coolquote:Op maandag 11 februari 2008 15:47 schreef Cardinoz het volgende:
thanks dat zijn ze idd allbei!!
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:13 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een nummer die is gemaakt op de beat van Damian Marley - Welcome to Jamrock maar er wordt 'WELCOME TO HOLLAND' gezongen door een vrouw.
Fatboy Slim - Right here, right nowquote:Op maandag 11 februari 2008 22:45 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. De clip is me nog bijgebleven (ongeveer)
Die ging over de evolutie vanaf beest uit zee naar een vet ding ranzig mannetje. De beesten/mens liepen heel de tijd naar rechts. Hoe heet dat nummer + artiest ook al weer. Kan er maar niet op komen.
Dat was 't, dankquote:Op maandag 11 februari 2008 23:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fatboy Slim - Right here, right now
Ik weet al waarom ik de reclame niet op internet kan vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje die gebruikt wordt in de laatste Christian Dior reclame. Het wordt gezongen door een vrouw. Ik kan de reclame nog niet op youtube / google / internet vinden, daar is hij nog te nieuw voor denk ik.
haha slimquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:27 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik weet al waarom ik de reclame niet op internet kan vinden.
Het was namelijk geen Dior maar GUCCI RECLAME![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nUd4GGEfefs&feature=relatedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:46 schreef Maraca het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Tarkan (diegene van Kiss Kiss/Simarik) waarbij hij in een auto zit en vrouwen steeds proberen om in zijn auto te komen.. van wat ik me ervan herinner is het een z/w videoclip
Ja, dit is hem! Bedanktquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:53 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=nUd4GGEfefs&feature=related
Deze?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:13 schreef mini-lellan het volgende:
Het nummer van deze reclame:
http://www.youtube.com/watch?v=nfy4XFjkJgU
Is er toevallig iemand die dat nummer kan vinden..? Ik heb lopen zoeken op internet, maarniks gevonden..quote:Beleef de dag van je leven in de flevohof, flevo flevo flevo hooooff..
Je mag de OP van deze topicreeks nog een keer lezenquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:33 schreef Finch het volgende:
Mijn manager loopt al een paar weken in zijn hoofd met de tune van de flevohof..![]()
het gaat ongeveer zo,
[..]
Is er toevallig iemand die dat nummer kan vinden of heeft op mp3..? zodat hij iig niet meer vals kan zingen.![]()
Thnx
Edit: de flevohof was vroeger sixflags... (jaren 80)
quote:Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
quote:
quote:The URL contained a malformed video ID.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |