30 euroquote:Op maandag 4 februari 2008 16:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En het leuke is, je kunt hem ook echt bestellen.
die van lomp, dom en famous is wel geniaalquote:Op maandag 4 februari 2008 14:16 schreef Eelcotje84 het volgende:
Lol, ik wil er best eentje designen en in de shop plaatsen..
Alleen als er genoeg animo voor is :p
Zeg maar wat je wilt man![]()
zit er niet echt betrouwbaar uit dat hippeshirts.comquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:44 schreef Mitchell_010 het volgende:
Grappig die shirts allemaal hier, vooral die met zijn hoofd erop haha
ik zag ook nog leuke op Hippeshirts.com , en volgens mij waren die ook op tv geweest!
over het algemeen best lachen allemaal
Ik ook, PM ff als die ready is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:31 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik wacht met spannning af op lomp, dom en famous
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef Eelcotje84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met vouchercode: VALENTINUS2008 krijg je boven de 20,- gratis verzendkosten en onder de 20,- mag je de code: XAVIMGQF wel gebruiken voor 3 euro korting.
Binnen 5 werkdagen bezorgd.
Drukmethode: flex print , hoge kwaliteit.
Veel plezier ermee.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:40 schreef Jeff89 het volgende:
Heb niet het hele topic gecheckt, kan zijn dat er al zoiets staat..
[ afbeelding ]
anders op de eerste hulp wel,quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:05 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de kroeg of discotheek is het altijd warm!
Uhm, gejat van http://www.nooitmeerwassen.nl/quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef Eelcotje84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen 5 werkdagen bezorgd.
Drukmethode: flex print , hoge kwaliteit.
Veel plezier ermee.
[..]
[..]
Beide wil ik wel maken, maar die moeten dan nog door de grafische service heen, wat meestal een dag kost.
Tenzij je ze geheel in tekst wilt hebben..
http://www.shirtcity.com/(...)70b6fee3c79b1ea463f8quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:51 schreef Olmo het volgende:
Ik heb interesse in I know what you did last summer en Ik heb gezwogen.
Één van die twee al beschikbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |