Voetbal schijn je te spelen in een team, al zag ik daar gisteren bar weinig van.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje raar als Timmer ook mee moet doen aan een strafrondje, wat kan hij er nou aan doen?
Hij redde Feyenoord nog enigsinds met al die reddingen.
En de andere 5 waren geblesseerd zeker?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:39 schreef ruud_fr het volgende:
Makaay, Timmer, Greene, De Guzman, Slory, Hofs en Vincken zag ik
Het zou pas raar zijn als hij er niet aan meedeed. Feijenoord faalde als collectief, dan moeten ze ook collectief straftraining krijgen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje raar als Timmer ook mee moet doen aan een strafrondje, wat kan hij er nou aan doen?
Sahin, Mulder, van Bronckhorst, Landzaat en de Cler hebben internationale verplichtingen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En de andere 5 waren geblesseerd zeker?
Dan moet je donderdag als iedereen terug is ook nog even rondjes lopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als hij er niet aan meedeed. Feijenoord faalde als collectief, dan moeten ze ook collectief straftraining krijgen.
quote:KNVB onderzoekt overtreding Van Bronckhorst
De overtreding van Giovanni van Bronckhorst op Klaas-Jan Huntelaar tijdens Ajax-Feyenoord (3-0) krijgt mogelijk een staartje, zo meldt De Telegraaf. De aanvoerder van de Rotterdammers hangt een mogelijke schorsing boven het hoofd.
Van Bronckhorst stond buiten het gezichtsveld van arbiter Jack van Hulten op de achillespees van de spits. “De aanklager heeft de tv-beelden bekeken”, liet een woordvoerder van de KNVB in een reactie weten. “Hij wil daarover overleg voeren met de scheidsrechter. Vandaag wordt beslist of er een schikkingsvoorstel komt.”
Anthony Lurling hoeft in tegenstelling tot Van Bronckhorst niét te vrezen voor een straf. De spits van NAC ging in de thuiswedstrijd tegen FC Twente over de schreef, maar had geluk dat arbiter Pieter Vink de situatie verkeerd beoordeelde en te laag bestrafte. Daardoor is vervolging op basis van de tv-beelden niet meer mogelijk.
Hij moet niet janken, en als ut hem niet zint pleurt hij maar op!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het Feyenoord topic te maken?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:04 schreef Luni het volgende:
[..]
En de 1e overtreding van Davits tegen de Boeren, en Suarez tegen NAC?
Omdat t belachelijk is als ie daar een straf voor krijgt gezien de overtredingen die iedere week worden gemaakt en waarnaar ook geen verder onderzoek wordt verricht.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het Feyenoord topic te maken?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Omdat t belachelijk is als ie daar een straf voor krijgt gezien de overtredingen die iedere week worden gemaakt en waarnaar ook geen verder onderzoek wordt verricht.
Bijvoorbeeld Davids en Suarez. Duidelijk?
quote:Volgens de KNVB is de aanklager vooralsnog niet in actie gekomen omdat één assistent-scheidsrechter verklaarde het incident te hebben waargenomen en Davids onschuldig achtte. Wegereef beoordeelde zelf ook niet het voorval. “Mijn assistenten helaas ook niet, vertelden ze me na de wedstrijd. Was het maar tien meter verder naar links gebeurd.
Nou ik kan best begrijpen dat Gio voor deze overtreding een schorsing krijgt, het was best een smerige (en hij had broer konijn nog veel harder moeten raken, maar daat terzijde) en er was volgens mij al gefloten voor een eerdere overtreding. Maar suarez die tot 2x toe natrapt tegen NAC voor de beker hoor je niks meer van.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Omdat t belachelijk is als ie daar een straf voor krijgt gezien de overtredingen die iedere week worden gemaakt en waarnaar ook geen verder onderzoek wordt verricht.
Bijvoorbeeld Davids en Suarez. Duidelijk?
Idd, gewoon 4 wedstrijden geven.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Lijkt mij niet gek dat Gio geschorst wordt.. was gewoon een foute overtreding..
Nja dat KNJB slaat dan weer nergens op... maar als Davids maar 2 wedstrijden krijgt.. dan zou Gio dat ook moeten krijgen.. 3 wedstrijden met 1 voorwaardelijk zou onzin zijn ten opzichte van andere overtredingen..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Idd, gewoon 4 wedstrijden geven.
KNJB [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik vond de overtreding van Davids zwaarder. Die zou dan ook meer wedstrijden moeten krijgen. Misschien dat dat nog wel gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja dat KNJB slaat dan weer nergens op... maar als Davids maar 2 wedstrijden krijgt.. dan zou Gio dat ook moeten krijgen.. 3 wedstrijden met 1 voorwaardelijk zou onzin zijn ten opzichte van andere overtredingen..
jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:03 schreef Freak187 het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt met die revelatie van Sahin? Die is aardig terugzakt zeker?
ad neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:41 schreef Luni het volgende:
Goeie column van Van Hanagem trouwens!
de geruchten gaan dat ie in het vliegtuig zit om mee te doen aan de laatste fase van de Africa cupquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:32 schreef patrickt37 het volgende:
Waar is Makaay gebleven?
Rotterdam, dinsdag 05 februariquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de geruchten gaan dat ie in het vliegtuig zit om mee te doen aan de laatste fase van de Africa cup
waar heb je het nou weer over man
Was ie er zondag dan wel?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:32 schreef patrickt37 het volgende:
Waar is Makaay gebleven?
quote:Geen schorsing Van Bronckhorst
Giovanni van Bronckhorst wordt niet geschorst naar aanleiding van zijn overtreding in de wedstrijd tegen Ajax. De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft besloten om geen onderzoek te starten naar de overtreding die de Feyenoord-aanvoerder in de Amsterdam aRENa maakte op Klaas-Jan Huntelaar.
De dinsdag 33 jaar geworden Van Bronckhorst verblijft momenteel met Oranje in Kroatië, waar de middenvelder zijn 74e interland hoopt te spelen.
Bron: Rijnmond.nl
Ik weet dat Boys die avond ervoor vaak in je gezicht gespoten heeft maar ben je écht zo blind?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet meer dan normaal,
was totaal geen overtreding
laten we het een ongelukkige botsing noemenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet dat Boys die avond ervoor vaak in je gezicht gespoten heeft maar ben je écht zo blind?
Rot op, die mongool moet gewoon zijn frustratie maar op zijn vrouw los laten, niet op ons aller Klaasjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
laten we het een ongelukkige botsing noemen
Jij bent toch die homie van Davids?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Rot op, die mongool moet gewoon zijn frustratie maar op zijn vrouw los laten, niet op ons aller Klaasje
Zit niet te huilen, jochie. Het was echt geen schorsingswaardige overtreding. Die aanslagen van je vriendje Edgar echter wel. Zijn dan ook terecht bestraft.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Rot op, die mongool moet gewoon zijn frustratie maar op zijn vrouw los laten, niet op ons aller Klaasje
Niemand noemt het geen overtreding? (op Jorien na) Het is een nare overtreding, het is een nare tik, maar nooit schorsingswaardig. Als je voor dit soort overtredingen schorsingen gaat uitdelen blijf je bezig. Hij had gewoon geel moeten krijgen in de wedstrijd, maar hij deed het slim en kreeg die niet. Iets waar Davids bijvoorbeeld van kan leren.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
het is triest om het geen overtreding te noemen van Gio.. ben je mijn inziens niet realistisch bezig.. hij was gewoon veel te laat en had zeker gestraft moeten worden..
magoed.. is en blijft de knvb..
Omdat jij dan zo leuk reageert.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:36 schreef denthemen het volgende:
Waarom Davids erbij halen? Heb ik gezegt dat hij niet geschorst moet worden? Maar Edgar heeft de naam, die doet het ook niet zodat niemand het ziet, die flikker van een gio wel. Kwaad dat ook hij het verschil niet kan maken, geef hem eens ongelijk, ze zijn nog geen minuut de baas geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |