Touchéquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:55 schreef MissBliss het volgende:
Dus als je niet van paarden houdt ben je een bitch? Oh ok
Dan moet je ook niet zoveel in huis rondhangenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:08 schreef MissBliss het volgende:
Had ik al gezegd dat ik onze buurman haat? Nou? Ik haat onze buurman
En vooral znpiano
HIJ moet maar eens een andere hobby gaan vindenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zoveel in huis rondhangen![]()
Trui-editquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:17 schreef Zhenar het volgende:
Vandaag ga ik naar een vrijwilligerswerkmeeting
Met m'n nieuwe trui ja![]()
![]()
![]()
Waarom zoeken jullie niet SAMEN een andere hobby?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:19 schreef MissBliss het volgende:
HIJ moet maar eens een andere hobby gaan vinden
quote:
Voorlichting en discussie over vrijwilligerswerk, met als doel iets vinden dat bij me past.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat houdt dat precies in Z?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:23 schreef Zhenar het volgende:
Voorlichting en discussie over vrijwilligerswerk, met als doel iets vinden dat bij me past.
Al moet ik bekennen dat ik er eigenlijk helemaal geen tijd voor heb, nu ik ook al die cursus doe en ik eigenlijk binnenkort met rijles wil beginnen
Alleen als ik iets vind dat me echt heel leuk/inspirerend/ontroerend/whatever lijkt hequote:Op donderdag 7 februari 2008 17:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]wat gevoelig en sympathiek van je!
Nu zal ik jou nooooooit meer zien
Snow Patrolquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:33 schreef Giechel_Ho het volgende:
Babs !!!
Snow Patrol - Set The Fire To The Third Bar
Geen Grey's maar het zou wel passenPrachtig nummer
Ik verwacht een youtube filmpje waarin Z een zwerver happy slaptquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef Zhenar het volgende:
Alleen als ik iets vind dat me echt heel leuk/inspirerend/ontroerend/whatever lijkt he![]()
En op zich mag ik ook wel eens iets gevoeligs en sympathieks doen
Happy slaptquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik verwacht een youtube filmpje waarin Z een zwerver happy slaptEn dan dat lachje van hem
Jaaaaquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Snow Patrol
Erg mooi nummer inderdaad![]()
.
biertje doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben opeens aan het overweging om toch niet naar die meeting te gaan
Joh kom op je bent hartstikke cutequote:Op donderdag 7 februari 2008 17:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben opeens aan het overweging om toch niet naar die meeting te gaan
Je probeert me naar de dark side te lokken!quote:
Omdat ik hem haat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
Waarom zoeken jullie niet SAMEN een andere hobby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |