Nee, deze is het niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef Leatherneck het volgende:
Ik zoek een volgens mij redelijk recent (niet al te oud) popnummer waarin vaak gezongen wordt 'shine your light..' oid (iig shine).
T begint met een intro en na paar keer dat themaatje begint er een vent te zingen (heeeel klein beetje James blunt achtige stem heeft ie). Hoop dat iemand enig idee heeft waar ik het over heb
Robbie Robertson - Shine Your Light
http://nl.youtube.com/watch?v=405rURIgvDw
Geweldig nummer, alleen had het van mij wel door een andere zanger gezongen mogen worden. Maargoed, kwestie van smaak.
Niet gewoon Shine a Little Light van VanVelzen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Nee, deze is het niet.
Het nummer wat ik zoek begint met paar keer zelfde introotje (gitaar, drums er later bij geloof ik) en dan begint er iemand te zingen. Tis iets vrolijker/ meer uptempo dan het nummer wat jij noemt, iets minder soft.
http://www.youtube.com/watch?v=bl6OCaLPOgEquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Nee, deze is het niet.
Het nummer wat ik zoek begint met paar keer zelfde introotje (gitaar, drums er later bij geloof ik) en dan begint er iemand te zingen. Tis iets vrolijker/ meer uptempo dan het nummer wat jij noemt, iets minder soft.
Misschien deze?quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:17 schreef tevebe het volgende:
Hoi ik zoek een nr... Iets met No merci. Ik heb het liedje de laatste tijd weer regelmatig gehoord. Ik kan alleen niet meer vinden van wie het is. Limewire kon me niet helpen. Misschien iemand hier?
![]()
Da's dan weer geen ventquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:12 schreef DSS24 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bl6OCaLPOgE
Dat is natuurlijk "nights in white satin" van The Moody Blues.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef Sebash het volgende:
Ik zoek een redelijk oud nummer, voor de kenners hier moet het niet zo'n probleem zijn denk ik, het liedje staat in top 1000 constant binnen de eerste 100.
Het is liefdesballad van 1 man waarbij hij in het refrein o.a luidkeels zingt:
'CAUSE I LOVE YOU, YES I LOVE YOU, OHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOH, I LOVE YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOU
Maargoed, ik ken de zanger niet, en zoeken op "I love you" is geen succes.
No mercy maakte inderdaad het verschil. Ik zal wel op merci hebben gezocht, omdat ik nu even in een franstalig gedeelte zit. Beankt iigquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:32 schreef PPL het volgende:
[..]
Eric Prydz - Call on Me
[..]
Probeer eens No Mercy.
Heb je het over een stukje text of de Band?
[ afbeelding ]
kickquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:02 schreef Piaf het volgende:
Sup all
Ik ben op zoek naar de "Dance Versie" van Macarron Chacarron,
Lekkere bass met natuurlijk dat gemompel wat ergens in het midden begint
Weet iemand de naam van deze track / de mix / de naam van de DJ, of wat dan ook?
dank!
Justin Haywardquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef Sebash het volgende:
Maargoed, ik ken de zanger niet
Na een uur kicken heeft geen zin hoorquote:
Ik zocht een remix van het nummer van Mark Ronson.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een goeie remix van Valerie. Beetje dance kan geen kwaad.
Sweet Touch Of Love van Allen Toussaintquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet welk nummer ze gebruiken in de axe reclame met die chocolade man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |