quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
boring
Volgens mij heeft ie zn vlag niet eens gebruikt deze potquote:Op zondag 3 februari 2008 14:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Wiedemijer weet ook niet wat ie met die vlag aanmoet he...
Bwhehehequote:
thnx pikquote:
En lafaard Cohen met zn keppeltje ernaastquote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een lelijke hondenkop heeft die Jaakke toch!
Niet alleen feyenoord onwaardig maar zelfs eredivisie onwaardigquote:Op zondag 3 februari 2008 14:29 schreef Dos37 het volgende:
OMG wat was Feyenoord slecht.
Goh, je meent het!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:29 schreef Dos37 het volgende:
OMG wat was Feyenoord slecht.
Whehehequote:Op zondag 3 februari 2008 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En nu een hattrick van Makaay a.u.b
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:30 schreef Longmen het volgende:
Heerenveen veslaat PSV en wij winnen in Eindhoven, doen we weer me om de titel![]()
tegen ons speelde ze de 2de helft wel sterkquote:Op zondag 3 februari 2008 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goh, je meent het!
Afgelopen vijf/zes wedstrijden niet gezien?
Zeur niet, schijnheilig boontje. 1 kans creeren in 1 helft, wat kan ik kwaad worden om dit soort kutkneuzen in je elftal.quote:
ja dacht dat ik naar ajax-helmond sport zat te kijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Niet alleen feyenoord onwaardig maar zelfs eredivisie onwaardig
Toen hadden ze meestal nog wel een opleving na een zwak begin. Vandaag werd het alleen maar slechter na het zwakke beginquote:Op zondag 3 februari 2008 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goh, je meent het!
Afgelopen vijf/zes wedstrijden niet gezien?
Verliezen vervolgens van een degredatiekandiquote:Op zondag 3 februari 2008 14:30 schreef Longmen het volgende:
Heerenveen veslaat PSV en wij winnen in Eindhoven, doen we weer me om de titel![]()
Alleen tegen Twente en Groningen was er een "opleving", maar het was nog steeds niet echt goed.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Toen hadden ze meestal nog wel een opleving na een zwak begin. Vandaag werd het alleen maar slechter na het zwakke begin
Voetballes, nou nou.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:32 schreef OssieMan het volgende:
Sjonge jonge, had wel 6-0 moeten zijn ofzo, kennedy bedroevend slecht. Had liever leo gezien
Maarja, feyenoord ff voetballes gegeven en de 3 punten blijven zoals gewoonlijk gewoon in Amsterdam.
Yep, dat is inderdaad zo, zeker in de 2e helft waar er toch best wel geschopt werd.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Van Hulten prima wedstrijd gefloten.
Joden, Joden, Joden.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En lafaard Cohen met zn keppeltje ernaast![]()
![]()
Maar het is afgelopenquote:
Lekker belangrijk ookquote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een lelijke hondenkop heeft die Jaakke toch!
ja dat begrijp ik ook wel, maar vind dat je je aggressie ook op een andere manier kunt uiten. Je gaat gewoon iets te ver...thats all!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zeur niet, schijnheilig boontje. 1 kans creeren in 1 helft, wat kan ik kwaad worden om dit soort kutkneuzen in je elftal.
Nogal ja, Ajax was de minst slechte. Maar Feyenoord speelde op niveau ADO Den Haag, en als je daar dan 3-0 van wint is dat nou niet echt een grootse prestatie.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:34 schreef Longmen het volgende:
Media weer lovend over ajax, belachelijk zeg.
voetballes?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:32 schreef OssieMan het volgende:
Sjonge jonge, had wel 6-0 moeten zijn ofzo, kennedy bedroevend slecht. Had liever leo gezien
Maarja, feyenoord ff voetballes gegeven en de 3 punten blijven zoals gewoonlijk gewoon in Amsterdam.
Ja man, Feyenoord verliest de wedstrijd alleen in de verdediging natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In het begin was iedereen nog zo blij met Van Marwijk, nu ze achterin fout na fout maken heeft Bert het gedaan?
ga huilen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:34 schreef Longmen het volgende:
Media weer lovend over ajax, belachelijk zeg.
ik hoef hem trouwens ook niet als bondscoachquote:Op zondag 3 februari 2008 14:38 schreef the_undertaker het volgende:
Bert zegt na elke pot hetzelfde. EN ELKE KEER gebeurt het weer
Nee. Ook voorin, Makaay die in het begin nog bejubeld werd vanwege zijn scorend vermogen heeft na de 'winterstop' vrij weinig meer gepresteerd.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja man, Feyenoord verliest de wedstrijd alleen in de verdediging natuurlijk.!
Het begint bij het creeeren van kansen, Feyenoord heeft er 0, zegt wel genoegquote:Op zondag 3 februari 2008 14:38 schreef djstoffel het volgende:
[..]
voetballes?
wat voor een beroerde school is dat dan??, volgens is het benutten van kansen een aardig belangrijk onderdeel
Tuurlijk, heb jij de middenvelders en de aanvallers gezien? Makaay hoeft zich niet eens te douchen want die heeft zich nieteens druk gemaakt. Dan heb ik 't nog niet over Landzaat en Bronkhorst. Middenvelders van internationale alure, ik heb ze niet gezien in positieve zin.quote:Ja man, Feyenoord verliest de wedstrijd alleen in de verdediging natuurlijk.!
Het gat met PSV wordt echt niet meer gedicht. Wij hebben een lastiger programma en spelen te wisselvallig.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:39 schreef Lubbert het volgende:
Ondanks de overwinning ben ik niet tevreden over het resultaat. Als er een mogelijk was om de 8-2 van 1982 te doen vergeten, dan was dat vandaag. Wat was feyenoord zwak vandaag, niet normaal. Ik had toch wel wat meer van ze verwacht. Als Ajax zo blijft spelen dan zijn ze nog steeds kampioenskandidaat. Ze zullen wel wat minder slordig met de kansen om moeten gaan. Tegen PSV kreeg Ajax ook kansen en toen gingen ze er niet in.
kansloze reactie.quote:
Een Zoetemelksprintje!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die 'sprint' trouwens tussen Huntelaar en Hofland![]()
![]()
.
ik zag pas in de 80e min. dat hij meedeedquote:Op zondag 3 februari 2008 16:09 schreef denthemen het volgende:
Who the fuck is Makaay
De materiaalman denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:25 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens weten jullie wie het meeste balbezit had aan feyenoord kant?
Ik zeg timmer!
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:25 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens weten jullie wie het meeste balbezit had aan feyenoord kant?
Ik zeg timmer!
Dat klopt. De afwerking ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
kansloze reactie.![]()
Ben blij met de overwinning maar er ging genoeg fout...
Als je niet weet hoe je hem moet bedienen heb je er weinig aan. Aan die kansloze hoge ballen had die niks...quote:Op zondag 3 februari 2008 16:23 schreef toma het volgende:
[..]
ik zag pas in de 80e min. dat hij meedeed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |