quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:09 schreef Marjooow het volgende:
Oke... ik probeer het ook maar eens
Ik zoek al een hele tijd een ´hip hop´ nummer, maar weet bijna niets meer...
Alleen dat het begon met een SUPER catchy deuntje en het wordt gezongen.
Het kan dat er ook in wordt gerapt maar dat kan ik me niet echt meer herinneren...
De stem van de zanger lijkt echt op : KLIK
(hij begint te zingen op 00:48)
Dacht ook echt dat dat hem was maar na enige zoeken op zijn naam zag ik nergens een track op wat ik zoek...
Laatste keer dat ik hem hoorde was zomer 2004. (volgens mij niet echt op 40 song) Van de tekst weet ik niet echt iets meer.
Weet dat ik weinig info nog erover heb maar wie weet herkend iemand de zanger en kan zich een hit van hem herinneren met in het begin catchy deuntje
quote:Op zondag 3 februari 2008 01:46 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek twee nummers.
1.) de naam+het nummer van het bandje wat gisternacht -nacht van vr 1 op za 2 febr- bij Giel Beelen een nummer speelde. Ik dacht dat ze iets heetten wat leek op 'Flinner' 'Finner' oid. Iets met een F dacht ik.
(Ze zijn geloof ik nog niet bekend dus het nummer zal ook wel nergens te vinden zijn maar doe toch n poging.)
2.) Een nummer met iets met 'sun' erin, popnummer. Redelijk nieuw nummer, wordt regelmatig wel gedraaid denk ik. Helaas weet ik op het moment ff niet meer hoe ie gaat, maar ik update mn post ff als ik me weer het nummer verder herinner.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:31 schreef Troel het volgende:
Hoi. Twee dingetjes.
Het andere nummer is ook van een NL band en het nummer heet Roos, maar ik ben vergeten hoe de band heetHet is een band met een blonde enigszins langharige zanger die wel wat weg heeft van Martin Buitenhuis. In de clip worden de heren ook voorgesteld. Het nummer is een verontschuldiging en ze zingen dan ook regelmatig Sorry
Wie maakt me blij?
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:12 schreef mahoema het volgende:
Heej. Ik zoek een nummer dat ik vrijdag op 3fm bij Ekstra Weekend heb gehoord. Ekdom & veenstra gingen helemaal frans praten, en die zangeres zong engels/amerikaans met een frans accent. Weet nog 2 zinsdelen:
"Then we go to the cinema" o.i.d.
"Then we get 2 children" o.i.d.
Heb al op verschillende manieren gezocht, niets gevonden.
Ohja, ze zei 1 woord meerdere keren, geloof een e.o.a. scheldwoord.
Dit deed ze dan met dat duidelijke franse accent.
Thnx... Mahoema
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:09 schreef nipeng het volgende:
*plak*
Warren G ft. Nate Dogg - Regulatequote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:09 schreef Marjooow het volgende:
Oke... ik probeer het ook maar eens
Ik zoek al een hele tijd een ´hip hop´ nummer, maar weet bijna niets meer...
Alleen dat het begon met een SUPER catchy deuntje en het wordt gezongen.
Het kan dat er ook in wordt gerapt maar dat kan ik me niet echt meer herinneren...
De stem van de zanger lijkt echt op : KLIK
(hij begint te zingen op 00:48)
Dacht ook echt dat dat hem was maar na enige zoeken op zijn naam zag ik nergens een track op wat ik zoek...
Laatste keer dat ik hem hoorde was zomer 2004. (volgens mij niet echt op 40 song) Van de tekst weet ik niet echt iets meer.
Weet dat ik weinig info nog erover heb maar wie weet herkend iemand de zanger en kan zich een hit van hem herinneren met in het begin catchy deuntje
Dat was ook een verkapt-meezoek-terugvind-post en kijk-mijn-banner-in-de-OP-staan-postquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat was ook een verkapt-meezoek-terugvind-post en kijk-mijn-banner-in-de-OP-staan-post![]()
Nee dat is m nietquote:Op zondag 3 februari 2008 19:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Warren G ft. Nate Dogg - Regulate
Pepe Deluxe - Woman In Bluequote:Op zondag 3 februari 2008 20:22 schreef united126 het volgende:
Moio!
Weet iemand hoe het nummer heet van de Jameson Whisky-site? Het heeft, als ik me niet vergis, ook bij eurosport dienst gedaan als tune... ik heb echt overal gezocht, maar kan em nergens vinden
Soko - I'll Kill Herquote:Op zondag 3 februari 2008 17:12 schreef mahoema het volgende:
die zangeres zong engels/amerikaans met een frans accent. Weet nog 2 zinsdelen:
"Then we go to the cinema" o.i.d.
"Then we get 2 children" o.i.d.
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:48 schreef Silaz het volgende:
Weet iemand de titel van het U2 Nummer dat werd gedraaid tijdens de uitzending van Peter R de Vries gister? (A)
thx manquote:
Niemand??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:48 schreef Tokse het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer volgens mij, het origineel is van Peter Tosh_Don't look back en dit is volgens mij een remix waarin wel steeds de titel wordt gezongen. Iemand??
Is het niet gewoon next episode van dr Dre?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:12 schreef Marjooow het volgende:
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |