abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56525771
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Onzin op zuid hadden ze het te druk met die velletjes aansteken, die pop neuken en met elkaar te vechten
. Heerlijk dagje was het. Niets geen alcoholvrij .
Secrets never die. Only people.
pi_56525782
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
3-0!
Had veel meer moeten zijn
  maandag 4 februari 2008 @ 14:18:35 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56525846
Ja, en het had meer moeten zijn tegen Vitesse en PSV, nu is het een fijne maar toch vrij nutteloze overwinning helaas.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56526174
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en het had meer moeten zijn tegen Vitesse en PSV, nu is het een fijne maar toch vrij nutteloze overwinning helaas.
Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.
Secrets never die. Only people.
  maandag 4 februari 2008 @ 14:37:53 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56526213
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.
True .

Maar zeker de wedstrijd tegen Vitesse had gewonnen moeten worden, dan kan je je opzich een nederlaag tegen PSV een beetje veroorloven. Nu je daar dus maar 1 puntje uithaalde was dit wel een noodzakelijke maar nog weinig beslissende overwinning.

Alles kan nog, maar PSV heeft het een stuk makkelijker vanaf nu en Ajax kan volgende week ook zo weer verliezen bij Roda.

AZ was helaas, net als Ajax, niet instaat het (ondanks best redelijke kansen etc) PSV lastig te maken....
Get woke, go broke!
pi_56526246
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Inderdaad. Winnen van hunnie is nooit nutteloos. En ik heb nog steeds vertrouwen in het kampioenschap.
  maandag 4 februari 2008 @ 14:40:47 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56526280
Winnen is nooit echt nutteloos uiteraard .

Alleen is 4 punten uit 3 wedstrijden in de week van de waarheid gewoon te mager.... Winnen van Vitesse is niet zo moeilijk als je H;veen moet geloven .
Get woke, go broke!
pi_56526406
Russische coaches wekken ergernis Hiddink
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 4 februari om 14:12

Hij trok naar Rusland om het Russische voetbal verder te helpen, maar Guus Hiddink krijgt maar weinig medewerking van de Russische clubcoaches. De trainers houden hun internationals zoveel mogelijk bij de club, terwijl Hiddink juist meer tijd wil doorbrengen met het nationale elftal. De Achterhoeker baalt.

Tegenover het ANP liet Hiddink zijn ergernis blijken. De Nederlander leeft in onmin met Stanislav Tsjertsjesov (Spartak Moskou), die weigerde om twee van zijn spelers vrij te geven voor het trainingskamp van Rusland in Turkije. "Ik ben teleurgesteld'', zei Hiddink. "Toen we onze plannen voor het trainingskamp bekendmaakten, gingen alle clubs akkoord. Nu komen ze daarop terug, dat is niet eerlijk.''

Hiddink meent dat de clubcoaches de voorbereiding van Rusland op het EK dwarsbomen. "Ik mis respect naar de nationale ploeg", aldus Hiddink. "We werken er met elkaar hard aan om straks de strijd aan te gaan met de Europese topploegen. We kunnen daarbij geen tegenwerking gebruiken.''

Nu snap ik waarom ie nog niet bijgetekend heeft.
Hij komt gewoon als TD naar Amsterdam.
  maandag 4 februari 2008 @ 14:49:38 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56526469
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:15 schreef Robar het volgende:

[..]

Had veel meer moeten zijn
Ach, vooraf tekent IEDEREEN voor een 3-0. Zelf ben ik in elk geval tevreden!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56526486
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef patrickt37 het volgende:

Laat maar komen
pi_56526487
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
Russische coaches wekken ergernis Hiddink
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 4 februari om 14:12

Hij trok naar Rusland om het Russische voetbal verder te helpen, maar Guus Hiddink krijgt maar weinig medewerking van de Russische clubcoaches. De trainers houden hun internationals zoveel mogelijk bij de club, terwijl Hiddink juist meer tijd wil doorbrengen met het nationale elftal. De Achterhoeker baalt.

Tegenover het ANP liet Hiddink zijn ergernis blijken. De Nederlander leeft in onmin met Stanislav Tsjertsjesov (Spartak Moskou), die weigerde om twee van zijn spelers vrij te geven voor het trainingskamp van Rusland in Turkije. "Ik ben teleurgesteld'', zei Hiddink. "Toen we onze plannen voor het trainingskamp bekendmaakten, gingen alle clubs akkoord. Nu komen ze daarop terug, dat is niet eerlijk.''

Hiddink meent dat de clubcoaches de voorbereiding van Rusland op het EK dwarsbomen. "Ik mis respect naar de nationale ploeg", aldus Hiddink. "We werken er met elkaar hard aan om straks de strijd aan te gaan met de Europese topploegen. We kunnen daarbij geen tegenwerking gebruiken.''

Nu snap ik waarom ie nog niet bijgetekend heeft.
pi_56526493
drie - nullllllll
  maandag 4 februari 2008 @ 14:54:28 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56526565
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56526569
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:50 schreef andre347 het volgende:
drie - nullllllll
Jodeeeeee
pi_56526597
Gregor
quote:
Gregory van der Wiel was ook van de partij maandagochtend, maar de jonge verdediger trainde niet mee met de groep. Hij is nog altijd herstellende van zijn knieblessure en hield het bij een rustige looptraining. Terwijl Van der Wiel zijn rondjes liep, werkten zijn ploeggenoten een fanatieke partij vier tegen vier af op grote doelen.
  maandag 4 februari 2008 @ 14:56:47 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56526606
Hiddink is uiteraard meer dan welkom, maar die komt niet.

Die wil de totale macht en met al die ego'tjes bij Ajax gaat dat nooit lukken.
Get woke, go broke!
pi_56526645
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gregor
[..]

Gelukkig hebben we weer meer keuze in de verdediging.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56526680
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gregor
[..]
Zou echt fijn zijn als alle CV's weer fit zijn. Je merkt het al nu met Silva-Sjonny-Thomas-Jan dat het een stuk beter is. Mja ik vraag me af hoelang Thomas fit blijft. Die jongen krijgt me toch veel beuken in een wedstrijd.
pi_56526785
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:00 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Zou echt fijn zijn als alle CV's weer fit zijn. Je merkt het al nu met Silva-Sjonny-Thomas-Jan dat het een stuk beter is. Mja ik vraag me af hoelang Thomas fit blijft. Die jongen krijgt me toch veel beuken in een wedstrijd.

Maar ja de basis van goede resultaten begint bij de eigen defensie.
  maandag 4 februari 2008 @ 15:08:13 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56526806
Ben ook heel erg benieuwd naar Kuffour.....
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')