abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 februari 2008 @ 22:06:00 #26
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56535704
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef -ladybird- het volgende:
Ik hoor vaak op 538 of slam fm een super vrolijk nummer, wordt (volgens mij) niet in gezongen is instrumentaal, maar wel dance-achtig (lijkt beetje op cada da vez que te veo van Negrocan), sorry weet geen betere beschrijving...!
R.I.O. - R.I.O.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56535928
Hoi

In de nieuwe cd 100x liefde is er aan het eind iemand die piano speelt hoe heet zij en welk liedje speelt ze?

Graag een andwoord ( please )
pi_56536129
Ik zoek een liedje. Het enige wat ik weet is 'You made it to the milky way' kan afwijken maar dit liedje zoek ik. Misschien dat iemand even een ingeving krijgt, zou leuk zijn want verder heb ik geen idee meer hoe dat liedje gaat alleen dat ik hem wel leuk vond.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_56537021
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:15 schreef kusies het volgende:
Hoi

In de nieuwe cd 100x liefde is er aan het eind iemand die piano speelt hoe heet zij en welk liedje speelt ze?

Graag een andwoord ( please )
Vanessa Carlton - A Thousand Miles
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:23 schreef The_Forcer het volgende:
Ik zoek een liedje. Het enige wat ik weet is 'You made it to the milky way' kan afwijken maar dit liedje zoek ik. Misschien dat iemand even een ingeving krijgt, zou leuk zijn want verder heb ik geen idee meer hoe dat liedje gaat alleen dat ik hem wel leuk vond.
Train - Drops of Jupiter misschien? Ik kan me natuurlijk helemaal vergissen.
I open my eyes and it's a lovely day...
  † In Memoriam † maandag 4 februari 2008 @ 23:55:06 #30
21636 Feestkabouter
pi_56538285
Ik zag net op TMF een leuke videoclip met ook nog eens leuk plaatje.
Tekst ging steeds, beetje rappend "you make me feel this way" "it's okay" (of "it's so great") en "all the guys" blabla........

De clip is duidelijker: een oranje muppet in een grote stad die op zoek is naar zijn 'vriendin', een halve paspop (bovenste helft). Hij laat overal foto's zien. Ineens ziet hij een kerel met de halve paspop in een blauwe bestelbus stappen, hij in een taxi erachteraan, maar zonder succes.

Als je denkt "wat is dit voor vaag verhaal?" dan ken je helaas de clip niet, maar ik vind hem leuk.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 00:14:30 #31
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56538663
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik zag net op TMF een leuke videoclip met ook nog eens leuk plaatje.
Tekst ging steeds, beetje rappend "you make me feel this way" "it's okay" (of "it's so great") en "all the guys" blabla........

De clip is duidelijker: een oranje muppet in een grote stad die op zoek is naar zijn 'vriendin', een halve paspop (bovenste helft). Hij laat overal foto's zien. Ineens ziet hij een kerel met de halve paspop in een blauwe bestelbus stappen, hij in een taxi erachteraan, maar zonder succes.

Als je denkt "wat is dit voor vaag verhaal?" dan ken je helaas de clip niet, maar ik vind hem leuk.
Don Diablo ft. Bizzey - This Way (Too Many Times)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2008 @ 00:25:14 #32
21636 Feestkabouter
pi_56538828
quote:
Yes yes yes!!
Geweldig bedankt!
Kijk allemaal dat clipje effe, is erg leuk gedaan.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 09:56:30 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_56541501
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:57 schreef Insomniac05 het volgende:
dat zou ik ook zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56542581
Hoi,

Tijdens een weekendje carnaval vieren, hoorde ik een super vette remix van King Amir - Samir theme en dan ergens in het midden van het nummer de theme van rocky erdoorheen (dus niet eye of the tiger)

Kent iemand die??
pi_56543697
Ben op zoek naar de titel van de "Rutger leert stappen" tune.

Hier te horen:

http://www.dumpert.nl/med(...)pen_met_gabbers.html

Zal vast iets met "All night with you" zijn, maar ik kwam er na een tijdje googlen toch nog niet achter.

Alvast bedankt!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_56545431
Ik ben trouwens op zoek naar een carnavalsplaat. Volgens mij is het wel een klassiekertje, want ik hoor hem elk jaar wel, alleen geen idee hoe die heet.

Qua tekst heb ik geen idee, volgens mij komt iets met "older" in het refrein steeds terug. Polder, zolder? En onder die tekst in het refrein hoor je gestamp van een soort klompen, wat je in de polonaise na moet doen.
Het wordt gezongen door een vrouw.

Iemand een idee?
pi_56546195
zojuist een trance achtig nummer met de tekst: "I'm only playing with..." op radio 538.... iemand een idee hoe deze heette?

had dat precies gemist denk!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:05:29 #38
144213 Adidah
Het was wraak
pi_56546382
Het intro nummer van Bailey Tzuke. Dank.
pi_56546453
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:57 schreef Insomniac05 het volgende:
Yup, bedankt.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_56546547
Ik zoek een goeie remix van Valerie. Beetje dance kan geen kwaad .

dinsdag 5 februari 2008 @ 17:34:11 #41
146520 IMWeasel
I Am Weasel!
pi_56546694
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef -ladybird- het volgende:
Ik hoor vaak op 538 of slam fm een super vrolijk nummer, wordt (volgens mij) niet in gezongen is instrumentaal, maar wel dance-achtig (lijkt beetje op cada da vez que te veo van Negrocan), sorry weet geen betere beschrijving...!
Misschien deze: Ian Oliver ft. Shantel - Bucovina
pi_56547414
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 17:34 schreef IMWeasel het volgende:

[..]

Misschien deze: Ian Oliver ft. Shantel - Bucovina
Super, dat is em, thanx!!
Wie is daar?
pi_56547665
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 17:05 schreef Adidah het volgende:
Het intro nummer van Bailey Tzuke. Dank.
Dat staat er toch gewoon boven? For the ones I love.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_56549232
Vroeger volgens mij themesong van "The Dj's" of weet ik het op TMF.. (spreek over pakweg 10 jaar terug) Zware stem constant door de tune: "The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.." iemand enig idee?

Het zijn niet:

Disco Macabre - The Deejay's
The DJ - Dee-Jay
  dinsdag 5 februari 2008 @ 21:42:28 #45
144213 Adidah
Het was wraak
pi_56549879
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:11 schreef bartrid het volgende:

[..]

Dat staat er toch gewoon boven? For the ones I love.
Ik had de player bovenaan de pagina niet gezien .
pi_56553026
quote:
Toeval, ik kom hier iets over vragen. Ik zoek een hardtrance remix hiervan. Iemand enig idee?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56553438
Ik zoek een volgens mij redelijk recent (niet al te oud) popnummer waarin vaak gezongen wordt 'shine your light..' oid (iig shine).
T begint met een intro en na paar keer dat themaatje begint er een vent te zingen (heeeel klein beetje James blunt achtige stem heeft ie). Hoop dat iemand enig idee heeft waar ik het over heb
pi_56554652
Hoi ik zoek een nr... Iets met No merci. Ik heb het liedje de laatste tijd weer regelmatig gehoord. Ik kan alleen niet meer vinden van wie het is. Limewire kon me niet helpen. Misschien iemand hier?
pi_56555229
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 17:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een goeie remix van Valerie. Beetje dance kan geen kwaad .

Eric Prydz - Call on Me
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 05:17 schreef tevebe het volgende:
Hoi ik zoek een nr... Iets met No merci. Ik heb het liedje de laatste tijd weer regelmatig gehoord. Ik kan alleen niet meer vinden van wie het is. Limewire kon me niet helpen. Misschien iemand hier?
Probeer eens No Mercy.

Heb je het over een stukje text of de Band?
Burnt to the core but not broken
pi_56555251
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 01:00 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een volgens mij redelijk recent (niet al te oud) popnummer waarin vaak gezongen wordt 'shine your light..' oid (iig shine).
T begint met een intro en na paar keer dat themaatje begint er een vent te zingen (heeeel klein beetje James blunt achtige stem heeft ie). Hoop dat iemand enig idee heeft waar ik het over heb
Robbie Robertson - Shine Your Light

http://nl.youtube.com/watch?v=405rURIgvDw

Geweldig nummer, alleen had het van mij wel door een andere zanger gezongen mogen worden. Maargoed, kwestie van smaak.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')