Ja, dat hoort niet!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Burdie het volgende:
Getver, dadelijk gaat Frans voor Ronella kiezen.
Nou, nou. Wat een haatquote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef nozem het volgende:
Vals wijf.
Heeft ze toch een goede keuze gemaakt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:57 schreef Abbadon het volgende:
...en ik maar denken dat joyce de domme van de twee was
GMTA.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef Burdie het volgende:
Ronalla past toch helemaal niet bij Frans?!
Volgens mij ook idd. Kan ook nooit lang stand houden.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef nozem het volgende:
Als Joyce zich die avond als huppelsletje had gedragen was zij het geworden.
yupquote:Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef nozem het volgende:
Als Joyce zich die avond als huppelsletje had gedragen was zij het geworden.
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:59 schreef nozem het volgende:
Ze is vals en ze gaat binnen een paar maanden vreemd met een nog stoerdere boer.
paar maanden?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:59 schreef nozem het volgende:
Ze is vals en ze gaat binnen een paar maanden vreemd met een nog stoerdere boer.
Het wordt Jurre.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:01 schreef Burdie het volgende:
Als Agnes nou niet voor Klaas kiest, ga ik echt noooooit meer naar dit kutprogramma kijken.
jij hebt duidelijk geen verstand van relatiesquote:Op zondag 10 februari 2008 21:01 schreef Burdie het volgende:
Als Agnes nou niet voor Klaas kiest, ga ik echt noooooit meer naar dit kutprogramma kijken.
Zelfprotectie. Zou jij ongetwijfeld ook doen vogeltje.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:00 schreef Burdie het volgende:
Waarom liegt iedereen na de ontknoping?
Marja eerst: "ik zie het wel zitten met hem"
Marja nu: "ik had het al aan zien komen"
Joyce eerst: "ik vind 'm wel erg leuk"
Joyce nu: "goeie keuze hoor"
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Zelfprotectie. Zou jij ongetwijfeld ook doen vogeltje.
nee naar hierquote:Op zondag 10 februari 2008 21:02 schreef Burdie het volgende:
Of nee, stuur die Klaas maar hier naartoe!
Gelukkig is er maar één relatie die er voor mij echt toe doet, en die zit goedquote:Op zondag 10 februari 2008 21:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk geen verstand van relaties
Misschien wat voor de afvallers van Henk en Fransquote:Op zondag 10 februari 2008 21:05 schreef Q. het volgende:
Klaas zal ook wel genoeg vrouwelijke aandacht krijgen nu.
de afvallers van Henk hebben elkaar al gevondenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien wat voor de afvallers van Henk en Frans
Uiteindelijk had ik alleen de keuze van Gerard goed voorspeldquote:Op zondag 10 februari 2008 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
shitik hoopte dat alle keuzes precies andersom zouden uitvallen
Ik vind Klaas ook leuker dan Jurre.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:06 schreef MissX het volgende:
Zielig voor Klaas, die vond ik leuker dan Jurre. Misschien klinkt het niet op vakantie en dan kan ze alsnog voor Klaas gaan
ja er zit hier al een half topic op hem te soppenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Jurre wel beter bij Agnes past.
Wel sneu voor Klaas, maar die heeft genoeg keuze nu denk ik.
Aan 't begin van de aflevering zag je ze zoenen in de varkensstal.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En Leonie had ik zeker wel verwacht, maar heb ik iets gemist? Heeft ze al gezoend met knuffelboer Gerard?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |