lijk (of je laat 't dumpen) als jij ervoor verantwoordelijk bent geweest dat ze onwel is geworden. Of je hebt haar gewoon vermoord.
Ze keken van boven naar haar, zei Joran.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Cheiron het volgende:
Die was echt wel dood hoor, hoe dan ook. Of het nu gegaan is zoals hij hier zegt of op een andere manier, je voelt echt wel even de pols + ademhaling.
Wat bedoel je nu te zeggen?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen zijn pik achter in haar keel zat bedoel je?
Natalee is waarschijnlijk gewoon dood gegaan aan een overdosis.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef SpaRood het volgende:
Ik denk dat ze nog leefde....ze had nog gered kunnen worden.
Ja. In handen vallen van een sociopaatquote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, ze heeft te veel alcohol/coke gehad, kan hij niks aan doen. Gewoon even een dokter bellen.
Het is iig een walgelijk mannetje zoals-ie over haar spreekt.
Arm kind.
Ja, want Joran viel redelijk stil toen Patrick zei dat ze wellicht in coma lag.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef honderd het volgende:
Waar het op neerkomt is dus gewoon dat hij in paniek is geraakt en iets doms heeft gedaan. Het laat het allemaal wel zo stoer klinken, maar dat zou allemaal wel meevallen, het blijft toch een opscheppertje.
Hij is er zeer cool onder gebleven hoor, als je op zo'n moment erop komt om gewoon niet een ambulance te bellen, die stap alleen al is ijs en ijs koud. Dat hij het ook nog drie jaar lang eigenlijk lekker rustig aan heeft kunnen doen is wat mij betreft een wonder.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, want Joran viel redelijk stil toen Patrick zei dat ze wellicht in coma lag.
Ze lag gewoon in coma.
Hoe weet jij dat nou? En maakt het uit, hij is gewoon in paniek geraakt. Daarnaast is het aannemelijker dat ze dood was dan in come, aangezien hij apart heeft gekeken en nog een keer met zijn 2en. Er blijft natuurlijk altijd een kans dat ze nog leefde, maar het blijft een stuk aannemelijker dat ze dood was.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze lag gewoon in coma.
Snap ook niet waarom deze vraag niet aan Joran gesteld werdquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sterker nog, J. keek erbij alsof het niet bij hem was ópgekomenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Arcee het volgende:
Ze lag gewoon in coma.
Ik zag ook even die twijfel; dat kan wat mij betreft twee dingen betekenen. Of hij dacht inderdaad even, shit, ze had nog best kunnen leven, OF:quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sterker nog, J. keek erbij alsof het niet bij hem was ópgekomenHij had besloten dat ze dood was, ze reageerde nergens meer op, dus was ze dood. Het ging hem er alleen om dat hij niet met haar in verband kon worden gebracht.
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef SuperbDeLux het volgende:
Ik zag ook even die twijfel; dat kan wat mij betreft twee dingen betekenen. Of hij dacht inderdaad even, shit, ze had nog best kunnen leven, OF:
"Ik weet zčker dat ze dood is en waarom, maar dat hou ik even voor mezelf."
quote:Joran weet niet of Natalee dood was
` Joran van der Sloot weet niet zeker
of Natalee Holloway al dood was toen
haar lichaam in zee werd gegooid.Noch
hij,noch zijn vriend Daury heeft goed
gecontroleerd of het meisje misschien
alleen bewusteloos was.
Op de geheime opnamen zegt Joran dat
Daury wel heeft "gekeken",maar hij
noemt geen details over een hartslag of
het controleren van haar pols.
Of Natalee dood was maakt voor justitie
uit of Joran kan worden vervolgd voor
moord of voor het verwijderen van een
dood lichaam.Het OM meldde vrijdag al
het onderzoek naar Joran te heropenen,
na de informatie van Peter R.de Vries
Hoezo falen ouders als hun kinderen op een feestje alcohol en/of drugs gebruiken?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef honderd het volgende:
Waar het op neerkomt is dus gewoon dat hij in paniek is geraakt en iets doms heeft gedaan. Het laat het allemaal wel zo stoer klinken, maar dat zou allemaal wel meevallen, het blijft toch een opscheppertje.
Dat Peter r. de Vries en Nathalee´s moeder van hem een moordenaar willen maken is natuurlijk belachelijk. Het is natuurlijk ook lekker makkelijk voor die Beth, omdat zij toch wel redelijk gefaald is in een opvoeding waar haar dochter al aan de drugs zit en dus waarschijnlijk dat haar dood is geworden, om lekker te wijzen naar Joran.
In paniek geraakt en niet fatsoenlijk nagedacht, het meest domme is toch wel dat hij vrienden erbij heeft gehaald en dus helemaal niet meer kon praten omdat hij ze er anders bij zou moeten lullen.
Ja, het leek of hij zich dat in de auto bij Patrick realiseerde, dat-ie daar wel wat serieuzer rekening mee had kunnen houden toen, dat ze in coma was.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Sterker nog, J. keek erbij alsof het niet bij hem was ópgekomenHij had besloten dat ze dood was, ze reageerde nergens meer op, dus was ze dood.
En de schadevergoeding, lekker cashen.quote:Het ging hem er alleen om dat hij niet met haar in verband kon worden gebracht.
True, dat kan ook nog.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef SuperbDeLux het volgende:
Ik zag ook even die twijfel; dat kan wat mij betreft twee dingen betekenen. Of hij dacht inderdaad even, shit, ze had nog best kunnen leven, OF:
"Ik weet zčker dat ze dood is en waarom, maar dat hou ik even voor mezelf."
Haha. Jij volgt wel heel makkelijk de media. Kun je ook nog zelf nadenken?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:48 schreef Atreidez het volgende:
Nu duidelijk is dat die Daury niet eens op Aruba was is het verhaal dat hij een boot vaarde niet waar, en ik geloof ook het "ze doet niks meer" verhaal niet. Hij moet dondersgoed geweten hebben dat ze dood was, en dumpen doe je alleen als je zeker weet dat je er zelf verantwoordelijk voor bent.
Waarom? Waarschijnlijk heeft hij wel hartslag gecheckt.quote:Wellicht lag ze gewoon in coma
Blijf het vreemd vinden dat je dan niet gewoon de politie alarmeerd. Het eerste wat mij te binnen schoot was: het meisje is een rape drug toegediend.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:56 schreef riri het volgende:
ik hoorde hem ook nog zeggen dat hij Nathalee op het eind van dat feestje voor ze naar het strand gingen een drankje had aangeraden....een drankje met een alcoholgehalte van 75% zij hij.
Als het zo simpel was dan waren we nu allemaal dokterquote:Op maandag 4 februari 2008 00:50 schreef DIckPussybuster het volgende:
Ja, ze hebben er boven gestaan en nog eens gekeken. Dan weet je het écht wel zeker
en als je die niet voelt betekent het nog niet dat iemand dood is...de bloeddruk kan zo laag zijn dat een hartslag niet eens te voelen is....dat kan alleen maar een dokter bepalen of iemand echt dood is.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:58 schreef blaise het volgende:
[..]
Waarom? Waarschijnlijk heeft hij wel hartslag gecheckt.
Ik denk dat ze behoorlijk dood was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |