abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 februari 2008 @ 21:12:10 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_56508253
Het grote kleine babietjes topic deel 132

Babietjes:
14 februari 2007: Jayden Milan, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
7 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
9 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje

We hadden het over verstopte darmkanalen en in brand vliegende magnetronsterilisators...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 10-02-2008 20:45:48 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56508468
Nou alles doet het verder nog hoor
Ik had 1 fles niet in dat ding gedaan dus we hadden geluk, want uit een andere fles dan een Difrax drinkt ze dus niet
Morgen nog even het een en ander kopen en dan zitten we er weer warmpjes bij

Ik vergeet NOOIT!! geen water meer in dat ding te doen!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 3 februari 2008 @ 21:22:35 #3
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56508512
Wat BE zegt doe ik dus ook altijd: het water erin laten staan zodat iig niet kan droogkoken.

Anna heeft vandaag iets teveel indrukken opgedaan. Die ging maar moeilijk slapen, maar was zo vreselijk moe!!
Nu slaapt ze lekker en ze heeft net een papfles van 240 cc he-le-maal op. In een keer!
Die 16 uur fles heeft ze niet meer nodig. Ik geef haar nu wat diksap of water in de plaats.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 3 februari 2008 @ 21:25:43 #4
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_56508594
hihi beaker dat vergeet je 1x en daarna nooit meer. Gelukkig is de rest niet verbrand. En boffen dat jullie nog een flesje overhadden zeg.

Be, ik zag dat de geboorte datum van Zoë niet klopt ze is geboren op 14 december.
De foto's stuur ik morgen op. Zijn nog niet zo lang terug van mijn schoonouders en ga nu ff kijken naar baby te huur en zappend tussen dat en peter R de Vries.

Nog even over moeilijk poepen. Probeer niet te veel te helpen door bv een thermometer dat zorgt voor luie darmen. Je kan wel druk op de anus uitoefenen. Met bv je vinger billendoekje of iets op die manier zorg je dat ze gaan persen en gaat het soms makkelijker.
Succes.

Zoë had het vandaag bij oma niet naar haar zin mopperen en teuten, en nu net besefte ik me dat ze het waarschijnlijk koud had daar. Normaal is het daar heel warm groeien de champigons onder mijn oksels maar nu niet en ze had alleen een maillotje aan in de wagen met slapen en een dun dekentje. Ach arm schaap.
Thuis was ze al snel weer de oude.

Liefs joyce
pi_56509153
Dank voor de tips, manlief moet er morgen maar mee aan de slag geloof ik.
We hebben sap geprobeerd, ik had een fles Friso kant-en-klare fruitdrank liggen dus daar heeft Devin 80 cc van gehad. Voor het eerst dat hij wat anders te drinken heeft gekregen dan BV en hij vond het heerlijk, wilde daarna nog meer maar nam gelukkig ook genoegen met de borst.

Klein_spookje, het is vandaag ook heel koud. Ik heb net een extra deken over kleintje heengelegd. De wind staat vol op zijn kamer (we wonen op 4 hoog) en het is bizar koud op zijn kamer nu.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 3 februari 2008 @ 21:54:25 #6
82727 klein_spookje
pi_56509571
Kersjes is je mannetje wat rustiger geworden nu?
Wat is friso kant en klare fruitdrank?

Het is idd koud vandaag, we hebben hier enkel glas en zitten op een hoek. en hebben nu toen we weggingen zelfs de kachel aangelaten zodat het niet steenkoud zou zijn als we thuis zouden komen.
Zoë heeft nu ook een pyama aan en een maillotje er onder, lakentje en 3 dekens. Bij ons op de slaapkamer is he zo koud.
pi_56509933
Komt volgens mij uit een of andere gratis kado-doos, zit in een glazen fles.
Kant & klare fruitdrink vanaf 6 maanden van appel, banaan, sinaasappel met extra vitamine C, zonder toegevoegde suikers. Hmmm, banaan, had ik misschien beter niet kunnen doen bedenk ik nu
Nou ja, zal wel los lopen, zoveel zal er vast niet in zitten...
.... met gevoel voor drama....
pi_56509969
Beaker dat water vergeet je nooit meer .

Devin aan de sap, lekker .

Koud is het hier ook, de wind waait flink door. Brrr.
Vanmiddag zijn we op kraamvisite geweest met die kleine. Was leuk en ze heeft zich prima gedragen. Gewoon wakker geweest van kwart voor 3 tot na de fles van 7 uur (net een klein powernapje van amper 20 minuten). Om half 8 heb ik haar in bed gelegd en toen moest ze even van zich af mopperen, maar ze viel vrij snel lekker in slaap .
En ik krijg allemaal van die opmerkingen dat ze zo wijs uit haar oogjes kijkt *trots is*
Fake it till you make it...
pi_56513515
Gwen heeft gisteren tijdens de kinderoptocht veel bekijks gehad in de draagdoek. Kreeg zelfs reacties van zielig omdat het zo koud was zo een klein ding in die doek. Ze was lekker warm gekleed en lag diep verborgen onder de vier lagen stof van de doek, heerlijk te slapen . Mijn schoonmoeder zei al dat ze ws de jongste kijker zou zijn

Zielig om te zien als de krampjes bij haar opspelen, gelukkig trekken ze ook vlug weg. Waar we ons wel een beetje over verbazen is als ze haar hoofdje optilt, je zou bijna zeggen dat ze haar nekje al wat onder controle kan houden , lijkt me sterk zo vroeg maar ze kan het hoofdje heel goed recht houden. Dat hoofdje vormt toch wel een beetje een probleem hier, want als we haar in bed leggen zou ze op haar rug moeten toch en haar hoofdje draaien afwisselend van de ene naar de nadere kant. Gwen ligt het liefst gewoon met haar neus in de lucht en vertikt het dus om haar hoofdje een kant opgedraaid te hebben, ze draait het gewoon terug zodat ze op achterhoofdje ligt. Eigenwijs ding, nu al . Iemand tips??
  maandag 4 februari 2008 @ 07:47:27 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56519728
Sasha heeft van 23.00 tot nu geslapen!
Hij begint nu net te piepen dus ik ga snel een fles klaar maken.
pi_56519995
Oeh! Dat is fijn BE! Vreemd is dat he? Als ze zo'n eerste nacht doorslapen wij stonden gelijk bij Jet om te kijken of alles wel goed was!

Smakelijk eten Sasha!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56520033
fijn BE!!!

Kleine spookje hier is ziek... had vanacht 39,5 koorts en is hangerig pieperig en slaapt veel. Heel zielig. Hopelijk knapt hij snel weer op.
  maandag 4 februari 2008 @ 08:37:36 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56520034
Hij heeft het al wel een paar keer eerder 6 uur geslapen en 1 keer eerder idd ook zo lang, maar ik ben idd ook even gaan luisteren of alles nog wel ok was.

En nu ligt hij weer heerlijk met een volle buik in bed na te pruttelen. Doe ik snel ook nog even een tukkie.
pi_56520045
Beaker wat zal jij geschrokken zijn.

Randa, Damian kon vanaf zijn geboorte zijn hoofdje al heel erg lang en goed rechtop houden!
Maar waarom moet haar hoofdje persee naar een kant gedraaid worden?

Damian zit weer in een vervelende fase! Zodra hij eten krijgt doet hij pffttt met zijn mond en dan loopt alles er weer uit en dat dan bij elke hap. En nu toch wel op het hoogtepunt, gewoon bij elke hap dus ik krijg er niks in.
Hoelang duurt deze fase?
  maandag 4 februari 2008 @ 08:41:35 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56520065
Wrsch om er een mooi rond koppie van te maken appelsap.
Als kindjes te veel naar 1 kant liggen krijgen ze een scheef hoofdje, maar als ze alleen maar op hun achterhoofd liggen wordt dat weer heel plat.
Het mooiste is als je het dus idd een beetje om kan wisselen.
pi_56520079
Oooh zo! Daar had ik niet eens aan gedacht, ik dacht misschien ivm spugen! Maar logisch inderdaad.
  maandag 4 februari 2008 @ 09:06:18 #17
82727 klein_spookje
pi_56520287
Goede morgen deze morgen,

Be wat een ruk heeft je kleine man gemaakt jemig daar schrik je dan even van als je wakker word.
Ik ben blij dat Zoë nog 1x komt s nachts mijn borsten zijn wat van slag op het moment. Ik kolf na een voeding de druk eraf en dan kolf ik met gemak 120cc. Nu even fijn om een voorraad op te bouwen maar pfie straks weer terug naar gewoon graag.

Ik ben hier druk bezig met zoeken naar een gastouder of gewoon oppasmeisje/oma wat dan ook.
Het wil met een gastouder hier in de buurt niet lukken helaas. En dat valt hel erg tegen. Dus mocht iemand in de buurt van Rijswijk ZH iemand weten die zou willen oppassen voor 2 dagen in de week ik zou graag kennis maken.
Nu gaan we kijken of we iets bij school kunnen ophangen.

Randa hier ook altijd commentaar op de draagdoek hoor. Zielig en raar, maar o zo makkelijk vind ik dat ding. Wel vind ik het knopen nog moeilijk heb je misschien nog tips om dat makkelijk te doen?

O ik hoor gepruttel boven ga maar eens kijken bij mijn meisje.
pi_56520517
Jeetje Beaker, dan is schrikken! Gelukkig had je nog een flesje over voor Jet!

En Sasha zomaar doorslapen. Raar is dat he? Ik durfde de eerste keer niet alleen in Linde's kamertje te gaan kijken Was zo bang dat er iets gebeurt was.

Lastig hoor dat je geen gastouder kunt vinden Klein_spookje. Helaas kom ik niet uit de buurt, dus ik heb geen tips voor je.

Hier hebben we ook een ziek meisje. Zaterdagavond ineens vrij hoge koorts (39.1) en 's nachts spoken. En sinds gisteren geen koorts meer, maar wel hele zuur stinken de poep/diarree Echt gewoon een hele vieze lucht.

Even crossposten hoor. Gisteren was ik de hele dag weg naar een cursus naaien voor beginners en dit is het resultaat

pi_56520584
stiemie, wat leuk !!!!

en BE, wat een super-nacht !
heerlijk joh!
  maandag 4 februari 2008 @ 09:52:05 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_56520812
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:05 schreef Kersjes het volgende:
Komt volgens mij uit een of andere gratis kado-doos, zit in een glazen fles.

Van de Plus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56521147
C1000 had hem er ook inzitten
  maandag 4 februari 2008 @ 10:16:25 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56521252
Stiemie, wat leuk!
  maandag 4 februari 2008 @ 10:20:49 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_56521322
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:11 schreef Randa_v het volgende:
C1000 had hem er ook inzitten
Daar moet ik het kaartje nog inleveren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 februari 2008 @ 10:28:36 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56521445
Stiemie, wat een leuk jurkje!!

Wij hoeven ons nooit zorgen te maken of eli het nog wel doet, want hij snurkt het hele huis bij elkaar Zijn deur staat altijd op een kier en we kunnen hem door de hele gang horen ronken
Wel zo makkelijk

Zieke beebs, een hopelijk is het snel weer goed!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56521853
Ik lees nu pas dat Sasha zo goed doorgeslapen heeft! Wat heerlijk is dat.

Ik vind dat doorslapen nu nog eng af en toe.
Als hij bijvoorbeeld in de middag ineens wat langer slaapt dan normaal is.
Of in het weekend, als wij ineens om 10 uur wakker schrikken en meneer ligt nog lekker te knorren!

Stiemie, wat een schattig jurkje en wat leuk dat je dat zelf kan maken.
En beterschap! Heeft ze nu nog ergens last van, buiten vieze stinkpoep?

Damian zit op het moment onder de blauwe plekken, zo zielig. Hij ging al een tijdje zo af en toe eens staan aan de tafel, de bank, stoel. Maar nu sinds gister is het ineens de heeeeele dag en als hij dan weer naar beneden wilt dan laat hij zichzelf zo naar beneden storten. Gelukkig gaat het vandaag al wat beter, hij heeft door dat het zeer doet en probeert nu netjes op zijn kont te ploffen. Of hij blijft net zolang miepen tot ik hem kom helpen.
Verder heeft hij sinds afgelopen weekend weer een tandje bij, nummer 7. En zo te voelen komt nummer 8 er ook aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')