Die kans is 0, want als Joran dat tegen die vent had bekend, was hij al lang gearresteerd. Dan gaan ze niet meer de kans lopen dat hij onderduikt.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Tja je weet nog niet wat er zich vooraf afspeelt, verkracht íe haar? Mischien slaat hij haar wel dood.
Dat krijgen we hopelijk NU te horen
Dat is het!!!!!11quote:Op zondag 3 februari 2008 22:14 schreef supersteve het volgende:
TERING STRAKS WEET IK HET! Misschien heeft peter de vries zelf wel het lijk gevonden in zee!!
En heeft dat al die tijd verzwegen!
quote:
CNN kennenden gaan ze de stemmen moffelen en dan hoor je een slecht engelssprekende indier het nasynchroniseren.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:19 schreef Reddiablo het volgende:
focking, focking, focking, fuck
Amerika's Censoring heeft weer wat te doen
Dan blijf ik lekker hierquote:Op zondag 3 februari 2008 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen zit hier hoor Actueel: Joran van der Sloot forum
De reeks gaat snel daar
Ik kom niet in dat forumquote:Op zondag 3 februari 2008 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen zit hier hoor Actueel: Joran van der Sloot forum
De reeks gaat snel daar
Idd... Ik word er ook schijtziek van.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:23 schreef Zhenar het volgende:
Wat een bullshit met die voiceover: "Joran spreekt respectloos over Nathalee"
Laat het dan gewoon horenDe hele tijd die stemmingmakerij
Hij is over het algemeen vrij respectloosquote:Op zondag 3 februari 2008 22:23 schreef Zhenar het volgende:
Wat een bullshit met die voiceover: "Joran spreekt respectloos over Nathalee"
Laat het dan gewoon horenDe hele tijd die stemmingmakerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |