Die zien er wel ok uit qua jeansstof, alleen hoe het qua modelzit enz zouik niet weten eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef bear87 het volgende:
Zijn er mensen bekend met Lee hier, en in het bijzonder Lee goldlabel?
Ik heb even 2 pics voor jullie, ik vind het er erg mooi uitzien zelf. Gold label is te koop bij Bendorf en de Lee winkel in de negen straatje in Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, mocht 75e aftikken bij de koerier.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef Mei-li het volgende:
[..]
Moest je eigenlijk nog invoerrechten betalen over de broek?
Gstar is ieder jaar hetzelfde man...heel af en toe wat leuks, maar meestal ongeinspireerde shit, keer op keer dezelfde wassingen en vage wijde pasvormen. Als je niet uitkijkt staat er ook nog groot "Gstar Raww" op de achterkant breeduit. Maar die kleuren zijn nog het meest zumquote:Op maandag 7 april 2008 12:39 schreef crazy99 het volgende:
de laatste jaren hebben ze al die broeken verneukt, ze worden steeds lelijker.. met name Gstar, verder Diesel, Replay, Lee.. enigste wat normaal is gebleven is nog steeds Levis..
Dry/raw of 'gewone' jeans?quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef bear87 het volgende:
Ik heb even 2 pics voor jullie, ik vind het er erg mooi uitzien zelf. Gold label is te koop bij Bendorf en de Lee winkel in de negen straatje in Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je of raw levis ook tekoop zijn in nl? (of online) en wat de prijzen daar van zijn?quote:Op maandag 7 april 2008 14:23 schreef bear87 het volgende:
[..]
Gstar is ieder jaar hetzelfde man...heel af en toe wat leuks, maar meestal ongeinspireerde shit, keer op keer dezelfde wassingen en vage wijde pasvormen. Als je niet uitkijkt staat er ook nog groot "Gstar Raww" op de achterkant breeduit. Maar die kleuren zijn nog het meest zumAl kreeg je het gratis, ik zou er nog niet mee lopen. ( voor dames zijn ze vaak veel leuker )
Diesel vind ik nogsteeds wel mooi, probleem is alleen dat ze teveel modellen hebben en die modellen wisselen ook erg vaak.
Levi's heeft een prettige prijs vaak. Een 501 gaat vanaf 80 euro, en een basis 752 kost je 69 euro. Prima te doen, zeker als je ziet dat je tegenwordig zelfs bij Jack Jones 80 euro mag afrekenen of een Chasin broek zomaar 100-120 euro kost![]()
Levi's is prima
Deze zijn dry jaquote:Op maandag 7 april 2008 21:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dry/raw of 'gewone' jeans?
Ziet er wel tof uit
Via de webshop van levi's ( zie startpost, of via eu.levi.com en dan buy online klikken ofzo ) kan je de levi's vintage 501 1947 kopen. Niet de goedkoopste, die kost maarliefst 179,95. Verder had je een tijdje terug bij de Bijenkorf in de chill out de 501 shrink to fit liggen, die is ook ongewassen. Weet niet of die daar nog ligt. En bij de Levi's winkel zelf verkopen ze ook veel hele donkere broeken, ik weet niet zeker of dat allemaal dry/raw is, maar ze zijn iig wel helemaal egaal van kleur en hoogstens "onewash" Dat ziet eruit als een dry, maar is 1 keer gewassen en blijft wat langer zijn kleur houden dan als het goed is. Vraag er in de winkel maar even naar, er liggen veel verschillende broeken met verschillende eigenschappenquote:Op maandag 7 april 2008 21:47 schreef roburt het volgende:
[..]
weet je of raw levis ook tekoop zijn in nl? (of online) en wat de prijzen daar van zijn?
Niiiiiice! Heeft iemand deze al in het echt gezien of gepast? Ben namelijk wel benieuwd naar model en stof enzo. Ik ga hem zondag iig even checken.quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef bear87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vond je ervan? Mooie broek? Hoe was de prijs?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:39 schreef Thracier het volgende:
[..]
Niiiiiice! Heeft iemand deze al in het echt gezien of gepast? Ben namelijk wel benieuwd naar model en stof enzo. Ik ga hem zondag iig even checken.
We hebben alleen nog maar een heel klein aantal Viker 8BK's liggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef ShiftyShellshock het volgende:
Stansfield hebben jullie bij de rode winkel ook de Diesel Viker zo ja welke washingmodel(len).
ok thanks for the info..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
We hebben alleen nog maar een heel klein aantal Viker 8BK's liggen.
Heb hem helemaal niet gezienquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef bear87 het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Mooie broek? Hoe was de prijs?
Inderdaad. M'n vriendin heeft d'r ook een lekkere kont in.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
circle of trust is ook een fijn merk
krijg je mooie billen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |