Aawquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Net een afstudeerstukje afgeschreven voor een goede vriend, met allemaal herinneringen en vriendschapsbetuigingen enzoNu ben ik helemaal emo
Touchéquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:55 schreef MissBliss het volgende:
Dus als je niet van paarden houdt ben je een bitch? Oh ok
Dan moet je ook niet zoveel in huis rondhangenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:08 schreef MissBliss het volgende:
Had ik al gezegd dat ik onze buurman haat? Nou? Ik haat onze buurman
En vooral znpiano
HIJ moet maar eens een andere hobby gaan vindenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zoveel in huis rondhangen![]()
Trui-editquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:17 schreef Zhenar het volgende:
Vandaag ga ik naar een vrijwilligerswerkmeeting
Met m'n nieuwe trui ja![]()
![]()
![]()
Waarom zoeken jullie niet SAMEN een andere hobby?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:19 schreef MissBliss het volgende:
HIJ moet maar eens een andere hobby gaan vinden
quote:
Voorlichting en discussie over vrijwilligerswerk, met als doel iets vinden dat bij me past.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat houdt dat precies in Z?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:23 schreef Zhenar het volgende:
Voorlichting en discussie over vrijwilligerswerk, met als doel iets vinden dat bij me past.
Al moet ik bekennen dat ik er eigenlijk helemaal geen tijd voor heb, nu ik ook al die cursus doe en ik eigenlijk binnenkort met rijles wil beginnen
Alleen als ik iets vind dat me echt heel leuk/inspirerend/ontroerend/whatever lijkt hequote:Op donderdag 7 februari 2008 17:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]wat gevoelig en sympathiek van je!
Nu zal ik jou nooooooit meer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |