Heerlijk, mijn dag kan niet meer stukquote:Op zondag 3 februari 2008 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets goeds gezien ja
Mijn dag morgen kan niet meer stukquote:Op zondag 3 februari 2008 17:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heerlijk, mijn dag kan niet meer stuk.
quote:
Nee die ken ik niet?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:55 schreef BrandX het volgende:wat is daar grappig aan?
Of kenden jullie dat bedrijf niet?
wellicht beroepsdeformatie, is lid van de vewin (brancheorganisatie) dus kom hem wel eens tegenquote:
Zij leveren mij mijn kraanwater... of niet, als er weer een vogel in hun bassin gescheten heeftquote:Op zondag 3 februari 2008 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
wellicht beroepsdeformatie, is lid van de vewin (brancheorganisatie) dus kom hem wel eens tegen
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:55 schreef eer-ik het volgende:
BB?
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:29 schreef DaMart het volgende:
Wat heerlijk rustig in mijn AT en NT, zo zonder Joran.
ja ik leef nogquote:Op zondag 3 februari 2008 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck! Je leeft nog, ondanks dat je je in gevaarlijk gebied bevindt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck! Je leeft nog, ondanks dat je je in gevaarlijk gebied bevindt.
Doe je wel voorzichtig? Het schijnt dat er heel wat zotten rondlopen nu daarquote:Op zondag 3 februari 2008 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja ik leef nog
maar ik ben nog op veilig terein hoor
morgenochtend ga ik pas naar Venlo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga er wel serieus van uit dan eM haar goed beschermd!
lolwut
ik krijg inderdaad vreemde SMSjes uit limboland jaquote:Op zondag 3 februari 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? Het schijnt dat er heel wat zotten rondlopen nu daar![]()
.
dat mag ik hopenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:24 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Toch niet hierover he: [KSC #711] Heb je ook zo "genoten"quote:Op zondag 3 februari 2008 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg inderdaad vreemde SMSjes uit limboland ja
[..]
Hij moet, anders krijgt hij volgende week slaag!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg inderdaad vreemde SMSjes uit limboland ja
[..]
dat mag ik hopen
* JortK mompelt iets met gangrape..quote:Op zondag 3 februari 2008 19:24 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |