quote:Op zondag 3 februari 2008 20:18 schreef Toeps het volgende:
Crappy caps.
Trouwens, het valt me nu pas goed op: Ik ben een reus!(1.83)
Kwam ff binnenkopen.quote:
Ik ook, misschien maar weer eens gaan kijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
echt een tijd geleden dat ik een aflevering gezien heb trouwens
Iddquote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef Jovatov het volgende:
Je kan nu inmiddels toch wel stellen dat dit de opvolger is van Oppassen
ik mis julia gewoonquote:Op zondag 3 februari 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, misschien maar weer eens gaan kijken
vast wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:55 schreef kenwel het volgende:
Toffe alfevering gisteren, hoplijk komt Julia (Celine Purcell) nog een keer langs
Ik vind Inke ook best leuk doen orquote:Op zondag 17 februari 2008 16:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ook, niet alleen omdat zeis, maar ze is gewoon leuker dan Inke
Same here. Ik ben best benieuwd of het nog een beetje leuk is.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
echt een tijd geleden dat ik een aflevering gezien heb trouwens
Moeilijke keuzequote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:28 schreef Atori het volgende:
"Als Julia weer thuis komt wonen, gaat het erom spannen: voor wie kiest Daan nu?"
Alfred vd Heuvel is gewoon topacteur voor zulke dingenquote:Op zondag 30 maart 2008 12:22 schreef Flaccid het volgende:
Ik moet even zeggen dat ik Geerard echt meesterlijk gespeeld is. Een huisman. Ge-wel-dig!
Viel me ook op iddquote:Op zondag 30 maart 2008 16:27 schreef eentwee het volgende:
Gisteren bleek maar weer dat Celine geen geweldige actrice is.. De scene waarin ze Inke aanspoorde samen te werken was echt nep.
kan het helaas niet zien , dat wordt opnemen.quote:Op zaterdag 5 april speelt acteur en fotograaf Serge-Henri Valcke een gastrol in de VARA-comedyserie ‘Kinderen Geen Bezwaar’. Hij maakt daarin zéér bijzondere foto’s van Gerard, Maud, Daan, Julia en Inke. De aflevering ‘De Blootkalender’ is op zaterdag 5 april om 19.30 uur te zien bij de VARA op Nederland 1.
In de aflevering ‘De Blootkalender’ willen Julia (Céline Purcell) en Inke (Bobbie Koek) iets doen voor een goed doel. Ze maken een blootkalender!
Acteur Serge-Henri Valcke (Ieper, België, 1946) speelde diverse film-, toneel- en televisierollen. Bij het grote publiek werd hij bekend met de speelfilm ‘Amsterdamned’, de comedyserie ‘In de Vlaamsche Pot’ en de tv-serie ‘Baantjer’, waarin hij commissaris Buitendam speelde.
Naast acteur is Serge-Henri Valcke ook fotograaf. Hij exposeert regelmatig in galeries en op tentoonstellingen.
‘Kinderen Geen Bezwaar’, aflevering ‘De Blootkalender’ met een gastrol van Serge-Henri Valcke, op zaterdag 5 april om 19.30 uur bij de VARA op Nederland 1.
quote:Om gek van te worden
Gerard is steeds zijn sleutels kwijt en kan ook het Chinese raadsel al niet oplossen dat Julia hem voorlegt. Wat of wie zit hierachter?.
Er waren twee Francaises..quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
Hoe heet die actrice die die Francaise speelde!!?
Zo tof is het niet meerquote:Op maandag 2 maart 2009 08:25 schreef kenwel het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag zijn er weer nieuwe afleveringen van dit toffe programma te zien op Ned1.
ja en die andere Celine Prins, zie ik nu in de aftiteling op uitzendingemist.nlquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Er waren twee Francaises..Maar je bedoelt neem ik aan Saar Vandenberghe.
Don't do it!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn er mensen die alles hebben gekeken?
Wil er eigenlijk ooit nog eens aan beginnen.
Min of meer wel. Kan best dat ik er misschien 1 miste doordat ik bij iemand op bezoek was ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn er mensen die alles hebben gekeken?
Wil er eigenlijk ooit nog eens aan beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |