quote:Op maandag 4 februari 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Onzin op zuid hadden ze het te druk met die velletjes aansteken, die pop neuken en met elkaar te vechten
 . Heerlijk dagje was het. Niets geen alcoholvrij
. Heerlijk dagje was het. Niets geen alcoholvrij  .
.

Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en het had meer moeten zijn tegen Vitesse en PSV, nu is het een fijne maar toch vrij nutteloze overwinning helaas.

Truequote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.
 .
.  

Inderdaad. Winnen van hunnie is nooit nutteloos. En ik heb nog steeds vertrouwen in het kampioenschap.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.

.
.  .
.

Ach, vooraf tekent IEDEREEN voor een 3-0. Zelf ben ik in elk geval tevreden!quote:

Laat maar komenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
Hij komt gewoon als TD naar Amsterdam.

quote:Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
Russische coaches wekken ergernis Hiddink
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 4 februari om 14:12
Hij trok naar Rusland om het Russische voetbal verder te helpen, maar Guus Hiddink krijgt maar weinig medewerking van de Russische clubcoaches. De trainers houden hun internationals zoveel mogelijk bij de club, terwijl Hiddink juist meer tijd wil doorbrengen met het nationale elftal. De Achterhoeker baalt.
Tegenover het ANP liet Hiddink zijn ergernis blijken. De Nederlander leeft in onmin met Stanislav Tsjertsjesov (Spartak Moskou), die weigerde om twee van zijn spelers vrij te geven voor het trainingskamp van Rusland in Turkije. "Ik ben teleurgesteld'', zei Hiddink. "Toen we onze plannen voor het trainingskamp bekendmaakten, gingen alle clubs akkoord. Nu komen ze daarop terug, dat is niet eerlijk.''
Hiddink meent dat de clubcoaches de voorbereiding van Rusland op het EK dwarsbomen. "Ik mis respect naar de nationale ploeg", aldus Hiddink. "We werken er met elkaar hard aan om straks de strijd aan te gaan met de Europese topploegen. We kunnen daarbij geen tegenwerking gebruiken.''
Nu snap ik waarom ie nog niet bijgetekend heeft.
Hij komt gewoon als TD naar Amsterdam.

quote:Gregory van der Wiel was ook van de partij maandagochtend, maar de jonge verdediger trainde niet mee met de groep. Hij is nog altijd herstellende van zijn knieblessure en hield het bij een rustige looptraining. Terwijl Van der Wiel zijn rondjes liep, werkten zijn ploeggenoten een fanatieke partij vier tegen vier af op grote doelen.

quote:

Zou echt fijn zijn als alle CV's weer fit zijn. Je merkt het al nu met Silva-Sjonny-Thomas-Jan dat het een stuk beter is. Mja ik vraag me af hoelang Thomas fit blijft. Die jongen krijgt me toch veel beuken in een wedstrijd.quote:

quote:Op maandag 4 februari 2008 15:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zou echt fijn zijn als alle CV's weer fit zijn. Je merkt het al nu met Silva-Sjonny-Thomas-Jan dat het een stuk beter is. Mja ik vraag me af hoelang Thomas fit blijft. Die jongen krijgt me toch veel beuken in een wedstrijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |