Het valt me op dat de spieren van zijn rechterarm veeeel verder ontwikkeld zijn dan die van zijn linkerarm.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef Limbo-lil het volgende:
Kan aan die armen wel zien dat ie vaker flinke stukken geroeid heeft.
Waarschijnlijk wordt vandaag bevestigd dat het Daury niet of wel geweest kon zijn. Omdat het weekend was kon er geen onderzoek naar gedaan worden omdat desbetreffende scholen niet open waren.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:11 schreef milagro het volgende:
Het alibi van die Daury is niet bevestigd, behalve dan door Daury zelf, althans zo lees ik in onderstaand artikel
[..]
daury hoeft maar een paar namen te noemen van gasten die daar ook trainen natuurlijk, daarvoor hoeft de sportschool niet open te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:27 schreef yesyesyesyesyes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt vandaag bevestigd dat het Daury niet of wel geweest kon zijn. Omdat het weekend was kon er geen onderzoek naar gedaan worden omdat desbetreffende scholen niet open waren.
Dat betekent dat het lijk links van het strandje gedumpt moet zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het valt me op dat de spieren van zijn rechterarm veeeel verder ontwikkeld zijn dan die van zijn linkerarm.
Waarom? Hij wist toch niets van de sting operatie van Peter R, hij vertrouwde toch de infiltrant, en Peter R heeft het nu achteraf toch over een bekentenis???quote:Op maandag 4 februari 2008 10:37 schreef cptmarco het volgende:
"daury" is de naam die hij die persoon gegeven heeft... hij snapt ook wel, dat als hij de echte naam noemt hij gigantisch hangt...
Hij had ook een achternaam genoemd, in het filmpje wordt de achternaam weggepiept xxxquote:Op maandag 4 februari 2008 10:32 schreef Ryan3 het volgende:
Waar het op aankomt is uiteraard de getuigenis van de bootjongen.
Bootjongen heet Daury.
Nu meldde zich een Daury die een vage mattie van Joran was, en zich ten tijde van vermeende gebeurtenissen echter ergens in Rotjesdam bevond en op een mboschool zat.
Deze Daury kan dus niet de bootjongen zijn, omdat hij zich in Rottekedam bevond ten tijde van de vermeede gebeurtenissen.
En aangezien een Daury hem geholpen heeft om het lichaam van Natalee in zee te dumpen, moet hij dus nog een mattie Daury gekend hebben.
Dus de onvermijdelijke conclusie is dat Joran twee Daury's kende. En dus dat een mysterie geboren is, net rondom een vrij cruciaal deel in de theorievorming, nl. de getuigenis van de bootjongen.
Dit feit, dwz dat Joran twee matties Daury kende, moet toch bekend zijn geweest bij zijn andere matties, en misschien wel bij zijn ouders zelfs?
Of is Daury een veelvuldig voorkomende Arubaanse voornaam oid?
Zoiets als Peter in Nederland???
Omdat hij eerst tegen Patrick zei dat het een oudere man was en dat hij zijn naam mee zou nemen in zijn graf.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom? Hij wist toch niets van de sting operatie van Peter R, hij vertrouwde toch de infiltrant, en Peter R heeft het nu achteraf toch over een bekentenis???
Ja, klopt, maar wij weten die achternaam niet hè.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:40 schreef yesyesyesyesyes het volgende:
[..]
Hij had ook een achternaam genoemd, in het filmpje wordt de achternaam weggepiept xxx
Wat toch een beetje klinkt alsof hij het verhaal verzonnen heeft.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat hij eerst tegen Patrick zei dat het een oudere man was en dat hij zijn naam mee zou nemen in zijn graf.
De volgende dag geeft hij opeens zonder probleem de naam Daury, die op het moment van gebeuren 22 jaar zou zijn.
Precies. Ook tegen onze vriend Patrick heeft Joran nog vrolijk gelogen. Pathologisch mannetje.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat hij eerst tegen Patrick zei dat het een oudere man was en dat hij zijn naam mee zou nemen in zijn graf.
De volgende dag geeft hij opeens zonder probleem de naam Daury, die op het moment van gebeuren 22 jaar zou zijn.
En dus is er geen sprake van een bekentenis en is alles onbruikbaar bij eventuele juridische stappen tegen hem...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Precies. Ook tegen onze vriend Patrick heeft Joran nog vrolijk gelogen. Pathologisch mannetje.
Niet helemaal als je zijn recente uitspraken mag geloven. Hij vond het o.a. vreemd dat de infiltrant het "een plekkie" wou geven.quote:
Dus zat-ie een partijtje op te scheppen tegen zijn nieuwe, coole, een stuk oudere criminele mattie???quote:Op maandag 4 februari 2008 10:48 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Niet helemaal als je zijn recente uitspraken mag geloven. Hij vond het o.a. vreemd dat de infiltrant het "een plekkie" wou geven.
Het kutte is dat je zelf gewoon aan z'n kop kunt zien dat hij sommige dingen meende. Maar ja...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dus is er geen sprake van een bekentenis en is alles onbruikbaar bij eventuele juridische stappen tegen hem...
Ik heb het niet gezien, geloof wel dat-ie niet spoort, hoorde dat ook van mijn partner die wel kon kijken, maar ogv deze zogenaamde bekentenis kun je hem niets doen. Misschien heeft-ie wel wat gedaan, haar misschien zelfs vermoord, zou best nog kunnen, staat tegenover dat-ie misschien helemaal niets heeft gedaan en wat is dit dan voor een bekentenis?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Het kutte is dat je zelf gewoon aan z'n kop kunt zien dat hij sommige dingen meende. Maar ja...
Je zág gewoon dat hij het meende. Maar goed, als iemand voor de rechter officieel bekent kan het ook dat diegene het "niet meent" maar gewoon gek is.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, geloof wel dat-ie niet spoort, hoorde dat ook van mijn partner die wel kon kijken, maar ogv deze zogenaamde bekentenis kun je hem niets doen. Misschien heeft-ie wel wat gedaan, haar misschien zelfs vermoord, zou best nog kunnen, staat tegenover dat-ie misschien helemaal niets heeft gedaan en wat is dit dan voor een bekentenis?
Het ene sluit het andere niet uit. Hij leek me toch wel calculerend als de infiltrant hem te veel zat te pushen. Joran zei ook bij P&W dat 'ie ook z'n vrienden zat uit te horen.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus zat-ie een partijtje op te scheppen tegen zijn nieuwe, coole, een stuk oudere criminele mattie???
De vader als criminele mastermind; ik zie hem er wel eerder voor aan dan Joran.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:55 schreef -Dalai- het volgende:
en wat als hij nu stiekem door zijn vader is geholpen? peter impliceert dat ook tussen de regels door, het zou goed kunnen verklaren waarom hij zelfs in deze situatie de naam van een 'willekeurige' vriend heeft genoemd.
Deze zin is belangrijk. Alles wat Peter R heeft vertoond heeft gewoon geen waarde.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:58 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |