beter hadden ze Lee (niet die spleetoog, hihiquote:Op maandag 4 februari 2008 20:42 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat nummer is net zo droevig als Feijenoord gisteren. Is ook wel typerend hoe bepaalde mensen (lees: Maasgebouw) naar de club kijken. Die denken met een fout jumpbeatje een hit te scoren...
waarom? was toch gewoon een duel om de bal?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Is die pisnicht van een Gio al geschorst?
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom? was toch gewoon een duel om de bal?
Zeg maar gerust flink te laat. Overigens is dit niet eens de beste view point. De camerapositie van achteren geeft een duidelijker beeld van hoe smerig deze overtreding was.quote:
Held.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:43 schreef EnactedChaos het volgende:
En je kunt van mij tenminste niet zeggen dat ik Bert alleen afbrand als het slecht gaat![]()
Post gewoon eens normaal.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Is die pisnicht van een Gio al geschorst?
Davids mag er wat mij betreft nog wel twee bij hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 21:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Davids twee wedstrijden krijgt is dit geen schorsing waard huilie.
Dit mag hij wel vaker doen. Gebeurd overigens al. Zie hem wel vaker zulk soort overtredingen maken.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als routinier in een ontstellend slecht spelend team zo ranzig over de schreef gaan:.
Precies, het is geen hockey. Overigens vind ik het geen schorsing waard, alleen al omdat Huntelaar naar z;n hoofd greep toen ie op de grond lag.quote:
die nogeens speeldequote:Op maandag 4 februari 2008 22:24 schreef ruud_fr het volgende:
6 man aan de strafrondjes, zo op het sportjournaal
Van Hooijdonk, play offs?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Post gewoon eens normaal.
Was verder wel een debiele kansloze overtreding. Strijd, oké. Irritante spelers aanpakken, ok. Als routinier in een ontstellend slecht spelend team zo ranzig over de schreef gaan:.
Hij had hem nog beter kennen timen, die jood heb ze poot niet eens gebrokenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust flink te laat. Overigens is dit niet eens de beste view point. De camerapositie van achteren geeft een duidelijker beeld van hoe smerig deze overtreding was.
Net zo hard als in dat 020 van jullie of denken jullie psv nog in te halen? Dankzij de play offs is de competitie niks meer aan als 1 ploeg veel punten voor staat.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ja Timmer, harde tijden in Rotterdam.
Mooi hoedje had 'iequote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:00 schreef Happel het volgende:
Wat doet Christian Gyan tegenwoordig? Kunnen we hem niet terughalen?
Beetje raar als Timmer ook mee moet doen aan een strafrondje, wat kan hij er nou aan doen?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:39 schreef ruud_fr het volgende:
Makaay, Timmer, Greene, De Guzman, Slory, Hofs en Vincken zag ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |