abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56660723
Ik heb GTA london op mn laptop staan, ideaal te spelen zonder muis voor in de trein
  zondag 24 februari 2008 @ 21:36:55 #53
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56955888
Het enige waar consoles goed voor zijn .. zijn platform games. Voor de rest is de PC gewoon de beste optie. En dan heb ik het niet over lock on mode bij de consoles maar zonder hulpmiddelen!
Trouwens poll gestemd.
PC + Muis.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 24 februari 2008 @ 21:55:47 #54
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56956374
van die paupers die altijd maar het 'originele' beter vinden dan vervolgen!
  zondag 24 februari 2008 @ 22:15:24 #55
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56956906
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het enige waar consoles goed voor zijn .. zijn platform games. Voor de rest is de PC gewoon de beste optie. En dan heb ik het niet over lock on mode bij de consoles maar zonder hulpmiddelen!
Trouwens poll gestemd.
PC + Muis.
Jij wilt een race games spelen met je tobo + muis Alleen RTS is beter op de pc verder niets!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 24 februari 2008 @ 22:26:45 #56
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56957263
Race games.. Tobo of racestuur. En alleen RTS? Please fanboy. FPS? Spellen als GTA zijn ook het best voor de PC.
Maar goed aan de andere kan een fanboy zoeits niet begrijpen.
Misschien ligt het ook wel aan wat je gewend bent... hmm ja daar ligt het eerder aan als ik er over nadenk.
pi_56972379
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Race games.. Tobo of racestuur. En alleen RTS? Please fanboy. FPS? Spellen als GTA zijn ook het best voor de PC.
Maar goed aan de andere kan een fanboy zoeits niet begrijpen.
Misschien ligt het ook wel aan wat je gewend bent... hmm ja daar ligt het eerder aan als ik er over nadenk.
GTA moet je spelen als een film! dus languit voor een grote tv hangen met controller in je klauwen

Maar PC is ook wel oke hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 februari 2008 @ 21:32:50 #58
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56973151
Ik begrijp dat jij niks met de PC kan omdat je gewend bent aan een console. Grote mensen leren voortaan met de PC om te gaan.
Skitterend
pi_56974919
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik begrijp dat jij niks met de PC kan omdat je gewend bent aan een console. Grote mensen leren voortaan met de PC om te gaan.
Skitterend
Ik hoopte al op een snelle reactie
pi_56989719
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:55 schreef RickoKun het volgende:
Van die paupers die hoogst waarschijnlijk GTA 1 pas hebben gespeeld een paar jaar nadat hij uit was. Als je nu Prince of Persia gaat spelen is er ook geen klap meer aan maar toen was dat wel anders.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:12:12 #61
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56990675
quote:
Skitterend
Ik heb zowel een pc als een console, maar hoe langer ik met die console speel (PS3), hoe beter ik leer om te gaan met de controller. Daarin zit hem ook het geniep denk ik. De een kan bijzonder goed uit de voeten met een console + controller en de ander prefereert een tobo/tobo+muis

Voor FPS blijft een muis eigenlijk onontbeerlijk. Het is gewoon veel nauwkeuriger. Hetzelfde met een RTS. Voor de rest kan beiden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_56990782
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:12 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik heb zowel een pc als een console, maar hoe langer ik met die console speel (PS3), hoe beter ik leer om te gaan met de controller. Daarin zit hem ook het geniep denk ik. De een kan bijzonder goed uit de voeten met een console + controller en de ander prefereert een tobo/tobo+muis

Voor FPS blijft een muis eigenlijk onontbeerlijk. Het is gewoon veel nauwkeuriger. Hetzelfde met een RTS. Voor de rest kan beiden
Eens ben ik het daarmee...
pi_56991710
quote:
Skitterend
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:31:35 #64
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56992499
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:35 schreef McGilles het volgende:

[..]

Van die paupers die hoogst waarschijnlijk GTA 1 pas hebben gespeeld een paar jaar nadat hij uit was. Als je nu Prince of Persia gaat spelen is er ook geen klap meer aan maar toen was dat wel anders.
Nou dan? Dan is het 'origneel' nú ook niet meer beter.
pi_56992626
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nou dan? Dan is het 'origneel' nú ook niet meer beter.
Het gaat erom dat toen GTA 1 uitkwam ik veel meer plezier daarmee heb beleefd dan toen GTA III uitkwam. Dat had ik na een paar uurtjes al wel gezien, niks speciaals.
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:37:57 #66
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57004195
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:12 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Can't say more than.. dude man.. i totally agree dude man.
*pakt surfboard en surft verder op het web*
*ziet spin op web*
gvd
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:08:14 #67
168255 J.Herrer
pi_57004523
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef McGilles het volgende:

[..]

Het gaat erom dat toen GTA 1 uitkwam ik veel meer plezier daarmee heb beleefd dan toen GTA III uitkwam. Dat had ik na een paar uurtjes al wel gezien, niks speciaals.
GTA III is dan ook een pauperspel, vind ik zelf
Veel te grauw, auto's waren kut, personages (op 8-ball na) waren kut, muziek was kut
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:34:13 #68
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_57093292
.. IV wordt weer briljant Te mooie details en euthorpiha engine werkt ook vet... maar komt hij ooit op pc??
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 3 maart 2008 @ 09:19:21 #69
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57120548
Oktober.
Altans dat zijn de geruchten...
pi_57121106
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jij wilt een race games spelen met je tobo + muis Alleen RTS is beter op de pc verder niets!
Zodemieter toch op man jij wilt zeggen dat je beter kan FPSen op een xbox of een ps3 dan een pc
Met je auto aim van je
  maandag 3 maart 2008 @ 09:59:23 #71
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57121212
Zonder aanpassingen zoals auto aim is een FPS op de console niks vergeleken met een PC.
pi_57121875
Al die debiele pc loverboys hebben nog nooit op een console gespeeld volgens mij Trek eens een blik COD4 of Drake's Fortune open, het speelt gewoon heerlijk weg (ook zonder auto aim) Verder zitten jullie te mierenneuken want over een half jaar ondersteunt vrijwel iedere FPS op de console tobo + muis (thans op de ps3) en gaat het hele verhaal gewoon niet op. Dan zit het enige grote verschil in het feit dat de toffe games op de ps3 + xbox draaien zonder gezeik van videokaarten van 500 euro het stuk
  maandag 3 maart 2008 @ 10:43:35 #73
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57122007
Had over AC toch wat anders gehoord. En dat is niet de enige volgens bronnen.
Besides.. PC loverboys? Tsjah als je Console fanboys hebt he
Maar om het nou debiele te noemen. Dat gaat te fur kerel.
Ik heb overigens ONT-ZET-TEND vaak op een console gespeeld. En ik prefereer de PC besturing gewoon boven een console. En dan heb ik het niet over de tobo + muis van de PS3.
pi_57122160
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Al die debiele pc loverboys hebben nog nooit op een console gespeeld volgens mij Trek eens een blik COD4 of Drake's Fortune open, het speelt gewoon heerlijk weg (ook zonder auto aim) Verder zitten jullie te mierenneuken want over een half jaar ondersteunt vrijwel iedere FPS op de console tobo + muis (thans op de ps3) en gaat het hele verhaal gewoon niet op. Dan zit het enige grote verschil in het feit dat de toffe games op de ps3 + xbox draaien zonder gezeik van videokaarten van 500 euro het stuk
Ik heb weet ik veel hoe vaak op een console gespeeld. Maar COD4 en elke andere FPS speelt gewoon bagger op een console. Het probleem is dat als je alleen maar console gewend bent je denkt dat je het goed kan, maar iedereen speelt gewoon bagger dus je ziet niet dat je er niks van bakt.

Dit heeft niks te maken met hoe goed/slecht ik ben, want ik zie gewoon dat je op een PC veel meer kan qua FPSers. En waarom zou je met een tobo + muis op een console gaan spelen, dan is het hele idee van console weg, kan je net zo goed achter je pc gaan zitten.

Het feit dat de tobo + muis word ondersteund in de toekomst op consoles zegt als genoeg. De besturing is gewoon vele malen beter. Ik wil wedden dat als iemand al een jaar een FPS speelt op een console en ik speel het spel 1 dag op de PC dat ik al vele malen beter ben.
pi_57123122
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:55 schreef RickoKun het volgende:
.. en jij bent één van die paupers die niet begrijpt dat het verschil in gameplay het verschil van voorkeuren bedient? Je had het over vinden toch, of bedoel je de debieltjes die hun mening als feit presenteren, waar je makkelijk doorheen kunt prikken?

Mijn persoonlijke voorkeur ligt in elk geval bij GTA1 multiplayer.
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Al die debiele pc loverboys hebben nog nooit op een console gespeeld volgens mij
Gelukkig heb je het alleen over de debiele variant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')