abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 februari 2008 @ 23:35:39 #1
862 Arcee
Look closer
pi_56513674
Wellicht lag ze gewoon in coma en had ze nog gered kunnen worden.

Maar nee, Joran dumpte haar in zee.

En dan die walgelijke respectloze uitspraken over haar.

Wellicht had ze nog gered kunnen worden...

Arm meisje.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56513746
Dat weet je niet en zullen we nooit weten, waarschijnlijk komt door teveel drugs(coke) en alcohol gebruik en erge lichamelijk inspanning. Maar natuurlijk moet je altijd alles aan proberen als het kan.
............................
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 februari 2008 @ 23:38:03 #3
862 Arcee
Look closer
pi_56513807
In zee dumpen helpt iig niet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 februari 2008 @ 23:39:39 #4
862 Arcee
Look closer
pi_56513900
Vreselijk voor die moeder.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 februari 2008 @ 23:39:55 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56513912
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Arcee het volgende:
Zou wel een major breakthrough zijn in de behandeling van comateuze patiënten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 februari 2008 @ 23:40:27 #6
862 Arcee
Look closer
pi_56513943
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou wel een major breakthrough zijn in de behandeling van comateuze patiënten.
Ja, de Joran-therapie.
pi_56514160
Tuurlijk was ze te redden, je gaat niet meteen dood als je trilt !

kan in shock zijn door de coke en alcohol ofso, misschien nog wat GHB of xtc..
Nothing to see here, carry on
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 23:45:35 #8
163650 Greys
pi_56514234
Denk dat ze wellicht nog best bijgebracht / gereanimeerd had kunnen worden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 februari 2008 @ 23:47:35 #9
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_56514317
Coke, coke, coke en nog eens coke. Daarom vond 'ie het niet handig om de politie te bellen, maar wel Daury, die volgens mij zijn cokedealer of iets dergelijks is..

Hij heeft het namelijk erover dat die bootjes verhuren op het strand Daury's "cover werk" is, met andere woorden, om z'n inkomsten als beroepscrimineel (cokedealer, parttime waste management) te verhullen.
He wept for there were no more worlds to conquer.
  zondag 3 februari 2008 @ 23:48:17 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_56514351
Het is niet eens in die Joran opgekomen om een dokter te bellen
pi_56514376
Dit is het enige stukje waar ik even moest slikken. Zo erg voor die moeder he.
Hier verving mijn gevoel van walging voor peter/sbs/joran even voor sympathie voor de nabestaanden en nathalee.
A little bit hateful
pi_56514439
Hoe kan iemand zo koel blijven.Als je niets gedaan hebt zou ik toch een arts bellen.Heel raar.
  zondag 3 februari 2008 @ 23:50:39 #13
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56514449
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Arcee het volgende:
Dat is het meest onbegrijpelijke van het verhaal. Waarom geen dokter, politie, etc.
Dat maakt het hele 'onwel geworden'-verhaal ongeloofwaardig. Je dumpt alleen een lijk (of je laat 't dumpen) als jij ervoor verantwoordelijk bent geweest dat ze onwel is geworden. Of je hebt haar gewoon vermoord.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_56514478
Hij zal heus wel haar ademhaling hebben gevoeld.
  zondag 3 februari 2008 @ 23:51:36 #15
185261 Scaurus
Memento mori
pi_56514494
ONZ is op 49

[ Bericht 95% gewijzigd door buzzer op 03-02-2008 23:52:57 ]
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zondag 3 februari 2008 @ 23:52:01 #16
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56514517
Ik denk dat ze nog leefde....ze had nog gered kunnen worden.
Drink ik.
  zondag 3 februari 2008 @ 23:52:38 #17
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56514557
Die was echt wel dood hoor, hoe dan ook. Of het nu gegaan is zoals hij hier zegt of op een andere manier, je voelt echt wel even de pols + ademhaling.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_56514565
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:51 schreef Xith het volgende:
Toen zijn pik achter in haar keel zat bedoel je?
A little bit hateful
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 februari 2008 @ 23:53:53 #19
862 Arcee
Look closer
pi_56514622
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is het meest onbegrijpelijke van het verhaal. Waarom geen dokter, politie, etc.
Dat maakt het hele 'onwel geworden'-verhaal ongeloofwaardig. Je dumpt alleen een lijk (of je laat 't dumpen) als jij ervoor verantwoordelijk bent geweest dat ze onwel is geworden. Of je hebt haar gewoon vermoord.
Inderdaad, ze heeft te veel alcohol/coke gehad, kan hij niks aan doen. Gewoon even een dokter bellen.

Het is iig een walgelijk mannetje zoals-ie over haar spreekt.

Arm kind.
  zondag 3 februari 2008 @ 23:53:59 #20
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56514626
quote:

[..]

Wellicht iets in haar drankje gegooid waar ze een slechte reactie op kreeg...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 februari 2008 @ 23:54:23 #21
862 Arcee
Look closer
pi_56514633
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Cheiron het volgende:
Die was echt wel dood hoor, hoe dan ook. Of het nu gegaan is zoals hij hier zegt of op een andere manier, je voelt echt wel even de pols + ademhaling.
Ze keken van boven naar haar, zei Joran.

Ze zullen heus ook wel van alles geprobeerd hebben, dat zei hij ook. Maar geen dokter erbij gehaald.
pi_56514640
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Toen zijn pik achter in haar keel zat bedoel je?
Wat bedoel je nu te zeggen?
pi_56514641
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef SpaRood het volgende:
Ik denk dat ze nog leefde....ze had nog gered kunnen worden.
Natalee is waarschijnlijk gewoon dood gegaan aan een overdosis.
Gewoon een coke hoertje dus
  zondag 3 februari 2008 @ 23:58:57 #24
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56514861
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, ze heeft te veel alcohol/coke gehad, kan hij niks aan doen. Gewoon even een dokter bellen.

Het is iig een walgelijk mannetje zoals-ie over haar spreekt.

Arm kind.
Ja. In handen vallen van een sociopaat
  maandag 4 februari 2008 @ 00:00:35 #25
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_56514937
Als iemand nog hartslag heb en je gaat reanimeren merk je dat meteen, eigenlijk hadden ze dat patrick mee moeten confrenteren want hij klonk behoorlijk simpel, ze bewoog niet meer dus is ze dood.

verder zie ik de link niet, waarom een lijk dumpen je hebt toch niks ergs gedaan volgens mij was dit niet hele verhaal,
pi_56514949
Waar het op neerkomt is dus gewoon dat hij in paniek is geraakt en iets doms heeft gedaan. Het laat het allemaal wel zo stoer klinken, maar dat zou allemaal wel meevallen, het blijft toch een opscheppertje.

Dat Peter r. de Vries en Nathalee´s moeder van hem een moordenaar willen maken is natuurlijk belachelijk. Het is natuurlijk ook lekker makkelijk voor die Beth, omdat zij toch wel redelijk gefaald is in een opvoeding waar haar dochter al aan de drugs zit en dus waarschijnlijk dat haar dood is geworden, om lekker te wijzen naar Joran.

In paniek geraakt en niet fatsoenlijk nagedacht, het meest domme is toch wel dat hij vrienden erbij heeft gehaald en dus helemaal niet meer kon praten omdat hij ze er anders bij zou moeten lullen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 februari 2008 @ 00:03:16 #27
862 Arcee
Look closer
pi_56515070
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef honderd het volgende:
Waar het op neerkomt is dus gewoon dat hij in paniek is geraakt en iets doms heeft gedaan. Het laat het allemaal wel zo stoer klinken, maar dat zou allemaal wel meevallen, het blijft toch een opscheppertje.
Ja, want Joran viel redelijk stil toen Patrick zei dat ze wellicht in coma lag.

Ze lag gewoon in coma.
  maandag 4 februari 2008 @ 00:05:40 #28
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_56515168
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ze lag gewoon in coma.
Hij is er zeer cool onder gebleven hoor, als je op zo'n moment erop komt om gewoon niet een ambulance te bellen, die stap alleen al is ijs en ijs koud. Dat hij het ook nog drie jaar lang eigenlijk lekker rustig aan heeft kunnen doen is wat mij betreft een wonder.

Hij moet wel een zeer gecompartmentaliseerde persoonlijkheid hebben (waar hij zichzelf ook over verbaasde) als hij al die jaren zo koeltjes kan blijven liegen (en slapen).
pi_56515170
Je ziet toch heus wel of iemand dood is of niet. Hij was zeker dat ze dood was, alleen die uncoverlul zat twijfel te zaaien
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 4 februari 2008 @ 00:10:57 #30
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_56515313
Een normaal mens belt in zo'n situatie meteen een ambulance, laten we wel wezen..

Alleen als er een crimineel element bij betrokken is, zou je daar van af zien. Dus; òfwel coke, òfwel harde wurgseks (waar ik hem ook wel voor aan zie).
pi_56515374
quote:

[..]

Ze lag gewoon in coma.
Hoe weet jij dat nou? En maakt het uit, hij is gewoon in paniek geraakt. Daarnaast is het aannemelijker dat ze dood was dan in come, aangezien hij apart heeft gekeken en nog een keer met zijn 2en. Er blijft natuurlijk altijd een kans dat ze nog leefde, maar het blijft een stuk aannemelijker dat ze dood was.
  maandag 4 februari 2008 @ 00:13:11 #32
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_56515380
quote:

[..]

Snap ook niet waarom deze vraag niet aan Joran gesteld werd .
Krekker is de bom!
  maandag 4 februari 2008 @ 00:13:50 #33
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56515398
quote:

Ze lag gewoon in coma.
Sterker nog, J. keek erbij alsof het niet bij hem was ópgekomen Hij had besloten dat ze dood was, ze reageerde nergens meer op, dus was ze dood. Het ging hem er alleen om dat hij niet met haar in verband kon worden gebracht.
pi_56515474
Dat wel dus, ook al zegt die Joran dat hij dit ook gelogen heeft, vind ik het toch erg respectloos hoe hij over mensen en die Natalee praat.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 4 februari 2008 @ 00:21:19 #35
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_56515671
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Sterker nog, J. keek erbij alsof het niet bij hem was ópgekomen Hij had besloten dat ze dood was, ze reageerde nergens meer op, dus was ze dood. Het ging hem er alleen om dat hij niet met haar in verband kon worden gebracht.
Ik zag ook even die twijfel; dat kan wat mij betreft twee dingen betekenen. Of hij dacht inderdaad even, shit, ze had nog best kunnen leven, OF:

"Ik weet zèker dat ze dood is en waarom, maar dat hou ik even voor mezelf."
pi_56515750
Misschien wel maar zijn hele reactie is zo onnatuurlijk.
Hoe berekenend kun je zijn na wat een so called tragisch ongeluk is?
Paniek oké maar rekening houden met schoenen, niet bellen met de mobiele telefoon.
Samen met een vriend over haar heen hangen en kijken of ze nog leeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 04-02-2008 00:36:39 ]
Go hard or go home
  maandag 4 februari 2008 @ 00:25:00 #37
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56515796
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef SuperbDeLux het volgende:
Ik zag ook even die twijfel; dat kan wat mij betreft twee dingen betekenen. Of hij dacht inderdaad even, shit, ze had nog best kunnen leven, OF:

Sluit ik zeker niet uit. Ik ben ervan overtuigd dat J. zelfs nu nog dingen heeft achtergehouden. De ware toedracht van haar dood c.q. coma bijvoorbeeld, en degene die hij daarna heeft gebeld.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 februari 2008 @ 00:34:20 #38
862 Arcee
Look closer
pi_56516092
quote:
Joran weet niet of Natalee dood was

` Joran van der Sloot weet niet zeker
of Natalee Holloway al dood was toen
haar lichaam in zee werd gegooid.Noch
hij,noch zijn vriend Daury heeft goed
gecontroleerd of het meisje misschien
alleen bewusteloos was.

Op de geheime opnamen zegt Joran dat
Daury wel heeft "gekeken",maar hij
noemt geen details over een hartslag of
het controleren van haar pols.

Of Natalee dood was maakt voor justitie
uit of Joran kan worden vervolgd voor
moord of voor het verwijderen van een
dood lichaam.Het OM meldde vrijdag al
het onderzoek naar Joran te heropenen,
na de informatie van Peter R.de Vries
pi_56516122
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef honderd het volgende:

Dat Peter r. de Vries en Nathalee´s moeder van hem een moordenaar willen maken is natuurlijk belachelijk. Het is natuurlijk ook lekker makkelijk voor die Beth, omdat zij toch wel redelijk gefaald is in een opvoeding waar haar dochter al aan de drugs zit en dus waarschijnlijk dat haar dood is geworden, om lekker te wijzen naar Joran.

In paniek geraakt en niet fatsoenlijk nagedacht, het meest domme is toch wel dat hij vrienden erbij heeft gehaald en dus helemaal niet meer kon praten omdat hij ze er anders bij zou moeten lullen.
Hoezo falen ouders als hun kinderen op een feestje alcohol en/of drugs gebruiken?
Wat is dat voor mega-onzin?
En hoezo willen Peter R de Vries en Nathalee's moeder die Joran tot moordenaar maken?
Heb je de uitzending met ogen en oren dicht bekeken en geluisterd?
Hij had dat meisje nooit aan haar lot mogen overlaten..hij had alles in het werk moeten zetten om te zorgen dat ze medische hulp kon krijgen...dat alles heeft hij nagelaten en haar door een vriend en wellicht samen met die vriend in zee gedumpt.....niet eens 100% zeker van haar dood want dat kan alleen maar een dokter bepalen.
En er ook nog geld uit willen slaan,schadevergoeding eisen terwijl hij het hele verhaal gewoon kent en die moeder jarenlang in het ongewisse heeft gelaten.
Een koele,gewetenloze kerel zonder een greintje gevoel
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 februari 2008 @ 00:37:05 #40
862 Arcee
Look closer
pi_56516179
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Sterker nog, J. keek erbij alsof het niet bij hem was ópgekomen Hij had besloten dat ze dood was, ze reageerde nergens meer op, dus was ze dood.
Ja, het leek of hij zich dat in de auto bij Patrick realiseerde, dat-ie daar wel wat serieuzer rekening mee had kunnen houden toen, dat ze in coma was.
quote:
Het ging hem er alleen om dat hij niet met haar in verband kon worden gebracht.
En de schadevergoeding, lekker cashen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 februari 2008 @ 00:37:45 #41
862 Arcee
Look closer
pi_56516209
quote:

True, dat kan ook nog.
pi_56516518
Nu duidelijk is dat die Daury niet eens op Aruba was is het verhaal dat hij een boot vaarde niet waar, en ik geloof ook het "ze doet niks meer" verhaal niet. Hij moet dondersgoed geweten hebben dat ze dood was, en dumpen doe je alleen als je zeker weet dat je er zelf verantwoordelijk voor bent.
Where facts are few, experts are many.
pi_56516592
Hoe weet jij dat nou? En maakt het uit, hij is gewoon in paniek geraakt. Daarnaast is het aannemelijker dat ze dood was dan in come, aangezien hij apart heeft gekeken en nog een keer met zijn 2en. Er blijft natuurlijk altijd een kans dat ze nog leefde, maar het blijft een stuk aannemelijker dat ze dood was.
[/quote]

Ja, ze hebben er boven gestaan en nog eens gekeken. Dan weet je het écht wel zeker
pi_56516683
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:48 schreef Atreidez het volgende:
Nu duidelijk is dat die Daury niet eens op Aruba was is het verhaal dat hij een boot vaarde niet waar, en ik geloof ook het "ze doet niks meer" verhaal niet. Hij moet dondersgoed geweten hebben dat ze dood was, en dumpen doe je alleen als je zeker weet dat je er zelf verantwoordelijk voor bent.
Haha. Jij volgt wel heel makkelijk de media. Kun je ook nog zelf nadenken?

Zou het logisch zijn als die Daury direct zou bekennen? Natuurlijk zegt ie in eerste instantie dat ie niet op Aruba was. Bovendien: misschien liegt Joran wel over de naam van de vriend die hem hielp. In eerste instantie wilde hij die naam namelijk mee zijn graf in nemen. Er zitten nog een hele hoop kinken in de kabel. Ik raad je aan: blijf zelf goed nadenken voordat je iets beweert.
pi_56516744
ik hoorde hem ook nog zeggen dat hij Nathalee op het eind van dat feestje voor ze naar het strand gingen een drankje had aangeraden....een drankje met een alcoholgehalte van 75% zij hij.
  maandag 4 februari 2008 @ 00:58:52 #46
66339 blaise
... is heel gevoelig
pi_56516812
quote:
Wellicht lag ze gewoon in coma
Waarom? Waarschijnlijk heeft hij wel hartslag gecheckt.

Ik denk dat ze behoorlijk dood was.
die aap van jou / die komt toch wel uit je mouw / dus zeg het nu maar gauw
pi_56516891
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:56 schreef riri het volgende:
ik hoorde hem ook nog zeggen dat hij Nathalee op het eind van dat feestje voor ze naar het strand gingen een drankje had aangeraden....een drankje met een alcoholgehalte van 75% zij hij.
Blijf het vreemd vinden dat je dan niet gewoon de politie alarmeerd. Het eerste wat mij te binnen schoot was: het meisje is een rape drug toegediend.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56516944
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:50 schreef DIckPussybuster het volgende:
Ja, ze hebben er boven gestaan en nog eens gekeken. Dan weet je het écht wel zeker
Als het zo simpel was dan waren we nu allemaal dokter
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_56517117
Wat zou het laatste zijn dat ze hoorde? 'Girl you wanna suck my dick' of iets dergelijks?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56517288
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:58 schreef blaise het volgende:

[..]

Waarom? Waarschijnlijk heeft hij wel hartslag gecheckt.

Ik denk dat ze behoorlijk dood was.
en als je die niet voelt betekent het nog niet dat iemand dood is...de bloeddruk kan zo laag zijn dat een hartslag niet eens te voelen is....dat kan alleen maar een dokter bepalen of iemand echt dood is.
Ze kan ook een ernstige hypo hebben gekregen...iets wat mensen kunnen krijgen die ernstige suikerziekte hebben maar die kunnen sommige mensen dus ook krijgen onder invloed van alcohol of medicijn(drug)gebruik....daarbij zie je ook dat het lichaam heel erg gaat trillen en iemand wegvalt en daar krijg je iemand dus niet zo maar meer uit...die moet meteen door een dokter gezien....zo iemand kan in een bewusteloosheid(coma) raken waar die uit zichzelf nooit meer uitkomt maar die persoon leeft dan nog wel...
Onder al die invloed van alcohol en waarschijnlijk andere middelen die zijn genomen of toegediend door anderen is dat heel goed mogelijk....

en in zo'n toestand bestaat dus ook de mogelijkheid dat iemand waarschijnlijk niet dood maar gewoon levend in zee is gedumpt.
En dat is wat die moeder zich altijd zal blijven afvragen.
En er is niets ergers dan altijd met zo'n vraag te moeten blijven zitten....van...stel dat ze nog leefde

En dat is die Joran heel erg kwalijk te nemen..dat hij niet aan dat meisje dacht maar alleen maar aan zichzelf en iemand in nood helemaal aan haar lot heeft overgelaten

en dat is nog maar in het minste geval...wat als hij haar wel iets heeft aangedaan?

[ Bericht 4% gewijzigd door riri op 04-02-2008 01:25:32 ]
pi_56517499
Het is klip en klaar dat Joran schuldig is aan moord! Hij heeft Natalee die reeds aangeschoten was nog eens naar dat buikdrinken een bacardi 150 (75% alcohol) heeft gegeven. Die heeft ze in één keer achterover geslagen. Daarna zijn ze naar het strand gegaan en is ze na het trillen bewusteloos gevallen. Heb het zelf eens meegemaakt toen ik een keer in Polen was en mezelf beschonk met wodka. Heb zeven uur in coma gelegen. Werd gelukkig weer wakker! De vraag is of Joran nu ook niet liegt over die maat waarvan hij ook iets wist en die hij gebeld heeft. Hij kan hem bedreigt hebben onder het motto anders vertel ik jouw verhaal. Het was een jongen die geldgebrek had. Wat me op viel is dat die maat juist wel bezorgt was namelijk. Als je Peter R de Vries goed hebt gevolgt moet het OM de volgende zaken helder krijgen:

- De maat moet gevonden worden. Deze kan een verklaring geven die belastend is voor Joran. Het OM kan het samen met hem op strafvermindering hebben inzake zijn eigen zaak die, alleen Joran weet tot nu toe.

- Aan het eind bewees Peter dat de vader ook steeds liegt. Nee stond er op zijn vraag of die een mobiele telefoon gesmokkeld had. Het OM moet dus uitzoeken of dit alles niet zo is opgezet om er een slaatje uit te slaan. Joran had het over een schadevergoeding. Dat zou betekenen dat de vader medeplichtig is.

Ik was echt geschokt na het zien van de waarheid en hoe Joran zijn verhaal deed. Hij dacht de hele wereld en zelfs Peter te slim af te zijn en kwam daardoor zeer overtuigend over. Gelukkig is die niet slim maar gewoon ziek. Door deze ziekte heeft die uiteindelijk bekent en ben blij voor de moeder dat ze de waarheid weet wat er met haar dochter gebeurd is.
pi_56517662
Misschien wilde Joran haar wel niet dumpen, maar heeft 'ie daar onder druk van Daury mee ingestemd? Kan ook nog.
pi_56517720
als die bootjes daar liggen kan hij ook zelf haar in die boot hebben gelegd en haar in zee gedumpt,in principe kan je dat in een korte tijd doen...dat hij dat verhaal van die vriend erbij verzint om zelf daaronder uit te komen

maar heeft hij het wel door die vriend laten doen en is zelf snel naar huis gegaan dan is ie helemaal doortrapt...eerst snel met die dekap of die andere jongen nog snel via internet contact zoeken zodat dat als alibi gebruikt kon worden dat hij thuis was en ook nog ff twee pornofilms downloaden in die nacht....hoe berekend en geslepen ben je dan wel niet....als je net iemand daarvoor dood hebt zien gaan
pi_56517762
Misschien heeft die Daury wel gezegt ga jij maar naar huis en ik regel het wel. Wie weet wat hij vervolgens gedaan heeft met haar? Misschien wel eerst meegenomen naar zijn eigen huis. Hij woonde alleen!

Afschuwelijk!
  maandag 4 februari 2008 @ 02:24:31 #55
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_56518245
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:45 schreef Eduard37 het volgende:
Misschien heeft die Daury wel gezegt ga jij maar naar huis en ik regel het wel. Wie weet wat hij vervolgens gedaan heeft met haar? Misschien wel eerst meegenomen naar zijn eigen huis. Hij woonde alleen!

Afschuwelijk!
Ben je nu van plan om de hele tijd met vage speculaties te komen om daarna aan te geven hoe verschrikkelijk het zou zijn wanneer dat gebeurd was?
Krekker is de bom!
pi_56518351
quote:

Afschuwelijk!
Ben je er nou op uit om jezelf belachelijk te maken?
pi_56518389
quote:

Afschuwelijk!
quote:
Op maandag 4 februari 2008 02:34 schreef Olmo het volgende:

Ben je er nou op uit om jezelf belachelijk te maken?
Mja, het lijkt erop dat Edje er nogal gebrand op is om de ogen richting Joran te houden.

Wat Mij vooral opviel is dat er geen vuil woord is besteed aan de "timeline" & "business" van Moeder, het was helemaal gericht op Joran en 1 zgn. "leugenachtige" verklaring
pi_56521394
Ohja, want de moeder heeft t natuurlijk gedaan
Where facts are few, experts are many.
  maandag 4 februari 2008 @ 12:03:15 #59
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_56523253
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:10 schreef SuperbDeLux het volgende:
Een normaal mens belt in zo'n situatie meteen een ambulance, laten we wel wezen..

Alleen als er een crimineel element bij betrokken is, zou je daar van af zien. Dus; òfwel coke, òfwel harde wurgseks (waar ik hem ook wel voor aan zie).
Daar heb je zeker gelijk in.
Ik denk dat het een oerinstinct is van mensen om meteen om hulp te vragen (ambulance te bellen etc).
Hij komt bij mij over als iemand, die nergens mee zit. Heeft er geen minuut minder om geslapen
Maar toch, ik vraag me af of die Patrick wel zo betrouwbaar is. Wie weet speelde hij stiekem wel met Joran onder 1 hoedje, you never know.
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:35 schreef riri het volgende:

[..]

.......Hij had dat meisje nooit aan haar lot mogen overlaten..hij had alles in het werk moeten zetten om te zorgen dat ze medische hulp kon krijgen...dat alles heeft hij nagelaten en haar door een vriend en wellicht samen met die vriend in zee gedumpt.....niet eens 100% zeker van haar dood want dat kan alleen maar een dokter bepalen.
En er ook nog geld uit willen slaan,schadevergoeding eisen terwijl hij het hele verhaal gewoon kent en die moeder jarenlang in het ongewisse heeft gelaten.
Een koele,gewetenloze kerel zonder een greintje gevoel
Amen!
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:18 schreef riri het volgende:

[..]

en als je die niet voelt betekent het nog niet dat iemand dood is...de bloeddruk kan zo laag zijn dat een hartslag niet eens te voelen is....dat kan alleen maar een dokter bepalen of iemand echt dood is.
Ze kan ook een ernstige hypo hebben gekregen...iets wat mensen kunnen krijgen die ernstige suikerziekte hebben maar die kunnen sommige mensen dus ook krijgen onder invloed van alcohol of medicijn(drug)gebruik....daarbij zie je ook dat het lichaam heel erg gaat trillen en iemand wegvalt en daar krijg je iemand dus niet zo maar meer uit...die moet meteen door een dokter gezien....zo iemand kan in een bewusteloosheid(coma) raken waar die uit zichzelf nooit meer uitkomt maar die persoon leeft dan nog wel...
Onder al die invloed van alcohol en waarschijnlijk andere middelen die zijn genomen of toegediend door anderen is dat heel goed mogelijk....

en in zo'n toestand bestaat dus ook de mogelijkheid dat iemand waarschijnlijk niet dood maar gewoon levend in zee is gedumpt.
En dat is wat die moeder zich altijd zal blijven afvragen.
En er is niets ergers dan altijd met zo'n vraag te moeten blijven zitten....van...stel dat ze nog leefde

En dat is die Joran heel erg kwalijk te nemen..dat hij niet aan dat meisje dacht maar alleen maar aan zichzelf en iemand in nood helemaal aan haar lot heeft overgelaten

en dat is nog maar in het minste geval...wat als hij haar wel iets heeft aangedaan?
Dat is wat bij mij ook maar door mijn hoofd heen blijft spoken. Wie weet leefde ze nog wel
Die moeder zal nu altijd met die vraag rond blijven lopen. Ik heb zo met haar te doen
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:23 schreef noekje het volgende:
Misschien wel maar zijn hele reactie is zo onnatuurlijk.
Hoe berekenend kun je zijn na wat een so called tragisch ongeluk is?
Paniek oké maar rekening houden met schoenen, niet bellen met de mobiele telefoon.
Samen met een vriend over haar heen hangen en kijken of ze nog leeft.
Da's waar. Hij bleef er wel verdacht kalm onder. Ieder normaal mens met een zuiver geweten zou gek raken van paniek.
Maar goed, punt is en blijft dat we nu met zijn allen aan het veronderstellen zijn. Ik hoop dat de waarheid ooit écht aan het licht zal komen.
In elk geval lijkt het erop dat Peter R. de Vries wel voor een doorbraak heeft gezorgd. Met grote interesse wacht ik af wat er nu verder gaat gebeuren.

Raar detail: vannacht droomde ik over Joran en dat hij vermoord was.
Trouwens, iemand die weet of dit écht de hyve is van Joran? www.joran-sloot.hyves.nl

[ Bericht 31% gewijzigd door Frau.Pfeffertopf op 04-02-2008 12:15:28 ]
pi_56523591
Stel: dit is gebeurd zoals Joran verteld. Je hebt part noch deel in haar dood. Je zou dus niks hebben te vrezen van autoriteiten, dan bel je toch met de dichtst bijzijnde telefoon (je mobiel)de hulpdiensten?

In plaats daarvan heeft hij naar eigen zeggen: Natalee naar de bosjes gesleept om haar niet te laten ontdekken, naar het hotel gelopen om met een creditcard te bellen (en dit is allemaal nog voordat hij contact heeft met iemand), en laat zijn schoenen verdwijnen.Vervolgens laat hij iemand Ik denk serieus aan papa) laten opdraven om haar te laten verdwijnen, in ieder geval kennis gehad van het verdwijnen van haar lichaam.

Iemand die onschuldig is, haalt niet zulke capriolen uit. Ook niet om iemand te beindrukken.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_56523620
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef sander89 het volgende:
Dat weet je niet en zullen we nooit weten, waarschijnlijk komt door teveel drugs(coke) en alcohol gebruik en erge lichamelijk inspanning. Maar natuurlijk moet je altijd alles aan proberen als het kan.
Dat dus. We shall never know.
pi_56524478
Als ik die vriend van Joran was geweest had ik toch tenminste nog even gecheckt of ze leefde of niet. Simpelweg een sneetje in de vinger maken om te zien of er nog iets roods uit komt was al heel wat geweest. Ademhaling, hartslag, pijn reflexen, et cetera zouden niet genoeg zijn geweest.

Maar wat mij betreft is Joran niet extreem fout bezig geweest in het moment supreme, paniek en een slechte raadgever zijn genoeg voor een slechte afloop. Niet eentje waar hij veel invloed op had blijkbaar. Die vriend van hem had gewoon een anonieme tip moeten doen aan de politie/ambulance...
pi_56524517
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:51 schreef Xith het volgende:
Dat dus... Denkt iemand hier echt serieus dat ie dat niet eerst 20x gechecked heeft? .
-
pi_56525037
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat dus... Denkt iemand hier echt serieus dat ie dat niet eerst 20x gechecked heeft? .
Eeuh ja. Joran heeft namelijk geen last van iets hinderlijks als een "geweten". Het interesseerde hem gewoon niet.
pi_56525071
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:37 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Eeuh ja. Joran heeft namelijk geen last van iets hinderlijks als een "geweten". Het interesseerde hem gewoon niet.
God dat mensen zo naief kunnen zijn.
Er zouden zogenaamd 2 mensen bij haar zijn geweest en niemand die de helderheid van geest heeft om even een hartslag te checken? Sowieso hadden ze dat wel gevoeld bij het tillen.
Dit hele verhaal is gewoon een groot verzinsel van een jongetje dat indruk wilde maken op z'n stoere criminele mattie. .
-
pi_56525234
ben benieuwd of die gozer die `m zogenaamd geholpen heeft wel bestaat en niet verzonnen is
en waar z`n schoenen zijn :-P

en hebben ze al in z`n tuin gezocht naar `t lijk, ik vind het net zo`n dutroux figuur
pi_56525240
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

God dat mensen zo naief kunnen zijn.
Er zouden zogenaamd 2 mensen bij haar zijn geweest en niemand die de helderheid van geest heeft om even een hartslag te checken? Sowieso hadden ze dat wel gevoeld bij het tillen.
Dit hele verhaal is gewoon een groot verzinsel van een jongetje dat indruk wilde maken op z'n stoere criminele mattie. .
Hartslag is natuurlijk ook niet altijd goed voelbaar. Ik geloof best dat het verhaal ongeveer gelopen is zoals Joran het vertelde.
pi_56525289
je gaat niet iemand dumpen als je niets hebt gedaan bij d`r..
pi_56525352
quote:

[..]

Hier sluit ik me ook bij aan ja.
Ik weet ook zeker dat hij nu weer over dingen gelogen heeft, dit is vast het niet hele verhaal.

Maar het feit wat hij zegt over zijn schoenen, het bellen met die openbare telefoon en het daarna zo snel mogelijk achter Internet gaan.. tja ik vraag mij af of hij dat inderdaad allemaal zelf heeft verzonnen om dat te gaan doen of dat hij daar hulp bij heeft gehad.
pi_56525666
http://nl.youtube.com/watch?v=TEmEa6NlTQo

wat ie daar zegt op 6 minuten is heel erg vaag vind ik, de zin klopt niet.
weet iemand wat ie bedoelt ?
pi_56526349
Ik wil geen adcovaat van de duivel spelen, maar dit zullen we nooit weten. Tenzij het lichaam gevonden wordt en er meer over is dan botjes, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Persoonlijk denk ik dat je echt wel merkt of iemands hart nog klopt, ook zonder aan de pols te voelen. En natuurlijk ben ik het met jullie eens dat hij anders had moeten handelen, maar ik denk niet dat je hem verantwoordelijk kunt houden voor moord. Hij wilde haar niet dood maken. Hij belt een vriend op die zei: 'ik regel het wel', tuurlijk had Joran kunnen weten dat het niet in de haak was, maar nergens heeft ie verklaart dat hij heeft aangestuurd haar te laten verdwijnen. Als we zijn verklaring als waarheid beschouwen is ie amper strafbaar. Medeplichtigheid en nalatigheid?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2008 @ 15:16:46 #72
163650 Greys
pi_56527006
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij zei dat ie gekeken had en geschud.
En verder... mensen zonder hartslag kunnen soms gereanimeerd worden hoor... Dat lijken de meesten te vergeten.
Dus hulpdiensten bellen was sowieso slimmer geweest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56527217
ze zal maar wakker of bewust zijn geworden op die boot of pas in het water...
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56527263
trouwens die bootjes jongen had toch ook gewoon kunnen zeggen dat hij 112 moest bellen.
pi_56527621
Het lijkt mij sowiezo niet expliciete moord. In ieder geval niet met voorbedachte rade.

Als ik onder invloed was geweest, had ik waarschijnlijk exact hetzelfde als joran gedaan. Ik zou me echt de tievus schrikken als een maat of vriendin in eens begon te hyperventileren of in shock toestand zou komen. Je weet dat politie niet altijd 1,2,3 te vertrouwen is, en wie weet geven ze jou de schuld, je was immers de laatste die haar zag. En met een druppel alcohol in je maag kun je dat soort beslissingen niet helemaal kosjer maken.

Het probleem van deze kwestie is dat veel mensen dit puur op basis van emotie afreageren. En zo krijg je iemand niet in de gevangenis.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2008 @ 15:51:46 #76
163650 Greys
pi_56527798
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:43 schreef sitting_elfling het volgende:

Als ik onder invloed was geweest, had ik waarschijnlijk exact hetzelfde als joran gedaan.
Nou mensen, zorgen dat je geen wegtrekker krijgt in de buurt van deze user dus...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56527846
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Het lijkt mij sowiezo niet expliciete moord. In ieder geval niet met voorbedachte rade.

Als ik onder invloed was geweest, had ik waarschijnlijk exact hetzelfde als joran gedaan. Ik zou me echt de tievus schrikken als een maat of vriendin in eens begon te hyperventileren of in shock toestand zou komen. Je weet dat politie niet altijd 1,2,3 te vertrouwen is, en wie weet geven ze jou de schuld, je was immers de laatste die haar zag. En met een druppel alcohol in je maag kun je dat soort beslissingen niet helemaal kosjer maken.

Het probleem van deze kwestie is dat veel mensen dit puur op basis van emotie afreageren. En zo krijg je iemand niet in de gevangenis.
dus jij zou geen hulpdiensten inschakelen,als vrienden een aanval krijgen maar eerst iemand anders vragen om langs te komen met het risico dat je maatje sterft in de tijd die hij erover doet om naar jouw te komen? Das lekker dan....
pi_56527942
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou mensen, zorgen dat je geen wegtrekker krijgt in de buurt van deze user dus...
als ik beschonken ben kan ik echt niet normaal nadenken het spijt me wel, en als er dan ook nog iets gebeurt wat je nooit zou verwachten schrik je toch wel even. Allemaal moraal ridders hier
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56528093
ja gewoon niet drinken net als mij of gewoon heel weinig.

het laatste wat ik zou doen is een vage kennis bellen die al iets op z`n kerfstok heeft volgens Joran.
pi_56528096
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij zei
Alsof het woord van Joran nog enigszins een waarde heeft.
Kom op zeg, hij zat gewoon de medogeloze "crimineel" uit te hangen bij z'n nieuwe vriendje. Het was een groot lulverhaal.
-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2008 @ 16:04:27 #81
163650 Greys
pi_56528128
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

als ik beschonken ben kan ik echt niet normaal nadenken het spijt me wel, en als er dan ook nog iets gebeurt wat je nooit zou verwachten schrik je toch wel even. Allemaal moraal ridders hier
Als er levens vanaf gaan hangen, van jou in beschonken toestand, zou ik als ik jou was mezelf toch een andere mate van drinken gaan aanleren Besef je wel hoe erg het is als je dit 'gewoon' even van jezelf zegt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56528141
quote:

[..]

Dus als je stoned of dronken bent en er gaat iemand dood, gewoon zomaar, dan is het eerste waar jij aan denkt:

Oh shit hoe moet ik deze lijk nu dumpen, laat ik maar even snel mijn makker bellen en we gaan wel samen lekker varen. Maar ik bel wel met een losse telefoon, want met mijn mobiel is het gevaarlijk!

Welke jointjes rook jij? Die van hannibal lector?
A little bit hateful
pi_56528153
Dat verhaal klopt echt niet hoor, Joran lult gewoon uit z'n nek. Daury was al verzonnen, dus waarom ook niet de doodsoorzaak. Hij weet heus wel meer dan wat we op tv zagen.

GHB geloof ik echter niet, puur omdat dat waarschijnlijk helemaal niet nodig was. Natalie ging op eigen houtje mee, en was toch al laveloos.

Maar er mist iets in het verhaal, en ik denk dat het te maken heeft met Joran's foute vrienden (zie ook dat topic over Croes en Lorenzo). Volgens mij weten die veel meer ook, zijn die gekker dan Joran, en is Joran gewoon zwaar bang voor ze. Hij dekt ze iig in, want die Daury was een verzinsel, dat blijkt al.
  maandag 4 februari 2008 @ 16:05:29 #84
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56528157
quote:

[..]

Ik weet ook niet wat ik zou doen hoor, misschien zou ik wel heel hard wegrennen in paniek. Maar ik ben er vrij zeker van dat ik niet een maat zou opbellen om hem te vragen het lijk in de zee te gooien
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2008 @ 16:06:11 #85
163650 Greys
pi_56528174
quote:

[..]

Als er levens vanaf gaan hangen, van jou in beschonken toestand, zou ik als ik jou was mezelf toch een andere mate van drinken gaan aanleren Besef je wel hoe erg het is als je dit 'gewoon' even van jezelf zegt?

Er zullen wel meer mensen hier een keer een glaasje teveel drinken, maar dan zijn de meesten toch (hoop ik) nog wel zo helder om de hulpdiensten te bellen als zoiets gebeurt. Volgens mij ben je dan van schrik op slag weer nuchter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56528304
èèn ding is zeker, hij verteld minder dan dat hij weet
met een beetje mensenkennis kon je zien dat hij niet helemaal de waarheid sprak en zich inhield op sommige momenten.
daarnaast al z`n leugens vanaf het begin al aan er over vind ik al reden genoeg om die jongen vast te zetten totdat z`n onschuld bewezen is.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ben32 op 04-02-2008 16:16:36 ]
pi_56528403
quote:

[..]

als ik beschonken ben kan ik echt niet normaal nadenken
Maar hij dacht wel na door niet met zn mobieltje te bellen, zn schoenen te dumpen (wat ik overigens nog steeds niet begrijp, waarom deed ie dat?) en een alibi te regelen met dat internet...
pi_56528521
zat net te lezen op een site over de mogelijke plekken waar ze gedumpt is, was een oud bericht, maar èèn ding trok me wel aan,dat er plekken met drijfzand zijn daar en waar kan je nergens zo goed als in drijfzand je schoenen verliezen.
dat laatste is dan m`n eigen verzinsel, over die schoenen, maar vind dat wel een goeie.
pi_56528630
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:11 schreef Ben32 het volgende:
èèn ding is zeker, hij verteld minder dan dat hij weet
met een beetje mensenkennis kon je zien dat hij niet helemaal de waarheid sprak en zich inhield op sommige momenten.
daarnaast al z`n leugens vanaf het begin al aan er over vind ik al reden genoeg om die jongen vast te zetten totdat z`n onschuld bewezen is.
In het aller eerste begin hoorde je 'm stellig zeggen: "Die wordt nooit meer gevonden", en hij had zo'n twinkeling in zijn ogen, alsof ie zichzelf heel goed vond. Later zwakt ie dat af, dat ie het ook niet precies weet, en dat ie zoooo veel mazzel heeft gehad. Dat herhaalt ie maar en herhaalt ie maar. Volgens mij is dat grote bullshit. Niks mazzel, hij weet dondersgoed wat er gebeurd is en waarom ze haar nooit meer zullen vinden.
pi_56528758
ja, en misschien vinden ze haar wel..
zou wel `t mooiste zijn :-)

http://www.op-reis.com/02%20cariben/aruba/aruba-toerisme.htm

uitgraven die hap zou`k zeggen :-D en alle andere plekken..

quote uit die pagina "Opgelet: in de buurt van het vogelpark ligt er veel drijfzand"
pi_56528930
wat dan nog als ze gevonden wordt?
een hoopje botten bewijst ook helemaal niks.
pi_56529311
Een aantal opvallende zaken. Mensen proberen te snel antwoorden te krijgen op de vragen. Liegt die? Heeft hij het gedaan? Is het nu een moordenaar? Zou ik ook zoiets doen in zon situatie?

In de eerste plaats natuurlijk goed werk van Peter R de Vries die deze zaak weer aan het lopen heeft gekregen. Feit is dat we vast zaten en dat Joran en zijn vader al bezig zijn met een schadevergoeding in te dienen. Met de uitzending van Peter R de Vries weet de fam. van der Sloot in ieder geval dat het nog niet afgelopen is.

Wat me opviel is dat Joran zeer goed toneel kan spelen. Tijdens de verborgen camera actie van Peter was het toch echt een totaal ander figuur dan dat hij laat zien in de media steeds. In de media verdedigt hij zich continue en probeert zielig over te komen maar in de auto was die toch echt zichzelf. De ware Joran kwam zonder blikken of blozen naar voren.

Vond de uitzending van Peter R de Vries zeker belangrijk voor het verdere onderzoek. Een zwak punt vindt ik dat Peter in mijn ogen te snel is overgegaan tot openbaring van deze actie. Waarom niet gewoon nog een paar maanden doorspelen zodat je de ECHTE waarheid krijgt te horen. Joran is een leugenaar en de verhalen die hij aan zijn zogenaamde vriend vertelt zullen echt niet allemaal kloppen daarvoor is de vriendschap nog te kort en hij zou echt wel eerst testen of hij te vertrouwen is. Als je drie jaar zwijgt ga je echt niet alles uit te doeken doen bij een nieuwe vriend. Zo dom kan die niet zijn. Tenzij hij meer weet en wil dat de zaak opgelost wordt maar onder druk staat van hogere spelers die hem gebruikt hebben.

Vond het allemaal zeer schokkend hoe Joran over het slachtoffer en vrouwen praat. Als je echt onschuldig bent doe je dat niet! Bovendien ga je dit niet in scene zetten als je onschuldig bent want als dat wel zo is dan ben je gewoon ziek.

Persoonlijk denk ik dat Natalee bewusteloos was nadat ze een bacardi 150 (75% alcohol) in één keer achterover heeft geslagen. Dat was de druppel want ze was de hele avond al aardig aan het doorzakken! Dat je Joran vervolgens geen hulpdiensten inschakeld is gewoon bizar. Iedereen die dit niet doet is niet goedwijs maar ziek. Je gaat niet iemand wegwerken omdat er een ongeluk is gebeurd. Het verhaal dat hij vertelt bewijst dat het om een moordzaak gaat. Daarom geloof ik ook niet alles wat hij in die auto heeft vertelt en vindt ik het jammer dat Peter R de Vries te snel is gestopt met de geheime opnamen. Hij heeft te snel een conclusie getrokken waardoor deze prachtige kans helaas voorbij is.
  maandag 4 februari 2008 @ 17:02:23 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56529344
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:03 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in.
Ik denk dat het een oerinstinct is van mensen om meteen om hulp te vragen (ambulance te bellen etc).
Hij komt bij mij over als iemand, die nergens mee zit. Heeft er geen minuut minder om geslapen [afbeelding]
Maar toch, ik vraag me af of die Patrick wel zo betrouwbaar is. Wie weet speelde hij stiekem wel met Joran onder 1 hoedje, you never know.
Ik denk ook wel dat de holbewoners dat deden ja

Hoe lang moet je in het water liggen voordat ze niet meer achter de doodsoorzaak kunnen komen trouwens?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56529386
Zolang het OM die zogenaamde vriend van Joran niet vindt (als dat verhaal klopt) dan is er helemaal niets veranderd en is de zaak nog steeds niet opgelost! Dus als het een lulverhaal is om te testen of die nieuwe kameraad van hem te vertrouwen is, heeft die het goed gespeeld. Peter, laat hier een belangrijke mogelijkheid liggen en heeft in mijn ogen te snel geconcludeerd dat alles wat die zei klopt. Dat is raar want Peter gaf zelf aan dat het een leugenaar is. Hi j had naar die vriend moeten zoeken en het eerst zeker moeten weten of het verhaal van Joran klopt. Nu kun je eigenlijk niets zeggen over deze zogenaamde bekentenis en kunnen we alleen blijven speculeren! HELAAS!
  maandag 4 februari 2008 @ 17:10:31 #95
28033 Pek
je moet wat
pi_56529480
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:04 schreef Eduard37 het volgende:
Hi j had naar die vriend moeten zoeken en het eerst zeker moeten weten of het verhaal van Joran klopt.
Nee. Dat is nu juist iets wat hij aan de arubaanse justitie moet overlaten.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_56529588
Tevens blijft bij mij hangen dat Joran tegen zijn nieuwe vriend zei: Ik weet iets van hem en daarom weet ik zeker dat hij mij niet verlinkt! Dat zou betekenen dat hij die jongen ook bedreigt zou kunnen hebben. We weten niet wat hij gedaan heeft (misschien ook wel een moord). Stel dat Natalee (wat natuurlijk zeer waarschijnlijk is) vermoord is. (denk aan de verdwenen schoenen) dan begrijp ik waarom je een lichaam wilt laten verdwijnen. Misschien heeft hij die schoenen helemaal niet op het strand achtergelaten maar is Natalee meegegaan naar zijn appartementje. Hoe is die aan het blauwe oog gekomen? Ook een vraag die nog steeds openstaat. Er staan eigenlijk nog teveel vragen over Peter. Dus zaak opgelost! Nee!
pi_56529638
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:10 schreef Pek het volgende:

[..]

Nee. Dat is nu juist iets wat hij aan de arubaanse justitie moet overlaten.
Niet als je zegt ik heb de zaak opgelost!!!!!! Dat betekent dat je heel zeker van de zaak bent en bewijs hebt dat wat Joran vertelt aan die nieuwe vriend waar is. Dat bewijs heeft die niet. Wie zegt dat die Debroe of hoe heet die gast bestaat? Peter noemt hem een leugenaar, waarom zou die nu wel de waarheid hebben gesproken en ga je daar nu wel vanuit terwijl je eerder allerlei zaken in twijfel trok die hij vertelde!!
Het is gewoon te makkelijk gegaan.
  maandag 4 februari 2008 @ 17:20:58 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56529697
Als dat mens onder de drugs en zijn sperma zat zou ik ook wel twijfelen over de politie bellen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56529707
Joran is een moordenaar dat staat voor mij vast! Maar op deze manier kunnen we hem nog niet pakken dat bedoel ik. Het onderzoek is te snel afgerond en de conclusies zijn te snel getrokken en naar buiten gebracht!

Hoop dat het OM beter materiaal kan vergaren want dat is onze enige hoop nog die tot strafvervolging kan leiden voor deze moordenaar!
pi_56529784
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:21 schreef Eduard37 het volgende:
Joran is een moordenaar dat staat voor mij vast! Maar op deze manier kunnen we hem nog niet pakken dat bedoel ik. Het onderzoek is te snel afgerond en de conclusies zijn te snel getrokken en naar buiten gebracht!

Hoop dat het OM beter materiaal kan vergaren want dat is onze enige hoop nog die tot strafvervolging kan leiden voor deze moordenaar!
Gaan 'we' hem pakken? Kun je alsjeblieft ophouden met je irritante aannames en conclusies op basis van niets? Je probeert over te komen alsof je verstand van de zaak hebt en intelligent bent maar het lukt niet echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')